Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserJeditronds kjærestetråd

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Isan »

Evangelion skrev:
Asbjørn skrev:Hmmm.... Kansje vi bør oppprette en egen "singel paranormal"- avdeling, med lukket tilgang ? ;)
Hvor vi da har en egen moderator som får i oppdrag å godkjenne medlemmer, etter å ha hatt telefonkontakt med potensielle brukere ?

Noe lignende enslags "paranormal singelkveld" ? ;)

( er singel jeg og, og en eventuell ny partner må ha samsvarende interesser.... )

A
Gjerne det! Hvor fort kan du opprette en slik avdeling? Problemet er at de fleste medlemmene bor på Østlandet og det gjør ikke jeg. Hvordan skal man evt. treffes?
Noe må da vel voksne mennesker klare sjøl :)
Vermilion Oriol skrev:
jeditrond skrev:
Vermilion Oriol skrev:øhm...hallo folkens...astralreiser liksom! :roll: Finnes ikke noe mer romantisk enn det akkurat.
Det har du mer rett i enn du aner :mrgreen:
Med mer eller mindre man foretrekker å drikke ayahuasca sammen med daten sin ved bålet i en eller annen jungel.
:loool
Antall ord: 148
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- - - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av xyrea »

jeditrond skrev:
Evangelion skrev:
Asbjørn skrev:Hmmm.... Kansje vi bør oppprette en egen "singel paranormal"- avdeling, med lukket tilgang ? ;)
Hvor vi da har en egen moderator som får i oppdrag å godkjenne medlemmer, etter å ha hatt telefonkontakt med potensielle brukere ?

Noe lignende enslags "paranormal singelkveld" ? ;)

( er singel jeg og, og en eventuell ny partner må ha samsvarende interesser.... )

A
Gjerne det! Hvor fort kan du opprette en slik avdeling? Problemet er at de fleste medlemmene bor på Østlandet og det gjør ikke jeg. Hvordan skal man evt. treffes?
Hvordan vet du at de fleste bor på østlandet? Det finnes paranøtter på vestlandet også, uten at jeg husker hvor mange og ikke minst hvor mange av disse igjen som er single :)

Er det bare jeg som synes det er mistenkelig at den "nye brukeren" "Evangelion" forsvant fra forumet etter å ha blitt spurt hvordan "hun" visste at de fleste bor på Østlandet? Ikke for å antyde noe, men..
Antall ord: 159
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kråke
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 26 Des 2010 10:35
13
Har takket: 16 ganger
Blitt takket: 45 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av kråke »

Hva med Nordnorge da? X) skulle tro det ikke eksisterte... ( hvem bryr seg om sørlandet)
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

kråke skrev:Hva med Nordnorge da? X) skulle tro det ikke eksisterte... ( hvem bryr seg om sørlandet)
Meget godt poeng, paranøttene er spredd over hele landet :mrgreen:
Antall ord: 29
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Evangelion
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 02 Apr 2014 21:31
9
Blitt takket: 1 gang

- - - - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Evangelion »

xyrea skrev:
jeditrond skrev:
Evangelion skrev:
Gjerne det! Hvor fort kan du opprette en slik avdeling? Problemet er at de fleste medlemmene bor på Østlandet og det gjør ikke jeg. Hvordan skal man evt. treffes?
Hvordan vet du at de fleste bor på østlandet? Det finnes paranøtter på vestlandet også, uten at jeg husker hvor mange og ikke minst hvor mange av disse igjen som er single :)

Er det bare jeg som synes det er mistenkelig at den "nye brukeren" "Evangelion" forsvant fra forumet etter å ha blitt spurt hvordan "hun" visste at de fleste bor på Østlandet? Ikke for å antyde noe, men..
Haha, måtte le. For det første, så antok jeg at de fleste bodde på Østlandet. For det andre, jeg forsvant ikke, jeg bare har et liv utenom dette forumet. For det tredje, hvorfor er det mistenkelig? Jeg kan lese innlegg uten å måtte logge meg på.

Hva er det du antyder om? Den skjønte jeg ikke. Kan du være snill å forklare deg?
Antall ord: 170

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av xyrea »

Å, ikke annet enn at du var noen herfra som prøver å erte stakkars Jedi litt. Det virker mer enn LITT usannsynlig at noen kommer slengende utenfra og sier "jøss, dette høres ut som meg, jo!".
Antall ord: 37
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Evangelion
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 02 Apr 2014 21:31
9
Blitt takket: 1 gang

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Evangelion »

xyrea skrev:Å, ikke annet enn at du var noen herfra som prøver å erte stakkars Jedi litt. Det virker mer enn LITT usannsynlig at noen kommer slengende utenfra og sier "jøss, dette høres ut som meg, jo!".
Jeg oppdaget forumet i fjor sommer men registrerte meg ikke før for noen dager siden. Jeditrond kjenner til min historie og kan faktisk bekrefte at jeg kom, som du sier, slengende utenfra. Som regel er jeg ikke en person som liker å erte folk.

Nå vil jeg ikke forsette å spamme Jeditronds tråd.

Send meg PM fra nå av om du lurer på noe.
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av xyrea »

Så han kan bekrefte at du sa at du kom utenfra, mener du? Det høres jo ut som en sikker garanti for at det er sant.

Men nei, jeg lurer ikke så veldig. Jeg var bare høflig og svarte på det du spurte om.
Antall ord: 46
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kråke
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 26 Des 2010 10:35
13
Har takket: 16 ganger
Blitt takket: 45 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av kråke »

Bearchild skrev:Sommerens føljetong dette! :flirt
"Snart" velger jeg å tro er snart og ikke om et år. Hvis det viser seg at det tar for lang tid får alle og enhver mobilisere sine hjelpere til å sparke Bast litt i røven.. :lol:
Ja syns nesten vi skulle satt i gang gitt x)
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Høretil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 153
Startet: 21 Jun 2013 21:36
10
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 47 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Høretil »

Jeg setter gjerne mine hjelpere på denne oppgaven her! Bast kan trenge et dytt i røven som Bear sier :)
Antall ord: 20
Be Happy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Borte.. »

Jeg gav jo mine hjelpere sparken og fant ut at hjelpere som levde i fysisk forstand, kanskje kunne være tingen. Så bare gi Bast sparken og ta i bruk mine :D Her er mine:
Vermilion Oriol skrev:Dolores:

Bilde

Hoochie Mama:

http://www.ghettoredhot.com/girl/

og Ayahusca:

Bilde
I forhold til dating så tror jeg Dolores og Hoochie Mama er mest behjelpelig. Ayahuasca kan hooke deg opp med andre ting liksom. Jeg ville ha bedt Hoochie Mama om hjelp, dersom du vil gå for noe classy.
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

He, he, jeg holder meg nok til kattegudinnen inntil videre, det er mye ved henne dere ikke ser/opplever fordi det ikke relaterer direkte til emnet for denne tråden :) Men hun har hjulpet meg under flere husrenser, ved å enten gi meg ekstra energi når jeg blir noe slitt ut av å forsøke å balansere det å beskytte husets beboere mot å få over en eller flere lett gjenstridige ånder. Andre ganger har hun sørget for beskyttelse av beboerne mens jeg gjør mitt og i ett tilfelle har hun "arrestert" en ånd i påvente at jeg skulle få tid til å ta meg av ham. Denne ånden mente Bast var en som kunne komme til å plage barna i huset, noe hun tar som en alvorlig forbrytelse all den tid hun jo er barnas høye beskytter også.

Og en sinna kattegudinne er ikke til å spøke med om man er et gjenferd, dette sto med ryggen mot veggen og Basts sverd mot strupen, mens hun ventet på at jeg skulle gjøre meg ferdig med det andre gjenferdet på stedet.

Image

Når det gjelder kjærligheten og hennes fysiske jeg så skjønner jeg utålmodigheten deres all den tid hun annonserte i fjor en gang at hun nå skulle komme enten jeg ville eller ei og at det var "snart". Jeg har for lengst lært meg at ånderikets snart har en noe mer bred definisjon av snart enn det vi har. En faktor som også må tas med er damens egenutvikling innenfor det paranormale, det tar tid å venne seg til at ens hovedhjelper er selveste kattegudinnen og for min del har det tatt litt tid å venne seg til jeg skal møte vedkommende. Dermed har vi hatt litt å henge fingrene i hver for oss antar jeg :)

Denne tråden ble jo heller ikke startet for å trekke henne til meg egentlig, mer for å informere dere andre om egne opplevelser ifm. den kommende kjærligheten og kanskje få til en diskusjon om hvordan det er å leve med hjelpere på denne måten og om hvordan hjelpere viser seg for hver enkelt f.eks. Det sistnevnte har vel druknet en del i poster av arten "kommer hun snart eller?", sånn sett har prosjektet jeg ble pushet til å sette i gang av Bast og Anubis ikke helt lykkes ennå :mrgreen:
Antall ord: 388
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Har rent glemt å fortelle dette, men Svartepus mente jo at damen het Monica eller lignende. Om hun faktisk heter det vet jeg ikke, men muligheten er stor for at Svartepus kanskje peilet inn damen min bestekamerat nå har flyttet sammen med. De traff hverandre i fjor vinter og har nå flyttet sammen i vertikaldelt hus rett utenfor Tønsberg by, men i Tønsberg kommune. Damen kompisen min nå bor sammen med heter Monique :)
Antall ord: 74
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Borte.. »

Sweet Jesus! Det betyr jo i så fall at du og slutty Monique (hun høres slutty ut) kommer til å ha en affære bak ryggen på vennen din! Oh lord! :shock:
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Vermilion Oriol skrev:Sweet Jesus! Det betyr jo i så fall at du og slutty Monique (hun høres slutty ut) kommer til å ha en affære bak ryggen på vennen din! Oh lord! :shock:
Neppe, hun er ikke min type :) Men min mor er sånn halvveis overbevist over at Monique sikkert er nøkkelen til kattedamens inntreden i mitt liv :mrgreen: Selv aner jeg ikke, man får bare vente og se som vanlig :)
Antall ord: 74
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links