Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Er nok ganske stor sannsynlighet for at det er noe nære linsa, et hårstrå f.eks., som er opplyst av blitzen.
Men det var en fin lysdings! Med litt fantasi kan det se ut som en spøkelsesbrennmanet
Det er nok ikke noe på linsa, men eventuelt noe som svever i lufta veldig nære linsa. Uansett, jeg har ingen peiling, dette blir rene spekulasjoner Men hva tror du selv, da?
Lilja skrev:Det er nok ikke noe på linsa, men eventuelt noe som svever i lufta veldig nære linsa. Uansett, jeg har ingen peiling, dette blir rene spekulasjoner Men hva tror du selv, da?
Uansett, enig i at bildet er tøft
Egentlig så har jeg ikke gjort meg noe formening om hva det er.
Bare spekulasjoner.
Kan jo være så mangt.
Antall ord: 64
Forvillet meg inn på en buddhiststrand en gang.
Sliter fortsatt med zenvirkninger.
Det er Gudene som bygger opp til hevn fordi menneske fanger, dreper og setter jevnbyrdige vesener på utstilling i støvete lokaler, og tjener penger på at folk kommer å ser på godt bevarte lik.
Lignende lyskuler finnes i dyrehager
Antall ord: 39
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."