Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserBaba Vanga

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Baba Vanga

Innlegg av Svartepus »

Jeg kom tilfeldigvis over disse sidene som omtaler Baba Vanga sine spådommer for fremtiden. Det er ett eller annet med disse spådommene som får meg til å grøsse... Vanligvis tar jeg spådommer og profetier med en liten klype salt men av en eller annen merkelig grunn er det noe med disse som gjør noe med meg. De virker så kjent og sannsynlig, nesten som om hun forteller fra en bok vi alle har lest en gang (jeg klarer ikke forklare på noen annen måte).
Jeg ser jeg tidligere har nevnt henne her på forumet og da skrev jeg at hun hadde spådd 3. verdenskrig i desember 2010 (husker ikke hvor jeg hentet det fra), men det ble jo ikke noe av. Men en del av det man kan lese på sidene jeg linker til handler om fremtiden så den som lever får se... i hvert fall noe av det hun ser. Hun ser jo langt pokker inn i fremtiden. Hvis hun gjorde det da (her mener de hun ikke har spådd særlig mye fornuftig: http://pickle.ninemsn.com.au/2015/12/09 ... baba-vanga)

Nok snakk, les og gjør dere opp en mening selv:

http://www.stayonthehealthypath.com/wom ... eres-more/

http://www.mirror.co.uk/news/world-news ... ng-6974170

http://www.baba-vanga.com/
Antall ord: 227
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Baba Vanga

Innlegg av Morris »

Det er i grunnen mange som får syner om fremtid og ofte kan beskrive årstall, ofte blir årstall både tuklet med og misforstått. Kan nevne den amerikanske sovende profeten, Edgar Cayce, han kom med såkalte "readings" mens han var i transe, og forskere stilte ham aktuelle spørsmål. Ofte ble svaret på årstall bare nevnt med de to bakerste siffer, og det kan føre til feil forståelse om årstall, fra hundre år og oppover. Han beskrev en oppfinnelse hvor massivt jern kunne flyte på vann, og den skulle komme i 36', det ble oppfattet som 1936. Som vi vet fra 2018, sank fregatten Helge Ingstad som en synkende stein, og selv massive waiere klarte ikke å holde den flytende, for vannet tynget den ned, så her ble vel spådommen til en illusjon, eller en spådom som ikke ble oppfylt? Eller har man fordårlig tid og er utålmodig? Jeg tror denne oppfinnelsen hviler på opphevelse av tyngdekraften som er en vesentlig del av UfO ers flyvemåte i luft og i vann.

Baba Vanga sine syner kan være riktige, men som med Nostradamus forklaringer sier han at det enten kan være forvarsler eller ekte hendelser. Og man vet lite om hva som formidles riktig eller ikke. Misforståelser er ofte tilfelle og 5 fjær kan lett bli til 5 høns. Uheldigvis finnes det et helt knippe av årskalendere med feiring av høytider på forskjellige steder av året rundt om i verden, så her er det også et problem å forholde seg til?

Vår kalender, den Gregorianske ble innført i Roma i år 1582, som av en annen grunn ble regnet fra år 0, selv om et slikt år i virkeligheten ikke finnes. Den ble en reform av den Julianske kalender 46 år på baksiden av nullen. Hvis man en eller annen gang i fremtiden vil forandre vår kalender har man på lang sikt dårlige odds for å spå i tid. Nostradamus skal visstnok ha begrunnet en slik foranding, hvis det ikke er en forfalskning, men det tror jeg ikke, siden en viss fyrste i Bibelen skal tenke på å forandre hellige tider og lov i Dan.7.25, og han får visst 3,5 år på seg, så det er sannsynlig.

Men som Daniel fikk beskjed om siktet dette til en fjern fremtid, men selv om han ble forklart synet forstod han det ikke og ble syk i flere dager etterpå forteller dette utsagnet. På slutten av 1990 tallet tok jeg opp på video et Tv program om profetier hvor det fremstod mange, også en indianer som viste en inngravering på en klippestein som skulle antyde en tidsstige og viste oss hvor 1. og 2. verdenskrig var inntegnet, og hvor vi var på det nåværende plan... stigen så ut til å dele seg straks etter hvor vi hadde to valg. Men valg i seg selv er ikke for hvermannsen, det har med styre og stell i landene folk bor i. Så heri ligger nok det som kalles skjebne.

Et annet kort innslag handlet om en tysk kvinne som så utrolige ting, hun så faktisk at WTC skulle bli ødelagt. Tror det var henne som så at man måtte sprenge en atombombe i Middelhavet på grunn av ismasser som stengte det trange Gibraltarstredet.

Noen av Baba Vanga sine spådommer høres utrolige ut, men så får vi se da hvor riktige de blir i år, hvor Trump og Putin er nevnt å bli rammet?
Antall ord: 592

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2795
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1492 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Baba Vanga

Innlegg av Terra »

Hennes spådommer for 2022 er ikke så veldig lystige akkurat...

UPv-35HB_K4
Antall ord: 14
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Baba Vanga

Innlegg av Morris »

Tror kanskje at åstallsammenhengen kan være gal eller blitt misforstått? Legger inn en ny link om hennes spådommer.
https://www.youtube.com/watch?v=i8EPmpx0BpQ
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links