Hei!
Det var lenge siden sist jeg har vart her, men nå trenger jeg deres hjelp.
En collega fra den spanske progam om mysterium "MILENIO3" og tv progran cuarto milenio sporte meg om jeg kan sende til han info om norske,svenk,dansk...radio-tv programer som snakker om disse temaer, ufo,mysterier i historie,ånder,e.t....
Milenio 3 og Cuarto Milenio er to at de beste og beromste programer i Spania, så det kunne være en kjempe mulihet for norske programer for å være kjent i Spania og Latinoamerica.
Tusen takk!
Aktuelle tvprogrammer ⇒ Trenger info til spanske radio program!!
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2011 13:13
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Steinkjer
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Mar 2012 16:56
- 13
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Haugesund
- Har takket: 1 gang
- Trenger info til spanske radio program!!
Beklager, helt blank.. 

Antall ord: 3
I like dreams of the future better than the history of the past
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |