Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHjelp til å finne ut av mine evner

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Sivflo89
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 15 Jun 2020 19:51
3
Kjønn:

Hjelp til å finne ut av mine evner

Innlegg av Sivflo89 »

Hei, jeg drømmer masse, og ofte veldig ekte. Opptil flere ganger i uken opplever jeg at dette har jeg drømt om, dette så jeg komme. Jeg føler også jeg er veldig sensitiv for energier, jeg ser ikke noe, men det er som jeg kan føle at det er noen med meg. Jeg ble også fortalt av min mor at hun For 2 dager kunne se en slags aura rundt meg. Hun kunne ikke se farge, men det var som eg lys som strålte ut av meg. Ca 1 time før hadde jeg vært med katten min som var blitt påkjørt og måtte avlives, så jeg tror det kan ha en sammenheng. Jeg bor i Rogaland. Og jeg søker etter noen som kan hjelpe meg å finne ut av disse tingene som jeg opplever, hvis jeg har evner - at jeg kan lære meg det og bli kjent med dett rett og slett sette ord på ting. At det kan være med å hjelpe meg å skape en indre ro. Er det noen her som har råd til hvem jeg kan kontakte eller hva jeg kan gjøre?
Antall ord: 197

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Hjelp til å finne ut av mine evner

Innlegg av jeditrond »

Hvis du ikke allerede mediterer, kan det være verdt å begynne med :) Jeg kjenner dessverre ikke til noen i ditt område som du evt. kan kontakte for veiledning, men kanskje noen andre her inne vet om noen, eller om noen gode allround nybegynnerbøker du kan snuse på.
Antall ord: 49
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links