Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisintemperaturmåling i hendene under healing

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

DANNi

Innlegg av DANNi »

ehm... tror ikke du slipper ut noe som helst jeg... hadde du gjort det ville du vært sååååå utrolig tappet for energi at du sikkert ikke hadde klart å gjennomføre litt healing...

Det er bare hva jeg kaller registreringer.. Måte vi oppfatter frekvensene på.. Tror jeg..
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DANNi

Innlegg av DANNi »

Sissa.. du kan komme hjem til meg, på privat healing.. :wink:

Hehe.. :P

Klem
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Olav er ikke her lenger

Innlegg av Olav er ikke her lenger »

sissa skrev:
DANNi skrev:Bjørn, det stemmer sikkert det.. Til en viss grad, for under healing så hakke kroppen min mye stabil og riktig temperatur skal jeg si deg.

Når jeg står å healer, så kan jeg bli glovarm i hele kroppen. Så varm at jeg egentlig burde starte uten genser lissom... Til vanlig kan jeg sitte med tynn genser jakke på rommet mitt, for det er behagelig. Men litt inn i en healing seanse så pleier jeg å svette av varme.. I healing kretsen min så er jeg en av de med minst registreringer, altså ikke så mange ting som tyder på at det skjer noe "rart", bortsett fra på pasientene da.. Altså, for min del så opplever jeg ikke så mye, bortsett far i hendene og etter litt varme i hele kroppen.. Healing frekvensene gjør noe med kroppen, og under en seanse (ihvertfall med Reconnective Healing) så kan det skje massevis. Det virker ikke som om kroppen til verken pasienten eller healeren har i så mye balanse under en seanse alltid, men at man blir bedre det skal jeg love dere :wink:

Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen her!

Når jeg begynner å heale, kan jeg fryse veldig. Så blir hendene varme, brennende varme! Og så blir jeg så klam og varm at jeg har lyst til å hive av meg genseren. (men det hadde vel ikke tatt seg så bra ut å stå i bh'en på jobb... :D ) og når jeg er ferdig med healingen blir jeg ofte litt frysen igjen... hmmm...

Sissa
hehe sissa, du kan jo kaste Bh'n.. er helt lov det veit du :) *thihi*

erotisk healing.
Antall ord: 274

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

knut sørli skrev:varme hender under healing er ofte til fysiske skader og blokkeringer og kalde hender går mer på det psykiske. Det var det jeg lærte en gang i tiden, noen andre som har opplevd det?


Knut
Hmmm. Der lærte jeg sannsynligvis noe viktig nytt.
Takk skal du ha Knut. Det forklarer en god del.
Bland annet hvorfor det noen ganger føles kjølig. Jeg trodde ærlig at det var fordi jeg ikke fikk kanalisert energi inn til vedkommene. Nå vet jeg kanskje bedre.
Den siste som var hos meg har psykiske vanskeligheter og jeg følte at jeg ikke gav han noe, mens han takket for den energien og freden jeg hadde gitt.
Hendene mine var nemlig kjølige under seansen så jeg forsto ikke hans reaksjon.
Hvor lærte du det Knut?
Antall ord: 140
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

knut sørli skrev:Om jeg ikke husker helt feil, så var det Marion Dampier-Jeans som fortalte meg det sånn i forbi farten etter jeg hadde vært hos henne.

Knut
Hmmm, jeg forstår at man ikke noensinne blir utlært :D
Man har hele tiden noe nytt å lære og erfare i denne paranormale verden.
Antall ord: 58
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

knut sørli skrev:Den som sier han er ferdig utlært er ikke utlært, men ferdig. :D

Det er godt for hver gang man kan lære noe nytt. Syns ihvertfall jeg :D

Knut
Veldig enig med deg Knut, det er godt å erfare...
...men det er også godt når jeg kan lære noen andre noe nytt :D
Egosentrisk tilfredsstillelse. :lol:
Sist redigert av larsrolle på 29 Mai 2005 22:41, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 60
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sissa.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 22 Des 2004 18:40
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sørlandet

Innlegg av sissa. »

DANNi skrev:Sissa.. du kan komme hjem til meg, på privat healing.. :wink:

Hehe.. :P

Klem
:D hihi!
Ja, det hadde du vel likt...

skjønner tegninga, jeg... :lol:

men, joda! skulle jeg gjort om du bare ikke hadde bodd så langt borte. (for det gjør du sikkert...)

:wink:
Antall ord: 45
Livet er sjelens jordreise.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sissa.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 22 Des 2004 18:40
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sørlandet

Innlegg av sissa. »

Olav Moldestad skrev:
sissa skrev:
DANNi skrev:Bjørn, det stemmer sikkert det.. Til en viss grad, for under healing så hakke kroppen min mye stabil og riktig temperatur skal jeg si deg.

Når jeg står å healer, så kan jeg bli glovarm i hele kroppen. Så varm at jeg egentlig burde starte uten genser lissom... Til vanlig kan jeg sitte med tynn genser jakke på rommet mitt, for det er behagelig. Men litt inn i en healing seanse så pleier jeg å svette av varme.. I healing kretsen min så er jeg en av de med minst registreringer, altså ikke så mange ting som tyder på at det skjer noe "rart", bortsett fra på pasientene da.. Altså, for min del så opplever jeg ikke så mye, bortsett far i hendene og etter litt varme i hele kroppen.. Healing frekvensene gjør noe med kroppen, og under en seanse (ihvertfall med Reconnective Healing) så kan det skje massevis. Det virker ikke som om kroppen til verken pasienten eller healeren har i så mye balanse under en seanse alltid, men at man blir bedre det skal jeg love dere :wink:

Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen her!

Når jeg begynner å heale, kan jeg fryse veldig. Så blir hendene varme, brennende varme! Og så blir jeg så klam og varm at jeg har lyst til å hive av meg genseren. (men det hadde vel ikke tatt seg så bra ut å stå i bh'en på jobb... :D ) og når jeg er ferdig med healingen blir jeg ofte litt frysen igjen... hmmm...

Sissa
hehe sissa, du kan jo kaste Bh'n.. er helt lov det veit du :) *thihi*

erotisk healing.

høhø!
Det hadde kanskje fått opp omsetningen litt? :lol:
Antall ord: 287
Livet er sjelens jordreise.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DANNi

Innlegg av DANNi »

knut sørli skrev:varme hender under healing er ofte til fysiske skader og blokkeringer og kalde hender går mer på det psykiske. Det var det jeg lærte en gang i tiden, noen andre som har opplevd det?


Knut
Utrolig godt å vite dette. Fantastisk må jeg si. Som lars sier, det forklarer endel :wink: Håper jeg kan låne dette til å forklare healing et annet sted.. ? Takk :D hehe
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Olav er ikke her lenger

Innlegg av Olav er ikke her lenger »

jepp, du er ikke alene Knut, men jeg fryser veldig ofte, men noen ganger koker hele jeg.. Spesielt når jeg får min islandske hjelper til å heale i gjennom meg, noe som gjør at folk opplever det med smerte, noen blir svimmel.. er egentlig fasinerende å se hvor forskjellig alle reagerer på denne healing kraften.

Olav.
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Olav er ikke her lenger

Innlegg av Olav er ikke her lenger »

sissa skrev:
Olav Moldestad skrev:
sissa skrev:

Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen her!

Når jeg begynner å heale, kan jeg fryse veldig. Så blir hendene varme, brennende varme! Og så blir jeg så klam og varm at jeg har lyst til å hive av meg genseren. (men det hadde vel ikke tatt seg så bra ut å stå i bh'en på jobb... :D ) og når jeg er ferdig med healingen blir jeg ofte litt frysen igjen... hmmm...

Sissa
hehe sissa, du kan jo kaste Bh'n.. er helt lov det veit du :) *thihi*

erotisk healing.

høhø!
Det hadde kanskje fått opp omsetningen litt? :lol:
bare vent til vi kommer på skillingmark, så skal jeg hyle vræle og være paranoid så du får kaste klærne og heale meg *flire*

uff, godt jeg bare tuller nå... *stor klem til deg beibi*
Antall ord: 145

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Hah! Og jeg som trodde at de infernalske små blemmene jeg har utviklet på hendene nå disse dagene mens vi har arbeidet med Bearchilds Shanty var eksem av noe slag og fullstendig urelatert til healingen! :shock:
Antall ord: 35
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Olav er ikke her lenger

Innlegg av Olav er ikke her lenger »

Biejjie skrev:Hah! Og jeg som trodde at de infernalske små blemmene jeg har utviklet på hendene nå disse dagene mens vi har arbeidet med Bearchilds Shanty var eksem av noe slag og fullstendig urelatert til healingen! :shock:
jeg får det som rødprikkete i hånden. dette tror jeg er ganske vanlig blandt healere.
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shikaru~
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 169
Startet: 01 Mai 2005 20:19
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rælingen en plass

Innlegg av Shikaru~ »

DANNi skrev:ehm... tror ikke du slipper ut noe som helst jeg... hadde du gjort det ville du vært sååååå utrolig tappet for energi at du sikkert ikke hadde klart å gjennomføre litt healing...

Det er bare hva jeg kaller registreringer.. Måte vi oppfatter frekvensene på.. Tror jeg..
Så det er på en måte registrering av energi eller? forsto ikke helt hva du mente med det.
Antall ord: 69
Parkour for life!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Olav Moldestad skrev:
Biejjie skrev:Hah! Og jeg som trodde at de infernalske små blemmene jeg har utviklet på hendene nå disse dagene mens vi har arbeidet med Bearchilds Shanty var eksem av noe slag og fullstendig urelatert til healingen! :shock:
jeg får det som rødprikkete i hånden. dette tror jeg er ganske vanlig blandt healere.
Mine klør. Gjør dine?
Antall ord: 64
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links