Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHjelp finner ikke passet mitt

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Hjelp finner ikke passet mitt

Innlegg av Gunn71 »

Hjelpes meg. finner ikke passet mitt. er det noen som kan se hvor dette ligger??? og det samme gjelder sertifikatet mitt. er det en snill sjel som kan hjelpe meg i nøden.

Mvh Gunn-Lisbeth Ahlsen
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: Hjelp finner ikke passet mitt

Innlegg av Isan »

På, ved, under en rød duk?

Husk for all del! Dette kan være totalt borti natta.
Antall ord: 18
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Hjelp finner ikke passet mitt

Innlegg av Gunn71 »

Hei Isan tusen tusen takk som forsøkte, men desverre ikke med hell. :( men kan du se om noen eller alle disse 3 tingene har havnet i litt feil hender? Dvs Ikke lenger er i vårt hjem, men noen som "tror" de er den rette eiger av annen manns eigendeler? stusser litt på dette da alle tingene forsvant tilnærmet samtidig.

og igjen takk for at du forsøkte. glemte og si, at passet er Norskt, med Ahlsen som etternavn, Sertifikatet mitt er Danskt og bærer alle navn med Kjeldsen på slutten, Smykket tilhører min nåværende samboer, det er sølv smykke med Kors som ble kjøpt i Benidorm da han var på familieferie, så det har en personlig betydning for han. Alle tingene forsvant før vi flyttet hit vi idag bor for litt over en mnd siden. Muligens passet har forsvunnet senere, event på den nye adressen. er bare oppgitt og fortvilet. og aner ingen råd. så alle tips, råd eller veileding på hvor disse tingen kan befinne seg mottas med ett stort takk rett fra hjertet.

Hilsen Gunn-lisbeth Ahlsen
Antall ord: 191

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1382 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Hjelp finner ikke passet mitt

Innlegg av Asbjørn »

Tenkte på at de kansje lå i en slags mindre veske, - dameveske.....
( kan faktisk være en liten eske, også.... med diverse...)
Og da jeg så at dere nettopp har flyttet, kan det jo være i en veske du ikke bruker så ofte ?

Som sagt tidligere i tråden, dette er tanker, om det slår til er en annen sak, ingen garantier gies... ;)
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Hjelp finner ikke passet mitt

Innlegg av Gunn71 »

TUUUUUUUUUUUUSEN TAKK.... Nå ble jeg glad. Du hadde rett Asbjørn. Det var i en eske som jeg hadde pakket inn i plast og gjemt vekk siden det var viktige ting i esken som aldri blir brukt. og du hadde også rett når du skrev en liten veske/eske tusen takk. nå ble jeg kjempe glad.

hilsen Gunn
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: Hjelp finner ikke passet mitt

Innlegg av Isan »

Så fint at du fant tingene dine! :D Og så hyggelig at du sa ifra om at du fant dem!

Når det gjelder meg, har jeg ingen indikasjoner på at jeg er noe som helst klarsynt, og i utgangspunktet regnet jeg ikke med at jeg kom til å svare på tråden din. Det føltes bare ikke som om det ville være aktuelt, men så kom det plutselig en tanke likevel, og da skrev jeg den ettersom det i hvert fall ikke kunne gjøre noe galt.

Av og til kan det dukke opp en innskytelse, og ofte ikke, og skulle en slik dukke opp, er det fullstendig uavhengig av om jeg vet navn, bosted eller annet om personen.

Hilsen Isan.
Antall ord: 122
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Hjelp finner ikke passet mitt

Innlegg av Gunn71 »

Isan skrev:Så fint at du fant tingene dine! :D Og så hyggelig at du sa ifra om at du fant dem!

Når det gjelder meg, har jeg ingen indikasjoner på at jeg er noe som helst klarsynt, og i utgangspunktet regnet jeg ikke med at jeg kom til å svare på tråden din. Det føltes bare ikke som om det ville være aktuelt, men så kom det plutselig en tanke likevel, og da skrev jeg den ettersom det i hvert fall ikke kunne gjøre noe galt.

Av og til kan det dukke opp en innskytelse, og ofte ikke, og skulle en slik dukke opp, er det fullstendig uavhengig av om jeg vet navn, bosted eller annet om personen.

Hilsen Isan.
du kunne hatt rett isan for det har logge endel under den røde duken jeg har min pc på. men jeg valgte og flytte det til en veske som jeg ofte hadde med meg på ferie så i utgangspunktet så hadde dere mer eller mindre rett. :D synes det er bra at noen svarer på tråden for da kan man plutserlig komme på hvor man har lagt det. så tuuuuusen takk til deg også isan. ps jeg har ikke sett passet på 3 mnd

hilsen Gunn.
Antall ord: 211

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links