Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserKundalini(oppvåkning)

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Angel Dust
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 40
Startet: 18 Apr 2011 13:28
13
Blitt takket: 1 gang

Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Angel Dust »

Tenkte å starte en tråd om dette "fenomenet" for å se om det er andre her inne som tror de kan ha opplevd dette eller er i denne prosessen.

For de som ikke har hørt om Kundalini, legger jeg ut litt informasjon her som jeg googla meg frem til:

KUNDALINI TEGN OG SYMPTOMER

av El Collie

"Mange personer med Kundalini VET IKKE HVA som skjer, og den rådende sosiale uvitenhet om denne flerdimensjonale transformative prosessen gjør det vanskelig å finne medisinske eller alternative helse utøvere eller åndelige rådgivere som kjenner igjen symptomene, spesielt når de er sterkt fysisk.

Mange vet at den oppstandne Kundalini slenger åpne portene for alle slags mystiske, paranormale og magiske utsikter, men få skjønner det kan også dramatisk påvirke kroppen.

Over og igjen hører vi historier om frustrerende, noen ganger desperate legebesøk, healere, rådgivere, etc. som verken forsto eller var i stand til å hjelpe med smerter og problemer katalysert av rasende Kundalini.


Klikk her - Dette brevet er typisk for de hundrevis vi får fra folk sliter med rare symptomer og Kundalini sykdommer:


Følgende er vanlige manifestasjoner av den oppstandne Kundalini:

* Muscle rykninger, kramper eller spasmer.
* Energi løper eller enorm strøm som sirkulerer i kroppen
* Kløe, vibrerende, stikkende, prikking, stikking eller krype opplevelser
* Intens varme eller kulde
* Ufrivillige kroppslige bevegelser (forekommer oftere under meditasjon, hvile eller sove): krampetrekninger, skjelving, risting, følelse en indre kraft presser en inn i stillinger eller flytte en kropp på uvanlige måter. (Kan bli feildiagnostisert som epilepsi, restless legs syndrom (RLS), eller PLMD.)
* Endringer i å spise og sove mønstre
* Episoder av ekstrem hyperaktivitet eller omvendt, overveldende tretthet (noen CFS ofrene opplever Kundalini oppvåkning)
* Intensivert eller redusert seksuell lyst
* Hodepine, press innenfor skallen
* Racing hjerterytme, smerter i brystet
* Fordøyelsessystemet problemer
* Nummenhet eller smerter i lemmene (spesielt på venstre fot og ben)
* Smerter og blokkeringer hvor som helst, ofte i ryggen og nakken (Mange tilfeller av FMS er Kundalini-relatert.)
* Følelsesmessige utbrudd, raske skifter humør, tilsynelatende uprovosert eller overdreven episoder av sorg, frykt, raseri, depresjon
* Spontan vocalizations (inkludert latter og gråt) - er som utilsiktede og ukontrollerbare
* Hearing en indre lyd eller lyder, klassisk beskrevet som en fløyte, tromme, vannfall, fuglesang, bier summende men som også kan høres ut som brøling, eller dundrende støy eller som ringing i ørene.
* Mental forvirring, konsentrasjonsvansker
* Endrede bevissthetstilstander: økt bevissthet; spontane trance stater; mystiske opplevelser (hvis individets tidligere trossystem er for truet av disse, kan de føre til anfall av psykose eller selv-grandiosity)
* Heat, merkelig aktivitet, og / eller salig følelse i hodet, særlig i kronen området.
* Ecstasy, lykke og intervaller av enorm glede, kjærlighet, fred og medfølelse
* Synsk erfaringer: extrasensory oppfatningen, ut-av-kroppen-opplevelser, pastlife minner, astrale reiser, direkte bevissthet om auraer og chakraer, kontakt med åndelige veiledere gjennom indre stemmer, drømmer eller visjoner; helbredende krefter
* Økt kreativitet: nye interesser i selvutfoldelse og åndelig kommunikasjon gjennom musikk, kunst, poesi, osv.
* Intensivert forståelse og følsomhet: innsikt i ens egen essens; dypere forståelse av åndelige sannheter, utsøkt bevissthet om miljø (inkludert "vibber" fra andre)

* Enlightenment erfaringer: direkte vite av en mer ekspansiv realitet; transcendent bevissthet
"
Antall ord: 542

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Angel Dust
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 40
Startet: 18 Apr 2011 13:28
13
Blitt takket: 1 gang

- Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Angel Dust »

Jeg kan krysse av på veldig mange av de punktene som kjennetegner en kundalinioppvåkning. Mye av det kan selvsagt skyldes mye annet, men jeg synes det er påfallende likevel.
Det jeg kjenner meg mest igjen i er:
# trykket på innsiden av hodet
# den enorme varmen jeg kan kjenne på enkelte steder på kroppen og ansiktet. Det kjennes like varmt ut som om man skulle stått ved siden av en stråleovn, og det er ofte bare på enten et område som feks ryggen eller bare en 5 kroners stort område på feks kinnet eller hånden.
# de store og ufrivillige rykningene jeg kan gå i hendene, kneet osv
# trykk på kroppen som at noen faktisk trykker ned på huden min (kjenner også dette veldig sterkt midt oppå hodet)
# det å kjenne på min egen energi: kroppen min vibrerer uten å faktisk vibrere, men det kjennes ut som at jeg er omgitt av et elekstrisk felt som jeg faktisk kan berøre og få vibrasjoner i hendene når jeg berører det.
# en plutselig interesse for det åndelige. Plutselig kunne jeg heale og se auraer. Har aldri vært noen åndelig person tidligere, iallfall ikke bevisst.
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

- Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Moonstone »

Jepp, dette som beskrives her er det som også kalles en indre Alkymisk prosess.
Det er blitt utviklet en del systemer for å øke Kundalini "kraften" både i Østen og her i Vesten.
Symptomene du beskriver er ofte et resultat av det å "vekke" eller øke Kundalini.
Jeg har selv hatt liknende opplevelser en del år tilbake, ganske sterke opplevelser.
Et resultat av det ble at jeg ble veldig kreativ, og fikk en stor trang til poesi,musikk,filosofi,spiritualitet,lesing av bøker osv.
Den gangen mediterte jeg mye, og leste/praktiserte en del Buddisme og New Age.
En herlig tid som til dels varer enda, men det var veldig intenst i ca en 10 års tid.
Antall ord: 117
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Angel Dust
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 40
Startet: 18 Apr 2011 13:28
13
Blitt takket: 1 gang

- - Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Angel Dust »

Moonstone skrev:Jepp, dette som beskrives her er det som også kalles en indre Alkymisk prosess.
Det er blitt utviklet en del systemer for å øke Kundalini "kraften" både i Østen og her i Vesten.
Symptomene du beskriver er ofte et resultat av det å "vekke" eller øke Kundalini.
Jeg har selv hatt liknende opplevelser en del år tilbake, ganske sterke opplevelser.
Et resultat av det ble at jeg ble veldig kreativ, og fikk en stor trang til poesi,musikk,filosofi,spiritualitet,lesing av bøker osv.
Den gangen mediterte jeg mye, og leste/praktiserte en del Buddisme og New Age.
En herlig tid som til dels varer enda, men det var veldig intenst i ca en 10 års tid.
Takk for svar Moonstone :)

Så spennende det du omtaler her, setter pris på dine erfaringer på området. Jeg har ikke aktivt gått inn for å vekke det som muligens er Kundalini, men det har skjedd store omveltninger i livet mitt de siste årene og dette kan kanskje ha vært med å aktivere oppvåkningen?
Hvordan opplevde du symptomene, rent fysisk? Jeg trodde først at jeg hadde fått noe åndelig vesen etter meg og var mye redd, til jeg leste meg opp (takk og lov for internett) på dette som jeg tror skjer med meg. Det er jo så virkelig men samtidig så fjernt alt man opplever, så man kan lett tro at man begynner å bli mentalt syk :? Når man leser at det er dypt åndelige mennesker som driver mye meditering og har kommer langt i din utvikling, Kundalini skjer med, ser jeg jo at det kan virke hovmodig av meg å hevde at dette skjer med little o` me. Men, jeg finner ingen annen forklaring.

Opplevde du forresten mye trykk på halebeinet, som om det ble trykket inn gjentatte ganger?
Antall ord: 302

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

- - - Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Moonstone »

Angel Dust skrev:Takk for svar Moonstone :)

Så spennende det du omtaler her, setter pris på dine erfaringer på området. Jeg har ikke aktivt gått inn for å vekke det som muligens er Kundalini, men det har skjedd store omveltninger i livet mitt de siste årene og dette kan kanskje ha vært med å aktivere oppvåkningen?
Hvordan opplevde du symptomene, rent fysisk? Jeg trodde først at jeg hadde fått noe åndelig vesen etter meg og var mye redd, til jeg leste meg opp (takk og lov for internett) på dette som jeg tror skjer med meg. Det er jo så virkelig men samtidig så fjernt alt man opplever, så man kan lett tro at man begynner å bli mentalt syk :? Når man leser at det er dypt åndelige mennesker som driver mye meditering og har kommer langt i din utvikling, Kundalini skjer med, ser jeg jo at det kan virke hovmodig av meg å hevde at dette skjer med little o` me. Men, jeg finner ingen annen forklaring.
Opplevde du forresten mye trykk på halebeinet, som om det ble trykket inn gjentatte ganger?
I Alkymien heter det at Første steg gjærne blir gjort ubevisst gjennom en tragisk hendelse/omveltning i livet som gjør at man havner "i kjellern" ved at menneskets ego får seg en smell. Dette er første steg på den Hermetiske/Alkymiske 7 stegs stigen.
Folk kan også aktivt gå gjennom dette bevisst, men de fleste går som sagt gjennom det ubevisst.
Så sånn sett kan du absolutt ha gjennomgått Kundaliniens første steg mot Oppstigning.

De fysiske symptomene merka jeg mest ved at jeg stadig følte et trykk i panneregionen, i det såkalte Tredje øye, og dette satte igang store filosofiske tanker nesten hele tiden.
Følte også en slags strøm som bevegde seg gjennom kroppen, den var behagelig og kjærlig samtidig som den gav en litt uro, en trang til å utforske og VOKSE som person.
Jeg følte også en veldig åpenhet i Krone shakra, som om man nesten var tilkoblet et større Sinn enn sitt eget, The Universal Mind.
Denne følelsen dabbet ettervært av, og jeg fikk mere Jording etter som åra gikk.
Jeg observerte lysfenomener på himmelen en par-tre ganger også under denne intense perioden.
Jeg har ikke sett de siden..desverre.
Den største forrandringen skjer ved at man forrandrer og lever livet sitt, sine idealer og mål annerledes etter en slik periode.
Man blir renset for grums, og danner seg selv litt på nytt :coffe2
Antall ord: 432
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Angel Dust
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 40
Startet: 18 Apr 2011 13:28
13
Blitt takket: 1 gang

- Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Angel Dust »

Moonstone: Jeg kjenner meg mye igjen i det du skriver, både i forhold til nedbrytelse av egoet fulgt av en dypere og ny forståelse av seg selv og at man blir mer søkende enn man var tidligere. Dette opplever nok mange mennesker som virkelig arbeider seg gjennom livskriser og alvorlige hendelser. Så spennende at dette kan være starten på en åndelig oppvåkning :)
Kjenner at det er veldig interessant dette med disse 7 stegene du nevner, vet du hvor jeg kan lese mer om dette på nettet? Spent på hva neste steg går ut på :)

Det må ha vært en stor opplevelse å se de lysfenomenene på himmelen, hva tror du at det var? :)
Det presset du nevner, i pannen, det hadde jeg veldig ofte for en stund siden. Nå kjenner jeg det av og til, og aller mest når jeg slapper av. På toppen av hodet kjenner jeg det også ofte, av og til er det så hardt press at det nesten er vondt. Når jeg legger meg ned får jeg ofte følelsen av å falle, ganske lik den man kan få når man holder på å sovne. Dette skjer selv om jeg ikke mediterer eller holder på å sovne. Det føles ut som at jeg blir nærmest vektløs, og så begynner jeg å bevege meg frem og tilbake som om jeg ligger i ei usynlig hengekøye og strømmninger eller energier (eller hva jeg nå skal kalle det) farer rundt hele meg. Jeg ser også lysglimt av blått og hvitt lys når jeg har øynene lukket. Veldig god følelse, selv om det er helt rart å oppleve. :shock: Men jeg har vel mer eller mindre akseptert at dette bare skjer, uten at jeg kan kontrollere det. Jeg får også en veldig kraftig puls og hjerteslag når dette skjer.
Har du kjent pulserende trykking mot halebeinet i løpet av den perioden du gikk gjennom?
Antall ord: 329

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

- Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Moonstone »

Nei, jeg kan ikke si jeg kan huske noe trykk på halebeinet.
Jeg tror det virker forskjellig på folk, og utvikling skjer individuelt etter hvor det trengs.
Et trykk på halebeinet representerer uansett for meg Jording, og jeg føler det når jeg mediterer bevisst på Rot-shakra med intensjon for Jording.

Vel, det Alkymiske 7 stegs-systemet kan du undersøke litt her:
http://www.hollingsworthcounseling.com/stages.htm
En grei innføring i prinsippene.

Ellers har jeg skrevet en del om det her:
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 18&t=22518

Ellers har man jo som sagt Shakra-systemet fra Østen som også er lagt opp i 7 steg:
http://www.chioshealing.com/HealingLeve ... system.htm

Også har vi Kabbala med de 10 stegs Sefirot:
http://www.inner.org/sefirot/sefirot.htm

Mye å sette seg inn i i forbindelse med Oppstigning og Kundalini(oppvåkning)
Antall ord: 150
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 31 Aug 2009 11:28
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

- Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av kristiane »

Henger meg på jeg også,og jeg synes også at dette var noe interessant :)
Nå har heller ikke jeg(som noen flere her),tilegnet meg så mye kunnskap om Kundalini,men også jeg fattet interesse da jeg leste "symptom-listen" :)

Også JEG har lagt merke til flere av disse symtomene:
Hodepine(pannen)
Prikking/nummenhet i fingre. Hendene mine er dessuten "alltid varme".
Hjertet raser en og annen gang "avgårde",men jeg tror ikke at jeg har hjerteproblemer,så Kandalini eller stress :lol:

Av og til et slags "press",som om noen tar på meg.(Opplevd dette både våken og i søvne)
Ser nå og da lyspartikler,ørsmå lysende "dansende mygg",som jeg kaller det,og har også sett en stor knallblå,nydelig og lysende kule suse forbi meg.
Ofte en slags "buldring" i høyre øre. Hører likom en slags dyp vibrasjonslyd.(Vært hos legen. Han fant ikke noe galt).
Dette var "mine symptomer",iallefall de jeg kom ppå nå.
Antall ord: 165

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Angel Dust
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 40
Startet: 18 Apr 2011 13:28
13
Blitt takket: 1 gang

- - Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Angel Dust »

Takk for linker og svar Moonstone. Du skriver veldig bra synes jeg! :) Mye å sette seg inn i ja, jeg får ta det litt etter litt. Ganske overveldende, men interessant.
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Angel Dust
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 40
Startet: 18 Apr 2011 13:28
13
Blitt takket: 1 gang

- - Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Angel Dust »

Kristiane: Takk for innlegget ditt. Så fint å se at det var interessant for deg også, og å lese om hva du kjenner deg igjen i :)
Disse lysene du har sett, særlig den blå kula, ser du dette med øynene oppe? Jeg har sett ganske små blå (sånn intens blå, kongeblå?) lysglimt uten å ha øynene igjen. Men de forsvinner raskt så jeg kan ikke se på dem. Noen vil si at dette bare er synforstyrrelser eller tegn på øyesykdom, men jeg synes det er rart da at jeg opplever dette kun når jeg opplever andre åndelige ting. Hva med deg, når ser du disse lysene?
Mine hender er også ofte varme, men jeg kan også kjenne en plutselig intens varme på et lite felt på eller inni hånda, som om noen ut av det blå står med en tent lighter et par cm i fra hånden min eller noe.

Det presset du opplever, hvordan opplever du det? Jeg opplever det som en form for magnetisk press. Berøringen er ikke som gjort av et menneske, men mer som om jeg skulle hatt en magnet under huden og så blir trykket eller berørinen gjort som følge av en magnet som holdes over huden (om dette made any sense :p ). Kjenner også at noe drysses på huden og øyevippene av og til, som om det skulle vært støv. Men det kjennes kraftigere enn om det skulle vært støvpartikler. Å få hjertebank eller kraftig puls nå og da er ikke uvanlig, så det kan være en helt normal grunn til det, men det kan også være av åndelig påvirkning. Mye har sikkert kjedelige og normale årsaker, men jeg er helt overbevist om at mye av det jeg kjenner har en helt annen, og åndelig forklaring. Jeg er spent på å høre hva dine tanker om dette er :)
Antall ord: 316

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

- - - Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Moonstone »

Angel Dust skrev:Takk for linker og svar Moonstone. Du skriver veldig bra synes jeg! :) Mye å sette seg inn i ja, jeg får ta det litt etter litt. Ganske overveldende, men interessant.
Takk, og ingen årsak :coffe2
Ja, tar lang tid,er på langt nær utlært selv.
Det er det som er moro med det også, og med livet generelt. Man blir egentlig ALDRI utlært i noe som helst, det er alltid mer å hente, lære, erfare.

Tilbake til det du spurte om lysfenomenene, så vet jeg faktisk ikke helt hva de kunne ha vært.
Det kan være alt fra livsformer fra andre planeter, livsformer fra andre høyere dimensjoner vi ennå ikke helt har fått kartlagt, eller uoppdagede naturlover/funkjoner.
De kom iværtfall ned til meg, stoppet en ca 10-20 m over, stod litt stille før de for opp ut i rommet.
Uansett tror jeg at det har med å gjøre den intense Alkymiske prosessen jeg gjennomgikk da, at heving av Kundalini gjorde meg meg obs på fenomener som allerede var der, men som jeg ikke kunne se før.
På en måte er det synd at det gav seg, hadde vært moro å sett fler.
Et par andre ting som har kommet ettervært er at jeg kan snappe opp andre sine tanker, sanndrømmer mer, og er fortsatt like filosofisk og tørst etter å vite.
Jeg har blitt mer Jorda siden den gang pga barn, struktur, jobb osv, noe som sikkert også gjør at man ikke får svevd like mye som før..
Så moralen er: Gå ferdig 7-stegs systemet FØR man får barn! hehe..
Antall ord: 283
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Allisone
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 21 Mai 2011 00:24
12
Kjønn (valgfri): Guteslamp
Lokalisering: Hedmark
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 3 ganger

- Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Allisone »

Hei!

Tror jeg opplever noe lignende dette du / dere skriver om..

Hadde symptomer allerede for mange år siden, men oi så
skummelt det var for en som er oppvokst med hollywood filmer.

Trakk meg da unna, for det er vel det som er den naturlige reaksjonen
når man opplever smerte - og ikke klarer å skjønne det som konstruktivt
eller helbredende..

For ett par uker siden så jeg ett intervju med Gopi Krishna om Kundalini
og det hjalp veldig for min del til å se på dette fenomenet som en
naturlig helbredende prosess så jeg kunne dykke dypere inn i dette og
la ting gå sin naturlige gang.

... n_creation

Jeg vet fortsatt forsvinnende lite om dette, ville bare anbefale intervjuet for
det hjalp ihvertfall meg videre på reisen :)
Antall ord: 128
For God to make love, For the divine alchemy to work, The pitcher needs a still cup.
-Hafiz

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Lilja »

Jau-jau, kanskje man holder på å våkne...? :coffe2

Har hatt følgende "symptomer" i et par år nå:

-Nummenhet i venstre lår (sjekket, ingen fysisk forklaring)

-En slags "during" i venstre fot, som om man står på et vibrerende underlag. Kommer plutselig, og er ganske intenst de sekundene det varer, før det stopper brått som om noen har slått av bryteren...

-Press mot pannechakra, også her denne duringen av og til.

-Kan av og til høre en meget lavfrekvent lyd om kvelden når jeg har lagt meg og alt er stille. (mannen ved min side kan ikke høre denne lyden) Noen ganger så sterkt at jeg har stått opp og gått ut for å prøve å lokalisere lyden uten å klare det. Denne intense lyden hører jeg uten unntak kvelden/natta før store jordskjelv, noe som selvsagt kan være tilfeldig, men for meg er blitt et slags varsel. (Om enn meget unyttig, for hva skal man bruke slik informasjon til, da?)

-Smerter i brystet, hjertebank, ekstraslag (EKG OK, blodtrykk fin-fint)

-Intens varme på hele eller deler av kroppen, låsninger i rygg og nakke, prikking (spesielt i hendene), søvnvansker, humørsvingninger, hodepine...


Men jeg er alikevel litt skeptisk, altså... Med en sånn liste av symptomer vil jo de aller fleste kjenne seg igjen i noe, eller?
Jeg har en epilepsi-diagnose, og selv om epilepsien er under kontroll, så har den så klare fysiske årsaker at jeg neppe kan avfeie det som Kundalini. Dette i kombinasjon med en meget sterk PMS forklarer en hel del :evillaugh
(om enn ikke alt...)
Antall ord: 273

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pser
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 22 Mai 2011 10:28
12
Blitt takket: 5 ganger

- Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av pser »

Hei,

Tenkte å legge inn mine opplevelser de siste månedene. Jeg har fått kraftige vibrasjoner i hendene som varierer i intensitet, det kan sammenlignes med dersom du slår albuen og opplever en slags strøm som går gjennom armen. Slik har jeg nesten kontinuerlig i begge hendene, nesten hver dag. I tillegg har jeg under enkelte meditasjoner opplevd kraftig vibrasjon i tredje øye, samt at begge øynene vibrerer.

Vet ikke helt veien videre, men forsøker å lese en del. Tok en reading for omtrent 2 mnd siden og fikk da klar tilbakemelding på både healing og klarsynt evner og det er faktisk etter denne reading at det har vært store endringer.

Så dersom noen har råd og tips om selvutvikling så tas alt i mot :-)
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Allisone
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 21 Mai 2011 00:24
12
Kjønn (valgfri): Guteslamp
Lokalisering: Hedmark
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 3 ganger

- Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Allisone »

Så dersom noen har råd og tips om selvutvikling så tas alt i mot
Spurte igår Tarot'en om hva jeg
kunne gjøre for å "komme meg videre"
vedr kundalini / åndelig utvikling..
(er veldig nybegynner med tarot da men =)

Fikk kortet
The High Priestess
Planet: the Moon

Hvor det står ett sitat:

"And thou who thinkest to seek for me.
know thy seeking and yearning shall avail
thee not, unless thou knowest the mys-
tery: that if that which thou seekest thou
findest not within thee, then thou shall
never find it without thee. For behold, I
have been with thee from the beginning:
and I am that which is attained at the end
of desire."
Charge of the goddess from Witchcraft ritual


det hjalp ihvertfall meg gjennom noe jeg
opplevde som skummelt - til en ny litt rar
opplevelse :?
Antall ord: 142
For God to make love, For the divine alchemy to work, The pitcher needs a still cup.
-Hafiz

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links