• Active Topics  Bakover Forover Stopp Play
                                                                Lukk denne meldingen ved å klikke på X'en her ------->

OBS: > Info om GDPR
EUs nye personvernforordning
Klikk her for detaljer{Link}

GDPR - General Data Protection Regulation, som vil tre i kraft i Norge i løpet av sommeren.
Også paranormal.no må rette seg etter gjeldende lover og regler.
Vå personvernpolitikk finner du her **

Forøvrig:
Dersom du oppdager tråder som må ryddes opp i i forumet, bruk rapporteringsknappen [!] Det er med DIN hjelp vi kan få ryddet opp her !
Har du spørsmål, send Asbjørn en PM

Lukk denne meldingen ved å klikke på X'en som viser seg når musa peker i øvre høyre hjørne av meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserSpådom/profetier

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

• Annonse
Ønsker du din egen nettside ?

Brukeravatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Har LIKT: 609 ganger
Blitt likt : 385 ganger

Spådom/profetier

Legg innav UFO » 28 aug 2015 14:30

Det skjer så mye nå - tenker spesielt på den voldsomme strømmen av flyktninger/migranter oppover mot europa og innover skandinavia. Tror nok dette bare er starten på en stor strøm av mennesker.

Er det noen her som kan erindre noen spådommer/profetier om at dette skulle komme til å skje det som skjer nå, og i såfall stemmer det med tiden vi nå er i ?
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Gjem linker
Vis linker

Annonse
Ønsker du din egen nettside ?
Brukeravatar
jeditrond
Standard bruker
Standard bruker
Kjønn (valgfri): Mann
Sted: Vestfold
Har LIKT: 3510 ganger
Blitt likt : 1058 ganger
Stjernetegn: Tyren
Kontakt:

Re: Spådom/profetier

Legg innav jeditrond » 28 aug 2015 22:20

Husker en s.k. dramadokumentar om nær fremtid, men det må ha vært sent 80-tall tidlig 90-tall en gang. Den "spådde" vel at grunnet klimaendringer i Nord-Afrika, ville det komme en stor flyktningestrøm til Europa. Nå er det jo ikke klimaendringer som skaper flest flyktninger fra den delen av verden, det er jo krig, så "profetien" bommet jo der.

Men sånn ellers er nok dette på en måte en del av det pågående bevissthetsskiftet, på hvilken måte aner jeg ikke. En utfordring av medmenneskeligheten kanskje?
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Gjem linker
Vis linker

Brukeravatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Har LIKT: 609 ganger
Blitt likt : 385 ganger

Legg innav UFO » 29 aug 2015 17:43

jeditrond skrev:Husker en s.k. dramadokumentar om nær fremtid, men det må ha vært sent 80-tall tidlig 90-tall en gang. Den "spådde" vel at grunnet klimaendringer i Nord-Afrika, ville det komme en stor flyktningestrøm til Europa. Nå er det jo ikke klimaendringer som skaper flest flyktninger fra den delen av verden, det er jo krig, så "profetien" bommet jo der.

Men sånn ellers er nok dette på en måte en del av det pågående bevissthetsskiftet, på hvilken måte aner jeg ikke. En utfordring av medmenneskeligheten kanskje?

Det blir nok en utfordring av medmenneskeligheten, ingen tvil om det. Om dette fortsetter så blir det store utfordringer både for land og folk. Som den "dessverre" medfødt pessiminst jeg er, så tror jeg ikke dette kommer til å ende bra. Kommer det i tillegg store økonomiske krakk/nedgangstider så blir dette ille. :(

Har ikke sjekket opp Hr. Nostradamus sine spådommer, mulig det står noe om dette der også ?
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Gjem linker
Vis linker

Brukeravatar
jeditrond
Standard bruker
Standard bruker
Kjønn (valgfri): Mann
Sted: Vestfold
Har LIKT: 3510 ganger
Blitt likt : 1058 ganger
Stjernetegn: Tyren
Kontakt:

Legg innav jeditrond » 30 aug 2015 01:55

ufo skrev:
jeditrond skrev:Husker en s.k. dramadokumentar om nær fremtid, men det må ha vært sent 80-tall tidlig 90-tall en gang. Den "spådde" vel at grunnet klimaendringer i Nord-Afrika, ville det komme en stor flyktningestrøm til Europa. Nå er det jo ikke klimaendringer som skaper flest flyktninger fra den delen av verden, det er jo krig, så "profetien" bommet jo der.

Det blir nok en utfordring av medmenneskeligheten, ingen tvil om det. Om dette fortsetter så blir det store utfordringer både for land og folk. Som den "dessverre" medfødt pessiminst jeg er, så tror jeg ikke dette kommer til å ende bra. Kommer det i tillegg store økonomiske krakk/nedgangstider så blir dette ille. :(

Har ikke sjekket opp Hr. Nostradamus sine spådommer, mulig det står noe om dette der også ?

Ville ikke forundre meg om noen fant noe i Nostradamus' skrifter som kan tolkes som et varsel om det som foregår nå, ja :)

At det kommer et krakk nå er det ingen tvil om, det har vært flere finanskriser, men vi har ikke lært stort av dem, bare fortsatt å tenke materielt. Penger, penger, penger. Disse er jo strengt tatt en illusjon som vi alle "må" ha for å overleve, eller skaffe oss mat/ husly. Men universet presser oss nå på å tenke i andre baner, flytte fokuset vekk fra grådighet, meg først mentaliteten. Dette faller mange tungt for brystet og derfor skjer det mye negativt i verden om dagen, mange som stritter i mot det pågående bevissthetsskiftet :/
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Gjem linker
Vis linker

Brukeravatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Sted: Rundtomkring i Buskerud
Har LIKT: 453 ganger
Blitt likt : 1352 ganger
Stjernetegn: Steinbukken

Legg innav Bearchild » 31 aug 2015 00:35

Så lenge eventuelle "spådommer" ikke kan dateres tilbake er det vrient å finne noe spennende.
Nostradamus har- såvidt jeg kan finne- ikke sagt noe om denne "invasjonen" eller nevnt noe i retning ISIS. Det jeg finner rundtom om profetier/ spådommer for 2015- 2020 og som ikke er redigert eller oppdatert de siste månedene ( ;) ) tar heller for seg atomkrig og verdens undergang (doh..) som følge av Putin og Kim`s stormannsgalskap. Eller litt mindre spesifikt; Russland og Nord- Korea.

Så.. enten er denne flyktningflommen betydningsløs eller så har profetene oversett noe. ::=
Eventuelt evner vi ikke å lese hva eksempelvis Nostradamus egentlig forsøkte å si i gåtemylderet og overser noe essensielt.. :ooom
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.

http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Gjem linker
Vis linker

Terra
Moderator
Moderator
Har LIKT: 606 ganger
Blitt likt : 495 ganger

Legg innav Terra » 13 apr 2018 21:03

Har bare hørt en kvinnelig profet som spådde om stor nød og stor flyktningstrøm til oss og at vi ikke ville ta i mot og hjelpe og at det ville føre til karma for oss. Husker ikke hva hun het eller mer rundt det. Tror hun var en kristen profet. Mye av det hun hadde forutsett hadde visst skjedd i ettertid ettersom det ble sagt. Husker dessverre ikke hva, det er så lenge siden jeg hørte om det.

Kom over noen spådommer i dag rundt litt andre ting. Vet Dolores har skrevet en bok om Nostradamus profetier, og tenker på om det kan stå noe om det i hennes bøker? Skulle vært interessant å visst. Det er i alle fall andre ting med her i videoen som har skjedd som hun snakker om. Spesiell sak om det virkelig er tilfelle.

Har noen av dere lest noen av Dolores bøker forresten? Kjenner jeg er litt nysgjerrig på dem.

Link:
BBcode:
HTML:
Gjem linker
Vis linker

Gå tilbake til «Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser»