Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser ⇒ Psiball og varme/kulde i hendene
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mar 2005 22:27
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Stavanger
Psiball og varme/kulde i hendene
Har øvd en stund på å lage såkalte "psiballs" (les på www.psipog.net for info). I kveld kjente jeg virkelig at noe skjedde. Fikk en intens følelse av varme i hendene, og ved "visualisering" klarte jeg å endre temperaturen på energien. "Energiklumpen" gikk fra varmt til kaldt på min kommando.. Så fikk jeg den varm igjen. Får en brennende følelse i hendene mine når den er varm.. men hvis jeg f.eks tar hendene på kinnet mitt, så føles de ikke så varme. Men det svir jo nesten i hendene.
Så det jeg lurer på er om noen andre her opplever det samme? Hadde vært gøy å komme i kontakt med noen med samme interesse.
mvh
wikked
Så det jeg lurer på er om noen andre her opplever det samme? Hadde vært gøy å komme i kontakt med noen med samme interesse.
mvh
wikked
Antall ord: 123
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Feb 2005 14:10
- 20
- Lokalisering: Kristiansand
hei
jeg prøvde, vet liksom ikke helt hva det er, skal vi lage en ball vi kan kaste eller forsvinner den når vi tar vekk henden???
jeg sjkønner at vi lager en energi ball, men jeg er interesert. kansje du kan fortelle meg litt om det. laste ned den siden du gav meg.
kul side
jeg sjkønner at vi lager en energi ball, men jeg er interesert. kansje du kan fortelle meg litt om det. laste ned den siden du gav meg.
kul side
Antall ord: 57
THE TRUTH IS WITHIN!!!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Nov 2004 12:55
- 20
Heisann!
Å lage psiballs er noe jeg har gjort en del av. I begynnelsen tok det lengre tid å skape denne "ballen" der jeg gjorde forskjellige øvelser for å skape den. Nå kan jeg for så vidt skape en på komando... Er ganske gøyt. Jeg kjenner til følelsene som du har fått. Det er nesten som om man får kraftig blodtilførsel til hendene sine. Men jeg har aldri prøvd å regulere temperaturen før... Så kult å høre at du er interessert i psi. Holder du på med andre ting? Har du prøvd deg på andre psikrefter?
Å lage psiballs er noe jeg har gjort en del av. I begynnelsen tok det lengre tid å skape denne "ballen" der jeg gjorde forskjellige øvelser for å skape den. Nå kan jeg for så vidt skape en på komando... Er ganske gøyt. Jeg kjenner til følelsene som du har fått. Det er nesten som om man får kraftig blodtilførsel til hendene sine. Men jeg har aldri prøvd å regulere temperaturen før... Så kult å høre at du er interessert i psi. Holder du på med andre ting? Har du prøvd deg på andre psikrefter?
Antall ord: 100
Believe
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 17:56
- 20
- Kjønn (valgfri): konemor
- Lokalisering: In My Mind
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 4 ganger
Jeg senket temperaturen på soverommet en kveld ved å lage en psi-ball.
Min mann ble ganske paff, men kunne bekrefte at han kjente at det ble kjøligere i rommet.
Min mann ble ganske paff, men kunne bekrefte at han kjente at det ble kjøligere i rommet.

Antall ord: 30
We make a living by what we get, we make a life by what we give.
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 20
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: I fjordstrøka innafor
- Har takket: 1453 ganger
- Blitt takket: 1746 ganger
- Kjønn:
Jeg har nettopp vært inne på sidene til PSIPOG og kikket.Jeg senket temperaturen på soverommet en kveld ved å lage en psi-ball.

Dette med "varme" i hendene har jeg kjent ved diverse anledninger, men med betydelig varierende styrke.
Har testet med "healing", uten å få merkbare resultater.
Men tror at dette kansje kan være noe å teste med.
Så ; Hvordan "kommanderte" du tempereaturen ?
Var det f.ex. ved å forestille deg månen / nordpolen el.l. kaldt sted som energikilde ?
Tror flere kan være interresert i å vite mer ;-)
mvh Asbjørn
Antall ord: 92
Hide post links |
Jeg har drevet en del med det der for litt siden og har skrevet en artikkel om det, tror den kommer ut..
Hvis ikke så skal jeg skrive litt om det her om du vil..
Hvis ikke så skal jeg skrive litt om det her om du vil..
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Jeg fikk temperaturen til å synke ved å visualisere at ballen min fikk en kald farge, mener å huske at det var blå.a.aa skrev:Så ; Hvordan "kommanderte" du tempereaturen ?
Var det f.ex. ved å forestille deg månen / nordpolen el.l. kaldt sted som energikilde ?

Antall ord: 44
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 20
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: I fjordstrøka innafor
- Har takket: 1453 ganger
- Blitt takket: 1746 ganger
- Kjønn:
Takker !Jeg fikk temperaturen til å synke ved å visualisere at ballen min fikk en kald farge, mener å huske at det var blå.
Må teste mer ;-)
A.
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Bare husk stor nok ball om du skal senke/øke temperaturen i et helt rom 

Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mai 2005 20:19
- 20
- Lokalisering: Rælingen en plass
jeg har nettopp starta å øve på psi baller. men det virker ikke som om den blir fast. kjennes ut som om den renner litt utafor og overalt.
Antall ord: 27
Parkour for life!
Hide post links |
Energikuler er fasinerende ja 
Det som er morsomt er at jo mer man klarer å balansere energien i kulen, jo kraftigere blir den.. Prøvd å kaste de i veggen? Ganske komiskt syn!
Men et tips til dere der ute som ikke klarer å bygge opp energien deres fort nok.. ikke kast for mange... kan fort bli sliten.. *ler*
Jeg og en venn av meg kaster energikuler på hverandre for å få oppmerksomhet... hihi

Det som er morsomt er at jo mer man klarer å balansere energien i kulen, jo kraftigere blir den.. Prøvd å kaste de i veggen? Ganske komiskt syn!

Men et tips til dere der ute som ikke klarer å bygge opp energien deres fort nok.. ikke kast for mange... kan fort bli sliten.. *ler*
Jeg og en venn av meg kaster energikuler på hverandre for å få oppmerksomhet... hihi

Antall ord: 70
Hide post links |
hva ser du når du kaster den i veggen?TeeKay skrev:Energikuler er fasinerende ja
Antall ord: 82
Hide post links |
Tja, visulisere litt av hvert det.. kan få den til å sprette tilbake å få den midt i fleisen.. som kan bli en ganske rar opplevelseanniren skrev:hva ser du når du kaster den i veggen?TeeKay skrev:Energikuler er fasinerende ja

Finnes masse ting man kan gjøre med psi baller

Antall ord: 118
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 20
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Så hvis jeg syns det er for kaldt på rommet mitt (som det ALLTID er!!!) kan jeg varme det opp med psyken liksom? Praktisk syns jeg 

Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mai 2005 20:19
- 20
- Lokalisering: Rælingen en plass
er alldri kallt inni et rom jeg er i