Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Denne linken er ett bilde fra da jeg var på en fotoshoot på Lier i fjor sommer. Jeg var der sammen med to andre modeller og mens dem ble sminket så tok jeg en liten tur selv og tok litt bilder. Når jeg satt på toget hjem og går igjennom bildene ser jeg denne sikkelsen. Ingen av oss inkludert fotografen hadde på seg svart kjole eller hvite sko. Vi hadde hvite kjoler. Tror jeg fikk med meg noe uvanlig på dette bildet.
Jeg har lut på hva jeg skal gjøre med dette bildet, håper noen kan gi meg litt mer svar på hva dette kan være, for meg og de andre på teamet vårt ser det ut som en dame-sikkelse.
Ser mer ut som en jakke enn kjole, hadde noen av dere sorte/mørke jakker? Er enig i at det ser ut som en dameskikkelse, men skoene rimer ikke helt med hva Lier var for noe, et psykiatrisk sykehus. Pleierne gikk neppe i miniskjørt/kort kjole og høyhælte sko med snøring oppover leggene. Samme gjaldt nok pasientene, antrekket virker rett og slett for "moderne" i mine øyne uten at jeg skal påberope meg noe ekspertise på mote opp gjennom årene
Antall ord: 86
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her