Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserEr jeg blitt gal?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

sommer25
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 05 Apr 2016 14:23
8

Er jeg blitt gal?

Innlegg av sommer25 »

Hei :-) Jeg har siden barneskolen/ungdomskolen hatt drømmer som blir virkelige.(er nå 25 år) Høres rart ut, men sånn har det seg bare... Det kan gå litt tid mellom hver gang dette skjer.

Men det var den siste drømmen nå for noen dager siden,som fikk meg til å føle at kanskje jeg har evner som ikke alle andre har. I drømmen fikk jeg beskjed av en manne stemme om at denne personen var død. Og neste dag fikk jeg bekreftelse på det. Og han døde den natten jeg drømte dette. Sliter litt med å skille disse drømmene fra andre drømmer som ikke blir virkelige.

Har tidligere drømt at jeg og min bestevenninne hadde en stor krangel, og dette skjedde. Vi snakket ikke på flere år. Men heldigvis ordnet det seg :-)

Drømmene har for eksempel fortalt meg hvilken eksamen jeg kommer opp i, og hvem i klassen som kommer opp sammen med meg. I denne drømmen var det en tavle og et kritt. Krittet skrev faget og navnene.


Hvordan kan jeg videreutvikle dette?
Antall ord: 186

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Er jeg blitt gal?

Innlegg av Asbjørn »

sommer25 skrev:Hei :-) Jeg har siden barneskolen/ungdomskolen hatt drømmer som blir virkelige.(er nå 25 år) Høres rart ut, men sånn har det seg bare... Det kan gå litt tid mellom hver gang dette skjer.
<klippet ned bittelitt... >
Hvordan kan jeg videreutvikle dette?
Dette kan defineres som "sanndrøm".

Det du kan gjøre, er å lage en drømmedagbok, - hvor du skriver ned alle drømmer du husker, både de som virker som fantasi / tilfeldig, og de du føler det er noe med.
Dermed kan du selv dokumentere for deg selv, at - jo - den drømmen var en sanndrøm, og andre ikke.
Men det å notere ned alle drømmer, kan gi deg litt annen informasjon også, for mange drømmer kan snakke til deg, selv om de ikke er sanndrømmer....

A
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sommer25
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 05 Apr 2016 14:23
8

Re: Er jeg blitt gal?

Innlegg av sommer25 »

Takk :-) det var lurt.
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links