Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserRegresjon

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Minii75
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 08 Des 2015 21:34
8
Lokalisering: Oppland
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 5 ganger

Regresjon

Innlegg av Minii75 »

:vink
Noen som vet om noen bra regresjon-meditasjoner? Er nysgjerrig. Visste ikke hvor jeg skulle legge dette innlegget, men.....
Antall ord: 19
Know your limits, but reach for the stars

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Regresjon

Innlegg av g.r.y »

Jeg har selv et stort ønske om å gå tilbake/huske (eventuelle) tidligere liv. Jeg har søkt en masse, men desverre ikke funnet mye 'mat-nyttig' i så måte.
Når det er sagt, kan det nok oxo være at jeg er rimelig skeptisk til de fleste som tilbyr 'paranormale' tjenester. -Ikke fordi jeg tviler på at en rekke emner som faller inn under denne kategorien faktisk er en realitet, men fordi det tradisjonelt sett har vært en betydelig del av aktørene innen det alternative som ikke har vært seriøse. Det er som kjent folk som spesialiserer seg på å lese kroppsspråk og å dra info ut av en samtalepartner uten at han/hun er klar over det. -Jeg tenker da at når andre kan la seg rive med til å tro ditt & datt, så kan jeg..
Ellers har en jo en rekke 'walkthroughs', hvor noen da har publisert en 'steg for steg' -manual. Problemet mitt med disse, er at regresjon er en treningssak, og at en må evne å stole på at de intrykk som måtte komme faktisk er en begynnende erindring fra et tidligere liv, og ikke bare er noe 'eget oppkok' som resultat av at en har vært helt avslappet på en imaginar 'happy place' & latt tankene flyte..

Vel.. Når det er sagt, kan jeg faktisk oxo fortelle om en vanvittig treffsikker nett tjeneste som tok utgangspunkt i detaljene rundt tidspunktet & stedet en ble født.
Det kan selvfølgelig fremdeles vare tilfeldigheter, men essensen av dette som kom opp her, var absolutt ikke noe som en gitt andel av menneskeheten på noen måte vil kunne kjenne seg igjen i. Det var en spot on beskrivelse av sider ved min mentalitet & personlighet som vel kan karakteriseres som eksentriske.. Opplevelsen av å lese denne karakteristikken var surrealistisk, men ensidig positiv, da det iallefall var en solid indikasjon på at det faktisk finnes seriøse aktører og hjelpemidler ihht å få disse tingene frem i lyset.
- For ikke mange dagene siden, kom jeg faktisk over en 'annerledes' gjennomgang av regresjon. -Mye mer detaljert, da dette vel må sies å vare en form for selv-hypnose..
Jeg har ikke hatt anledning til å starte forberedelsene selv enda heller, noe jeg akter å gjøre så fort anledningen byr seg.. Vel.. Det ble mye babbel det her, så da får vi rett & slett komme til poenget her:..

->>> KLIKK HER FOR Å KOMME TIL DENNE DETALJERTE INSTRUKSJONSMANUALEN FOR REGRESJON! <<<-
Antall ord: 411
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Regresjon

Innlegg av Bearchild »

Det beste i mange tilfeller er å få hjelp. Man kan fint benytte seg av en venn/ venninne, det er ikke sånn at man må oppsøke "profesjonell" hjelp. :)

Mange klarer seg helt fint med sånne nettguider/ opptak mens andre (som meg f.eks) ikke klarer helt å henge med i tempoet til veilederen i opptak. Nå har jeg ikke hørt på/ testet ut mange av disse guidede opptakene men bare den innledningsvise avslapningsgreia blir stress når jeg skal "puste dypt inn- puste dypt ut" i tempoet til fortellerstemmen. Og henger man ikke med fra starten av blir jo alt bare halvveis. :lol3

Men hvis man har en person sammen seg som veileder er det enklere for denne å instruere etter ditt tempo. :)

En annen fordel med å være 2 er at det ofte kan bli rett så emosjonelt og at det kan være ålreit å ha en å snakke med etterpå.
Antall ord: 151
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Regresjon

Innlegg av jeditrond »

Jeg har ikke brukt hverken sånn selvhjelpsvideoer med fortellerstemme eller "proffe", jeg har meditert mye over tid og jo dypere man får meditert, jo mer informasjon fra vårt høyere jeg kan man få hentet inn. Det kommer fortsatt i bruddstykker, noen ganger i drømme, andre ganger i lys våken tilstand, noen ganger kun som bilder, noen ganger som følelser. Så det tar litt tid å sette sammen puslespillet noen ganger, men jeg skriver under på Bearchild sitt utsagn om at dette kan være ganske emosjonelt noen ganger, så å ha noen å prate med, enten som er der mens du mediterer, eller bare noen du kan ringe så og så når som helst, er en meget god idé :)
Antall ord: 124
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minii75
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 08 Des 2015 21:34
8
Lokalisering: Oppland
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 5 ganger

Re: Regresjon

Innlegg av Minii75 »

Tusen takk for svar :mozilla_sealed:

Har trent meg opp til å meditere til musikk. Noen ganger sovner jeg, men som regel går det bra.

Men det kommer liksom ingenting når jeg gjør det uten guidet meditasjon... Jeg lar tankene sveve avgårde med musikken, men det kommer ingenting.
Men etterpå er jeg uthvilt, så noe må jo ha skjedd :dontknow :dontknow
Antall ord: 60
Know your limits, but reach for the stars

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Regresjon

Innlegg av Terra »

Minii75 skrev::vink
Noen som vet om noen bra regresjon-meditasjoner? Er nysgjerrig. Visste ikke hvor jeg skulle legge dette innlegget, men.....
Du kan jo prøve denne. Jeg har ikke prøvd den selv så kan ikke garantere for hvordan den er men den er sikkert helt ok. Doreen Virtue - Past Life Regression With The Angels Meditation
https://www.youtube.com/watch?v=m02ajElIBO8
Antall ord: 64
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minii75
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 08 Des 2015 21:34
8
Lokalisering: Oppland
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 5 ganger

Re: Regresjon

Innlegg av Minii75 »

Takker for svar :-p

Spent på å prøve det :mozilla_smile:
Antall ord: 10
Know your limits, but reach for the stars

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links