Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisintemperaturmåling i hendene under healing

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
sissa.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 22 Des 2004 18:40
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sørlandet

Innlegg av sissa. »

Olav Moldestad skrev:
sissa skrev:
Olav Moldestad skrev:
hehe sissa, du kan jo kaste Bh'n.. er helt lov det veit du :) *thihi*

erotisk healing.

høhø!
Det hadde kanskje fått opp omsetningen litt? :lol:
bare vent til vi kommer på skillingmark, så skal jeg hyle vræle og være paranoid så du får kaste klærne og heale meg *flire*

uff, godt jeg bare tuller nå... *stor klem til deg beibi*
Ja, godt du bare tuller... ellers må jeg kanskje ha på meg to par med bh? eh... :P
Antall ord: 91
Livet er sjelens jordreise.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

knut sørli skrev:varme hender under healing er ofte til fysiske skader og blokkeringer og kalde hender går mer på det psykiske.
Jeg må nok bare stille meg i rekken av de som sier "Aha, dét forklarer jo endel!" :)
Antall ord: 42
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Olav er ikke her lenger

Innlegg av Olav er ikke her lenger »

Biejjie skrev:
Olav Moldestad skrev:
Biejjie skrev:Hah! Og jeg som trodde at de infernalske små blemmene jeg har utviklet på hendene nå disse dagene mens vi har arbeidet med Bearchilds Shanty var eksem av noe slag og fullstendig urelatert til healingen! :shock:
jeg får det som rødprikkete i hånden. dette tror jeg er ganske vanlig blandt healere.
Mine klør. Gjør dine?
bare på fine damer *ler* ellers gjør dem ikke det nei... *flire*

neida, det har jeg ikke merket noe av,. men alle regerer forskjellig vil jeg tro
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

knut sørli skrev:varme hender under healing er ofte til fysiske skader og blokkeringer og kalde hender går mer på det psykiske. Det var det jeg lærte en gang i tiden, noen andre som har opplevd det?


Knut
Helt klart. Men kalt eller vind kan også i noen tilfeller oppstå ved sener eller betennelser (beytennelser som ikke helt er blitt betennelser enda, eller som har vært) osv. Liksom når det gjelder de tingene så er det noen ganger det ene og andre ganger det andre. Vet ikke helt hva... Men jeg tenker kalt som blokkeringer og varmt som skade - liksom.

Dessuten opplever jeg også veldig ofte at psykiske ting ofte kjennes ved en tett energi som egentlig verken er kald eller varm - det veksler.

Men jeg tror det er veldig forskjellig. både fra person til person og fra situasjon til situasjon. Jeg tror også at kalt faktisk må tas på alvor fordi det i noen få tilfeller kan bety at personen avviser healingen, men da vil det oppleves som frysninger, litt på samme måte som dersom vi er mørkredd eller lignende. Når en person avviser healingen, jeg velger å kalle det det i mangel på andre forklaringer. Da kan det noen ganger virke som om healingen ikke virker, ikke er bra eller virker mot sin hensikt - altså negativt. Kanskje der kommer opp ting personen ikke klarer håndtere osv. Det er ikke nødvendigvis noe galt med healingen, men ettersom vi har frie valg så er det faktisk opp til kunden selv om de er villige til å ta de skrittene som trengs for å gjøre det som healingen bringer opp - og hvis de ikke er det, da....'

Den klareste opplevelsen jeg har hatt på akkurat det er da jeg healet en veldig kristen person. Hun var veldig fornøyd, men så hadde noen selvfølgelig prøvd å overbevise henne om at det var satans verk jeg drev med. Da ble hun veldig usikker og den siste healingen ble bare helt pyton. Dårlige energier, musikken forstyrret, det var kalde gufs og hun begynte med kritikken straks jeg var ferdig.

Kjenner jeg blir litt provosert når jeg forteller det. Fordi den ene dagen er alt greit, men så kommer tankene og fornektelsen og ødelegger en veldig positiv prosess - og det ble veldig destruktivt for denne personen. Hun valgte nemlig å skylde alle sine problemer på healingen - i et helt år, før hun fikk hodet på rett sted og innså at det var henne det var noe galt med og ikke healingen. Men hun begynte å jobbe mot seg selv - virkelig... Jeg mener helt klart. Liksom ga bare blanke i ting og slikt ... Hun kunne komme med usanne anklager om de fleste rundt seg og ble veldig fiksert på de kristne "læremestrene" hennes, som jo i utgangspunktet hadde startet dette her.

Nå høres det sikkert litt rart ut -. men jeg har ikke så lyst å gå nærmere i detalj, ettersom det er en venninne. Hvis jeg hadde gjort det så hadde det vært lettere å forstå hva jeg mener, men jeg tenker at de som vil kan ta meg på ordet. :)

I hvert fall sier jeg det fordi jeg syns det er viktig å være bevisst. For healing kan ikke gjøre noe galt, å sende kjærlighet kan ikke gjøre noe galt. Men vi må huske at der er en annen person innblandet her, og de har til syvende og sist definisjonsretten.

Atmi
Antall ord: 582

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Biejjie skrev:
Olav Moldestad skrev:
Biejjie skrev:Hah! Og jeg som trodde at de infernalske små blemmene jeg har utviklet på hendene nå disse dagene mens vi har arbeidet med Bearchilds Shanty var eksem av noe slag og fullstendig urelatert til healingen! :shock:
jeg får det som rødprikkete i hånden. dette tror jeg er ganske vanlig blandt healere.
Mine klør. Gjør dine?
Noen ganger Biejjie klør det intenst inne i hendene og litt oppover armene etter en intens healing. Det er derfor jeg alltid prøver å få skylt hendene i kalt vann etterpå. Jeg forestiller meg samtidig at jeg skyller ut eventuelle negative energier som jeg kan ha motatt fra den jeg healer.
Antall ord: 118
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Olav Moldestad skrev:
Biejjie skrev:Mine klør. Gjør dine?
bare på fine damer *ler* ellers gjør dem ikke det nei... *flire*
Også ved fjernhealing...? Wow, det var ikke dårlig, i så fall! ;)
larsrolle skrev:
Biejjie skrev:
Olav Moldestad skrev: jeg får det som rødprikkete i hånden. dette tror jeg er ganske vanlig blandt healere.
Mine klør. Gjør dine?
Noen ganger Biejjie klør det intenst inne i hendene og litt oppover armene etter en intens healing. Det er derfor jeg alltid prøver å få skylt hendene i kalt vann etterpå. Jeg forestiller meg samtidig at jeg skyller ut eventuelle negative energier som jeg kan ha motatt fra den jeg healer.
Ah, det låt som en god idé! Jeg ser for meg at grums filtreres ut under selve arbeidet, men man kan jo aldri være sikker på om det man visualiserer også faktisk skjer, så det med å skylle hendene i vann skal jeg tenke på neste gang! :)
Antall ord: 167
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Heia skrev:Jeg tror det er hvordan energien stimulerer nervesensorene som gir en varmeopplevelse. M.a.o. ingen fysisk temperaturstignig, kun sansing.
vet ikke helt eg... nor eg føler meg kok varm på nevane pågrunn av healing energien så tar eg ofta å tester det med å visa det til andre.. ved å hålda neven min over deres neve uten å vere borti dei.. å dei kjenner varmen fra nevane mine berøra deres never som en flamme borti nevane. berre litt mildare for dei står i sjok nesten vær gang. å etter noe sont setter dei aldrig spørsmål på hvorfor eg blåser på nevane plutsligt.. :P blir så varmt noen ganger at eg føler nevane brenner opp.. plagsomt.. hehe
Antall ord: 122
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links