Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserTrenger Hjelp!!

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Anders
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 24 Jan 2016 15:30
8

Trenger Hjelp!!

Innlegg av Anders »

Hei!
Det er mye rart som skjer hjemme hos meg. Leker lager lyder av seg selv og tven skrur seg på. Når jeg går rundt i huset og tar ut hånden, kan jeg føle "soner" rundt om i huset. Det er som et magnetisk felt og det begynner å prikke i hele kroppen. Dette oppdaget jeg nylig, og etter det kan jeg føle disse "sonene" overalt. Jeg merker at jeg blir tappet for energi, og kan få veldig vondt i hodet når jeg kjenner på disse sonene. Energien jeg kjenner i huset mitt er ganske lavt (rundt hoftehøyde). Jeg plasserte en leke i et veldig sterkt felt hadde hadde funnet i huset. Etter hvert begynte den å skru seg på selv og spille lyder. Når jeg tok hånden over leken var det som jeg fikk støt gjennom hele kroppen. Dette er ganske skremmende for meg, og jeg vet ikke hvordan jeg har fått disse "evnene". Er dette noe jeg kan trene opp? Er dette normalt? Jeg trenger virkelig hjelp fra noen med erfaring.

Mvh
Anders
Antall ord: 184

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: Trenger Hjelp!!

Innlegg av Isan »

Hei Anders.

Jeg føler at jeg nok ikke er den som skal svare på det direkte spørsmålet ditt. Det er det kanskje bedre at noen, som har opplevd noe liknende som deg, kan gjøre. Men jeg kan komme med noen idéer om hva forklaringen _kan_ være på fenomenene du beskriver - altså forklaring av det noe mer ikke-paranormale slaget :)

Såvidt jeg fikk med meg, nevnte du ikke når disse opplevelsene begynte. Jeg tenkte at hvis det har pågått bare de siste ukene, kan det kanskje ha en sammenheng med kulda, og at den har bidratt til mye statisk elektrisitet i huset fordi kulda gjør lufta tørr, og særlig hvis huset varmes opp med strøm. Og da kan det skje en del rare ting - særlig hvis det kan være andre faktorer samtidig. Kommer ikke akkurat på eksempler i farten.
Antall ord: 154
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Anders
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 24 Jan 2016 15:30
8

Re: Trenger Hjelp!!

Innlegg av Anders »

Disse tingene har skjedd siden jeg var liten. Dørene har åpnet seg, lys skrudd seg av og på, og ting har flyttet på seg. Dette her er ikke noe nytt. Det som er nytt er at jeg greier å kjenne disse sonene. Det er der jeg har funnet disse energifeltene at det tidligere også har vært mye aktivitet.
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: Trenger Hjelp!!

Innlegg av Isan »

På den måten :)
Da skal ikke _jeg_ uttale meg veldig mye mer foreløpig.
Antall ord: 15
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2806
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: Trenger Hjelp!!

Innlegg av Terra »

Jeg tror du kan føle energifelt og ånder som er på besøk. Lys som går av og på og/eller lyspærer som ryker til stadighet (kan også være høyt spenningsfelt for eksempel at en bor nær en trafostasjon eller hva det nå heter dette strømforsyningsgreiene). Men når du føler denne sterke energien rundt leke og føler deg tappet tror jeg det mer er energier som er rundt deg. Muligens da i form av åndelig aktivitet. Høres ut som du kunne ha godt av å lære deg husrens av noen som kan det. Og få hjelp til å rense i eget hus først og fremst. Lena Ranehag har skrevet mye om energier, ånder og slikt i sine bøker. Særlig var det mye om temaet i hennes siste bok som heter de dødes avtrykk. Det beste du selv kan gjøre er å sørge for at du selv er i balanse for å beskytte deg så du ikke blir så sliten og tar inn så mye av det som skjer rundt deg. Ikke lett, men man finner sin vei til slutt tror jeg. Å stenge av liksom. Åpne opp når man skal bruke det til noe, og stenge av når man vil være i fred. Å hvile i seg selv er min metode, uten at jeg kan forklare det nærmere. Spise godt, sove godt og prøve å holde balansen og holde seg oppe så godt man kan i hverdagens stress, mas og jag. Men du finner nok din metode du også. Kanskje du kommer til å begynne med husrens eller healing? Du har nok noen evner som du skal bruke til nytte for deg selv og andre tenker jeg. Uten at jeg skal si deg hva det er du skal for det vet jeg ikke. Dette er ikke mitt felt. Men håper likevel at jeg har kunnet gi deg noen tips på veien videre likevel.
Antall ord: 329
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links