Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserTelepati eller hva?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
PeterPan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 17 Mai 2011 16:27
13
Kjønn (valgfri): Gubbe
Blitt takket: 1 gang

Telepati eller hva?

Innlegg av PeterPan »

Hei,

I mange år har jeg kunne følt enkelte mennesker sin energi og tilstedeværelse, men i de siste årene har det dukket opp noe nytt som jeg vil dele med dere for å høre om andre også har disse opplevelsene..

Når jeg chatter med personer på feks. facebook eller msn kan jeg plutselig kjenne den andre personens energi i form av bilder og følelser. Dette er personer jeg nødvendigvis ikke kjenner eller har møtt i virkeligheten. I den senere tid har jeg spurt vedkommende person(er) om jeg kan fortelle hva jeg ser og føler og hver gang blir den andre personen helt sjokkert over hvor rett alt jeg sier er. Det kan være jeg ser og kan beskrive mennesker som har eller betyr mye, bekymringer, glede, og tristhet og situasjoner. Det har hendt noen ganger at jeg kan beskrive steder, en hytte/hus der jeg ser interiør og farger osv.

Dette kan pågå i alt fra noen minutter til flere timer, men felles er at hver gang blir jeg helt tom for min engen energi, jeg blir rett og slett veldig sliten..
Ville vært interessant å høre fra andre om dette, er det telepati, klarsynthet etc..

Med ønske om en fin dag,

Mvh
PeterPan
Antall ord: 216

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 31 Aug 2009 11:28
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

- Telepati eller hva?

Innlegg av kristiane »

Dette kan minne om det man kaller "klarsynt",og det kan da virke som du har evner til å "lese" andre.
Kjenner meg igjen i dette,selv om jeg ikke "leser" andre hver gang jeg prater med noen. Men det har skjedd enkelte ganger. Det å "beskrive hus,gjenstander...etc",ligner på hendelser jeg hadde tidligere,også fortalt på forumet. Det å komme til et sted man aldri har vært,men alikevel bare VITE at man tidligere har vært der... :) Finurlige greier det du beskriver også,men ikke mer finurlig at mange oplever slikt som du.
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PeterPan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 17 Mai 2011 16:27
13
Kjønn (valgfri): Gubbe
Blitt takket: 1 gang

- Telepati eller hva?

Innlegg av PeterPan »

Takker for svar,

Leser ikke andre hver gang jeg eller, og godt er det, hvis ikke hadde jeg vært bra sliten :-))

Merker at det spesielt skjer med personer jeg av en eller annen årsak har en spesiell følelse for eller noen jeg yter litt mer oppmerksomhet..
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links