Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserETT OPPGJØR MED EN SÅKALT KLARSYNT/SJAMAN!

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1382 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

ETT OPPGJØR MED EN SÅKALT KLARSYNT/SJAMAN!

Innlegg av Asbjørn »

ETT OPPGJØR MED EN SÅKALT KLARSYNT/SJAMAN!
http://nouw.com/elisabethgimsoy/ett-opp ... n-25465304

Hei du kjære sjaman/klarsynt som du kaller deg så fint!

Er du klik kokko? Hvem i all verden er din lærermester henne? Hvem har du egentlig gått i skole hos? Jeg spørr fordi i dag fikk jeg en mail av en veldig fortvilt dame som har vært hos deg fordi hun ønsket veiledning om hennes fremtid. Der du har fortalt henne hennes alder på når hun dør , at hun kommer ut for en ulykke før hennes død og at hun kommer til slite psykisk med dette i etterkant. Hvor er huet ditt egentlig?

Ett menneske som jobber så nært ett annet menneske burde vel forstå at man aldri skal nevne død/ulykker og negative ting når ett menneske er i en sårbar situasjon. Jeg begriper ikke hva du tenkte med når du fortalte henne dette, gjør du selv det? Har du en forklaring?

Om du har så jævlig klarsynte evner eller kontakt med dine guider eller hjelpere som du sier du har så vet jeg med hånden på mitt hjertet at de aldri ville ha visst deg bilder/følelser som er så alvorlige som dette til en klient som trenger hjelp. Og uansett om klienten spørr deg om når hun skal dø, så skal du IKKE svare henne på det med eller uten evner!! I dette tilfelle hadde hun heller ikke spurt deg om når hun skulle dø! Så du strøk med glans på eksamen om dette var en eksamens oppgave! Og jeg understreker med glans!

Er du klar over hvor mange tanker du har gitt denne kvinnen egentlig, unødvendige tanker! Tanker som gjør hennes hverdag vanskelig å leve i flyt pga deg!

Jeg håper din praktisering stopper nå og du passer rett og slett ikke til å jobbe med mennesker, for den dagen du lærer deg om etikk og moral..Så kanskje vi kan snakkes! Dette er ikke greit!

Nå skal jeg rydde opp etter deg, håper dette innlegget blir delt så mye at den kommer frem til deg!
Antall ord: 373

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2808
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: ETT OPPGJØR MED EN SÅKALT KLARSYNT/SJAMAN!

Innlegg av Terra »

Sånt er bare vondt å høre om. Å påføre andre sånn smerte. Lurer på hva en sånn en tenker på... [-X
Antall ord: 24
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: ETT OPPGJØR MED EN SÅKALT KLARSYNT/SJAMAN!

Innlegg av g.r.y »

Hva f**n?!.. Det der går jo bare ikke an! Hvorvidt vedkommende innehar evner eller ikke, vites selvsagt ikke, men jeg tør faktisk påstå at vedkommende er tvers igjennom ond. -For jeg mener.. Så dum er det vel i tilfelle bare ikke menneskelig mulig å bli!
Slikt burde faktisk vært straffbart, da det utvilsomt kan ha skadevirkninger 'beyond words' for den som får høre slike forferdelige ting! [-X
Antall ord: 72
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links