Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserEnergi av døde

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Marri87
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 06 Okt 2018 12:33
5
Blitt takket: 3 ganger

Energi av døde

Innlegg av Marri87 »

Hei..

Min mann valgte å forlate oss for noen uker siden. Ettet to uker begynte jeg å føle hans nærvær .
Men for to dager siden fikk jeg igjen hans telefon fra politiet. Der var det en avskjedsvideo. Når jeg så den føltes sjela mi helt tom for følelser og jeg kjente at han ikke var der lenger . I dag samme følelse..tomhet.. så spurte jeg søstra til min mann om hun har følt han i det siste..ja i går og i dag sa hun.
Det jeg lurer på da er jo om han vil komme igjen? Føler meg så tom og rar..
Skulle hadd en klarsynt i Trondheim eller en plass i Norge som kan ta opp min og min manns energi..om noen har noe tipps...?

Om noen har erfaring eller evner til å hjelpe meg med å forklare min etterspørsel, så mottar jeg den med stor takknemlighet .

Mvh Marri
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2795
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1492 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Energi av døde

Innlegg av Terra »

Hei Marri

Kondolerer. Dette var vondt å lese og må ha vært et stort sjokk for deg. Jeg kjenner dessverre ikke til noen i Trondheim som kan hjelpe deg. Første jeg tenkte på var om Lilli Bendriss kan være rett person for deg å kontakte. Jeg kjenner en som nettopp har vært i kontakt med henne og sier at hun er meget dyktig. Jeg har også den følelsen rundt Lilli og følte med en gang sterkt på at hun kan hjelpe deg. Selv har jeg bare sett Lilli i åndenes makt, og en gang var hun på et spisested jeg var. Jeg følte en sånn god energi fra henne da hun kom inn døren der jeg var. Rolig, verdig og trygg var det jeg fikk opp rundt henne.

Uansett, lykke til og håper du får de svarene du søker.

Min dypeste medfølelse.

Mvh Terra
Antall ord: 155
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2795
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1492 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Energi av døde

Innlegg av Terra »

Hei igjen Marri

Jeg spurte en som heter May om hun tar denne typen oppdrag. Noe hun visstnok gjør, og hun sa følgende:


May Lør 13 Okt 2018 - 13:13


Hei Terra.

Min første tanke er at hun følte alt tomt pga den videoen hun så på mobilen, men tilfelle er helt annerledes. Hun vil føle han igjen veldig snart. Jeg føler også at han blir snart klar for å gå videre til neste oppgave i den dimensjonen han er. Det skal han gjennomføre. Innimellom kommer han for å se til henne og hun vil tenke ekstra mye på han da.

Gode vibber fra May
Antall ord: 111
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links