Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserJeditronds kjærestetråd

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
polarlyset
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 94
Startet: 09 Feb 2017 05:57
7
Kjønn (valgfri): Samemann
Har takket: 43 ganger
Blitt takket: 31 ganger
Kjønn:

Re: Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av polarlyset »

jeditrond skrev: 28 Apr 2021 22:37 Men som jeg har skrevet før, det er ikke avlyst. Det er bare sånn at Ting Tar Tid
Kan jo tenkes at det er nå det skjer. Den nye tidsalderen har jo begynt, Vannmannens tidsalder. Nå har vi vært igjennom slipp av alt gammelt, og det astrologiske år har begynt nå nettopp. Med skorpion i fullmånen i Tyrens måne, er det nå død, avslutning, og ny begynnelse, som gjelder. Så kanskje dere måtte igjennom alt dere har vært igjennom, for å bli fri fra fortiden, være ren og klar for fremtids møte?
Edit: Om dere hadde møttes i 2017, ville jo dere begge ha bagasje med inn i forholdet. Og du ville vel ikke hatt tid til bok prosjektet.
Antall ord: 136

Vi er mer enn det skapte, sjelens rekkevidde er det uendelige.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

polarlyset skrev: 28 Apr 2021 22:49
jeditrond skrev: 28 Apr 2021 22:37 Men som jeg har skrevet før, det er ikke avlyst. Det er bare sånn at Ting Tar Tid
Kan jo tenkes at det er nå det skjer. Den nye tidsalderen har jo begynt, Vannmannens tidsalder. Nå har vi vært igjennom slipp av alt gammelt, og det astrologiske år har begynt nå nettopp. Med skorpion i fullmånen i Tyrens måne, er det nå død, avslutning, og ny begynnelse, som gjelder. Så kanskje dere måtte igjennom alt dere har vært igjennom, for å bli fri fra fortiden, være ren og klar for fremtids møte?
Interessant, var ikke klar over det astrologiske rundt Tyrens måne osv. Har vært inne på tanken om at vi på hver vår kant har mått gjennom diverse før vi var klare for et liv sammen, så det er et meget godt poeng :)
Antall ord: 162
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
polarlyset
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 94
Startet: 09 Feb 2017 05:57
7
Kjønn (valgfri): Samemann
Har takket: 43 ganger
Blitt takket: 31 ganger
Kjønn:

Re: Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av polarlyset »

Interessant, var ikke klar over det astrologiske rundt Tyrens måne osv. Har vært inne på tanken om at vi på hver vår kant har mått gjennom diverse før vi var klare for et liv sammen
Har vært interessant i følge med på hva de ulike astrologiene skriver. Det relateres både til 2017/2018/2019, også før. Slik jeg har forstått det, så begynte "veien" i 2017, så måtte man gå den tunge veien nattetid, famlende i blinde, bli kjent med skygge kompisen som fulgte en, finne kjærligheten til seg selv igjen, og gi slipp på tidligere liv som hang på en. Og nå er vi vel i slutten av den lange veien, og på vei mot lyset og kjærligheten igjen. Så kanskje hun har hatt sitt å stri med, på denne veien. Kanskje derfor du ikke har sett noe til henne, at hun på en måte har ligget lavt, pga at hun har hatt nok med sine ting å slite med? Som kanskje kan relateres til drømmene fra institusjonen du følte hun jobbet på, at hun ikke jobber på et slikt sted, men har på en måte levd på et slikt sted, om du skjønner hva jeg mener.... Mine tanker. :)
Antall ord: 216

Vi er mer enn det skapte, sjelens rekkevidde er det uendelige.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links