Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserKan noen be for meg?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Kan noen be for meg?

Innlegg av ludoburgero »

Eller se i kort for meg?
Bare gi meg et glimt av håp om at ting kommer til å ordne seg?
Antall ord: 21
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kan noen be for meg?

Innlegg av Terra »

Ber for deg av hele mitt hjerte, du skjønne menneske. At høyere makter må se din nød og hjelpe deg mot bedre tider med alt det du strir med nå.

Det kan se ut til at ting vil stabilisere seg. Mye jobb underveis ja. Men det virker å være forbigående. Jeg tror at du vil greie dette kjære deg. På en eller annen måte.

Be skytsengelen din om hjelp, det er mitt beste råd. Du har en egen skytsengel (det sies at vi alle har det, og jeg kan føle min, derfor tror jeg at også alle andre har det - og at også du har det!) Pøs ut alle bekymringer rundt det det gjelder og be om hjelp til det du vil! Si det gjerne høyt. (Vel, helst når du er alene da... ellers kan jo folk rundt deg begynne å lure. Husk at vi paranøtter ikke er helt skrudd sammen som andre folk hehe… ;) ) Og ikke gi opp! Gi aldri opp!

Måtte kraften være med deg og kjør på!

All mulig lykke til fra Terra
Antall ord: 190
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Kan noen be for meg?

Innlegg av ludoburgero »

Tusen takk igjen, Terra.

Jeg er så lei av ydmykelsen, at svært få forstår hva jeg går gjennom, men at veldig mange er orientert om det og ser det, men at igjen en ganske hard kjerne av beslutnings-makere bare ødelegger enda mer for meg - og for de jeg er glad i.

Det at jeg sier dette er IKKE en trussel om selvmord, men jeg hater livet mitt. Jeg liker det ikke lenger.
Hvorfor snur det ikke? Hver gang det virker ut som å gjøre det, så blir det bare enda verre.

Hvordan kan ondskap få seire og "gå under radaren" i en årrekke, og hvordan... virkelig... hvordan kan noe fortsette å bare bli enda verre? Etter sp mange år? Jeg orker ikke mer. Jeg sover ikke. Jeg har aldri overskudd. Jeg er tungt deprimert, jeg er ulykkelig, jeg ser ingen ende på det, ingen håp, bare endeløs fortvilelse. Jeg er så ensom. Jeg er helt utsultet på kjærlighet og omsorg. Voksenkontakt, klemmer, nærhet. På den ene siden mottar jeg rause mengder fra spesielt et menneske som er veldig spesielt og betyr mye for meg i livet, men det er så begrenset av også (utrolig nok) mange av de samme årsakene. Parallellene er tydelige, og det er mange likheter både i "sjel" og personlighet, og erfaringer, verdier og alt som binder oss. Virkelig binder oss. Men jeg er så mye mer knyttet, TROR jeg, enn hun, og jeg "kommer ikke videre" her heller. Jeg er tydelig på det, men jeg møter bare en slags unnvikende men trøstende og "tilnærmet gjensidig" respons... muntlig. Det er blitt like mye vondt å forholde seg til som godt.

Sistnevnte her er sikkert et "luksusproblem", og jeg jobber mye... virkelig mye, med å få det til å fungere på "bare" det planet det er. Men det er vondt, vondt vondt vondt langt inn i sjelen... for jeg vet at jeg kunne hatt så godt av noe mer, bare det siste lille som kommer etter... men jeg kommer ikke dit. Dette er noe som gir meg ALT, alt tenkelig man kunne ønske seg, men er et vennskap. Jeg har aldri aldri aldri i mitt liv opplevd å være så dypt glad i noen. Aldri. Men jeg kommer ikke videre. Det er også vondt (og godt på samme tid) midt oppi alt dette andre ekstremt vanskelige. Og hun er en helt fantastisk støttespiller. Jeg trodde ikke noe sånt menneske kunne finnes.
Antall ord: 413
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kan noen be for meg?

Innlegg av Terra »

Noen kan vi bare få som venner og ikke mer enn det, sånn er det bare. Ellers får en bare la dem komme med fremstøtet selv om de skulle føle mer enn vennskap siden. Pass på så du ikke skremmer bort en god venn. Vil hun noe mer siden så vil hun nok vise det ;)

En god venn er gull verdt, og den som har en god venn er RIK! Glem aldri det :)
Antall ord: 77
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Kan noen be for meg?

Innlegg av ludoburgero »

Jo, ja...
Antall ord: 2
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kan noen be for meg?

Innlegg av Terra »

:vink :wx
Antall ord: 0
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Kan noen be for meg?

Innlegg av ludoburgero »

Hvis vi er så gode venner vi er nå, så kan jeg heller ikke ha kjæreste. Men det er det jeg ønsker meg mest av alt i hele verden. Det er vanskelig å være alene i det jeg står oppi. Finner jeg meg kjæreste kan vi ikke ha den type kontakt vi har nå. Vi har som sagt alt utenom kjærestegreiene.

Det handler såklart om å vise respekt for det, men det er vanskelig å være så glad i noen som dette uten at det skal være noe mer.
Antall ord: 94
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kan noen be for meg?

Innlegg av Terra »

Ser den ;)
Antall ord: 2
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links