Ghosty skrev:Rart at det har blitt helt umulig å få en guide til å vise seg igjen, selv om man har klart det før.
Dine Guider er ikke "sirkusartister" som hopper på kommando, HAR du fått se en eller flere av de en gang, - skal du være mer enn fornøyd !
Folk flest aner ikke engang at de er der.
Noen har ved sjeldne tilfelle møtt de flere ganger, og da under meditasjon eller i kritiske situasjoner. Men det er unntakene...
Jeg vet at "mine" er tilstede, - men har kun en ide om en av de, - uten å ha sett de selv.
Ghosty skrev:Og mest av alt at de ikke hjelper folk med å ha bedre karakterer fra skole som kun gir dårlige
Den må da vise seg snart, men jeg klarer jo ikke jo.
Noe som hjelper for å få dem til å vise seg??

Når det gjelder bedre karakterer, - så er det DU som lever ditt liv, - ikke hjelperene / guidene dine.
De er der for andre årsaker enn skolegangen.
Slik sett er det bare EN person i hele verden som kan gjøre noe, og det er du selv...
Velger du å "gi f..." , eller kaster bort tid på annet enn det du skal, - er det et valg du tar.
( og valgene DU gjør, - tar dine Hjelpere hensyn til... )
Om skolen gir for dårlige karakterer , kan du klage til rektors kontor.
Dersom det ikke hjelper, og du fremdeles mener skolen "jukser" med dine karakterer, kan du gå høyere opp i skolesystemet, eventuelt helt opp til undervisningsdepartementet.
Så de valg du tar, ( også om eventuell klage oppover i systemet) er det du som må ta, - evt i lag med dine foreldre....
Og tar du et slikt valg, vil nok hjelperene gjøre det litt lettere å komme igjennom.
Så egentlig faller alt på dine egne skuldre...
Hvilke valg DU tar....
Velger du å gjøre noe med det, - får du hjelp til det...
Gir du derimot F.... så bryr de seg ikke.
A