Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserTidligere vært i kontakt med klarsynt

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Mariann
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 04 Feb 2016 23:26
8
Blitt takket: 1 gang

Tidligere vært i kontakt med klarsynt

Innlegg av Mariann »

Hei. Var i kontakt med ei som var klarsynt for noen år siden. Fikk da vite at min oldemor er med meg.

Har nå fått en sønn, han sover godt om natten, noe han alltid har gjort, leker fint på rommet alene. Men det som jeg merker nå er at jeg kan skru av CD- spilleren på rommet etter at han har sovet, men etter 1 times tid skrur musikken seg på igjen, sangen som spilles; da lykke liten kom til verden. Samboeren går inn og skrur av, etter litt skrur den seg på.
Han sine besteforeldre døde for litt over 2 år siden. Kan dette ha noen sammenheng. Jeg vet jo som sagt at min oldemor har vært med med meg lenge, men vært rolig en stund da jeg har vendt meg til det.
Men kan det være min samboer sine besteforeldre eller mor og far som han omtalte dem som.
Antall ord: 159

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Tidligere vært i kontakt med klarsynt

Innlegg av g.r.y »

Ut i fra det du forteller, er det etter mitt syn ganske så sannsynlig at det er noe/noen fra 'den andre siden' som er på ferde. -Men hvem dette ev. kan være, er det nok ikke mulig å begynne å spekulere i ut fra den infoen som her gis. Innenfor dette ligger oxo en mulighet for at tilknytningen ligger til huset/stedet og ikke dere som personer.
Hva som imidlertid synes ganske klart, er at dette er en tilstedeværelse med gode/kjærlige hensikter, noe som vel må sies å være det aller viktigste, siden dennes fokus later til å ligge hos ungen deres.

Når det gjelder å komme til bunns i hvem det ev. er, ville jeg begynt med å prøve å finne ut av om noen av de nevnte 'kandidater' har hatt noen spesiell tilknytning til denne sangen spesielt ev. vuggesanger generelt. Kanskje sunget den for sine barn, eller lignende.
Videre kan det kanskje være til hjelp å oppsøke en klarsynt igjen. -Både med hensyn til å finne ut om vedkommende har noe han/hun vil si, og for å finne ut av om vedkommende er 'stuck' her, og trenger hjelp til å komme seg over til 'den andre siden'. :)
Antall ord: 200
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !