Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerRare ting på Mars

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Rare ting på Mars

Innlegg av jeditrond »

Ok, ta bildene med ei solid klype salt, men ymse skarpøyde folk har "rengjort" NASA-bilder av en region av Mars som ser ut til å vise en delvis begravd statue :)

Den litt store steinen til høyre litt ovenfor midten av bildet:

Image

Image

Image

Image
Antall ord: 43
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- Rare ting på Mars

Innlegg av UFO »

Ja hva skal man tro i dette tilfellet. Det er jo så enkelt i dag å fake bilder.
Alltid med slike bilder så må man ta det med en klype salt - ja.

Mars er spennende, likeså månen. Det skulle ikke forundre meg om NASA har
oppdaget "ET"-artefakter på både Månen og Mars. Og det for mange tiår siden.

Jeg har ihvertfall aldri vært i tvil om at den store sannhenten holdes skjult for
verdens befolkning. Men sannheten vil seire til slutt.
Antall ord: 86
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Rare ting på Mars

Innlegg av jeditrond »

ufo skrev:Ja hva skal man tro i dette tilfellet. Det er jo så enkelt i dag å fake bilder.
Alltid med slike bilder så må man ta det med en klype salt - ja.

Mars er spennende, likeså månen. Det skulle ikke forundre meg om NASA har
oppdaget "ET"-artefakter på både Månen og Mars. Og det for mange tiår siden.

Jeg har ihvertfall aldri vært i tvil om at den store sannhenten holdes skjult for
verdens befolkning. Men sannheten vil seire til slutt.
Husker vagt noen bilder jeg kom over for noen år siden av noe "stort" noe på Månen, men som du skriver er det forholdsvis enkelt å fotofikle i dag, så dermed er det ikke godt å si om det var ekte eller ikke :D
Antall ord: 130
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - - Rare ting på Mars

Innlegg av UFO »

jeditrond skrev:
ufo skrev:Ja hva skal man tro i dette tilfellet. Det er jo så enkelt i dag å fake bilder.
Alltid med slike bilder så må man ta det med en klype salt - ja.

Mars er spennende, likeså månen. Det skulle ikke forundre meg om NASA har
oppdaget "ET"-artefakter på både Månen og Mars. Og det for mange tiår siden.

Jeg har ihvertfall aldri vært i tvil om at den store sannhenten holdes skjult for
verdens befolkning. Men sannheten vil seire til slutt.
Husker vagt noen bilder jeg kom over for noen år siden av noe "stort" noe på Månen, men som du skriver er det forholdsvis enkelt å fotofikle i dag, så dermed er det ikke godt å si om det var ekte eller ikke :D
Ja det stemmer at det var noe stort, eller skal vi si, enormt dette på Månen. Husker i farten ikke hvor jeg leste det.

I ettertid har det jo kommet utsagn fra en "betrodd" kar i Nasa som jobbet med NASA sine "Lunar orbiter" sonder på 60-tallet. Han var med i gruppa som skulle tyde bildene. Det han hadde sett, eller ble ham vist, skremte han såpass at han fryktet for sitt liv. Mao. om at det var en glipp at han ikke skulle ha sett det. Mener jeg så dette fra en pressekonferanse i "Disclusure project".

Men alt blir jo "HVEM snakker sant ?

Hvorfor får vi aldri se de EKTE skikkelige bildene med høy oppløsning ?. Mange som lurer på det.
Det er nok en grunn. Legger også merke til at NASA til tider sladder ut deler av bilder.
Både fra Mars og på Månen.
Antall ord: 285
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - - Rare ting på Mars

Innlegg av jeditrond »

ufo skrev:
jeditrond skrev:
ufo skrev:Ja hva skal man tro i dette tilfellet. Det er jo så enkelt i dag å fake bilder.
Alltid med slike bilder så må man ta det med en klype salt - ja.

Mars er spennende, likeså månen. Det skulle ikke forundre meg om NASA har
oppdaget "ET"-artefakter på både Månen og Mars. Og det for mange tiår siden.

Jeg har ihvertfall aldri vært i tvil om at den store sannhenten holdes skjult for
verdens befolkning. Men sannheten vil seire til slutt.
Husker vagt noen bilder jeg kom over for noen år siden av noe "stort" noe på Månen, men som du skriver er det forholdsvis enkelt å fotofikle i dag, så dermed er det ikke godt å si om det var ekte eller ikke :D
Ja det stemmer at det var noe stort, eller skal vi si, enormt dette på Månen. Husker i farten ikke hvor jeg leste det.

I ettertid har det jo kommet utsagn fra en "betrodd" kar i Nasa som jobbet med NASA sine "Lunar orbiter" sonder på 60-tallet. Han var med i gruppa som skulle tyde bildene. Det han hadde sett, eller ble ham vist, skremte han såpass at han fryktet for sitt liv. Mao. om at det var en glipp at han ikke skulle ha sett det. Mener jeg så dette fra en pressekonferanse i "Disclusure project".

Men alt blir jo "HVEM snakker sant ?

Hvorfor får vi aldri se de EKTE skikkelige bildene med høy oppløsning ?. Mange som lurer på det.
Det er nok en grunn. Legger også merke til at NASA til tider sladder ut deler av bilder.
Både fra Mars og på Månen.
Tror kanskje det var det berømmelige "moderskipet" på Månens bakside som visstnok ble tatt bilder av under en hemmelig Apolloferd som var et samarbeid mellom USA og Sovjet: http://www.bibliotecapleyades.net/luna/esp_luna_36b.htm

Har ikke rukket å lese gjennom hele artikkelen ennå, men ang. hvorfor slikt holdes skjult om det nå faktisk er sant: Noen høyt oppe i systemet er livredde for panikktilstander, samfunnstrukturer som kollapser og den slags? Amerikanerne er jo gjerne redde for så mangt, bare se på hvor mange demoner som herjer hus der borte :D

Image
Antall ord: 381
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- Rare ting på Mars

Innlegg av UFO »

"Jeditrond"

Ja, sant nok. Det går i hus-demoner over atlanteren når det er noe paranormalt :D

Tenker slik jeg, at nå er verden mer eller mindre kaotisk uansett, så om vi hadde fått servert sannheten nå, da hadde det kanskje ikke gjort noe til eller fra. Men, kanskje det ikke er opp til de som sitter med sannheten å bestemme dette heller?. Det kan jo være en overordnet makt - av ikke jordisk opprinnelse som bestemmer mener jeg.

Spennende med disse "odde" bildene fra Mars, Månen, etc. En får bruke sin egen magefølelse. Er vel
ikke annet å gjøre. (Skal titte på link som du la ut).
Antall ord: 112
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- Rare ting på Mars

Innlegg av UFO »

"Jeditrond"

Apropos link. Det var artig å lese den. Tja hva skal man si ?
Er det for fantastisk til å være sant ? Ikke vet jeg.
Det er alltid vanskelig å forholde seg til slikt, og det var synd at "Denne videofilen eksisterer ikke lenger" dukket opp på en video der.

Spennende å se hva andre måtte mene.
Antall ord: 55
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Rare ting på Mars

Innlegg av jeditrond »

ufo skrev:"Jeditrond"

Ja, sant nok. Det går i hus-demoner over atlanteren når det er noe paranormalt :D

Tenker slik jeg, at nå er verden mer eller mindre kaotisk uansett, så om vi hadde fått servert sannheten nå, da hadde det kanskje ikke gjort noe til eller fra. Men, kanskje det ikke er opp til de som sitter med sannheten å bestemme dette heller?. Det kan jo være en overordnet makt - av ikke jordisk opprinnelse som bestemmer mener jeg.

Spennende med disse "odde" bildene fra Mars, Månen, etc. En får bruke sin egen magefølelse. Er vel
ikke annet å gjøre. (Skal titte på link som du la ut).
Jeg er vel av samme oppfatning ift. at det kaoset som evt. måtte oppstå ift. bevis på aliens, ikke kan være noe særlig verre enn det kaoset som allerede er i verden. Kanskje langt mindre kaos, bare en sånn skuldertrekning og et "det var det jeg visste, de har holdt det skjult lenge". På den annen side vil jo spesielt amerikanere kanskje få ennå mer vann på mølla til konspiranoiaen sin og begynne å gruble på hva annet regjeringen evt. måtte ha skjult for dem :D
Antall ord: 204
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - - Rare ting på Mars

Innlegg av UFO »

jeditrond skrev:
ufo skrev:"Jeditrond"

Ja, sant nok. Det går i hus-demoner over atlanteren når det er noe paranormalt :D

Tenker slik jeg, at nå er verden mer eller mindre kaotisk uansett, så om vi hadde fått servert sannheten nå, da hadde det kanskje ikke gjort noe til eller fra. Men, kanskje det ikke er opp til de som sitter med sannheten å bestemme dette heller?. Det kan jo være en overordnet makt - av ikke jordisk opprinnelse som bestemmer mener jeg.

Spennende med disse "odde" bildene fra Mars, Månen, etc. En får bruke sin egen magefølelse. Er vel
ikke annet å gjøre. (Skal titte på link som du la ut).
Jeg er vel av samme oppfatning ift. at det kaoset som evt. måtte oppstå ift. bevis på aliens, ikke kan være noe særlig verre enn det kaoset som allerede er i verden. Kanskje langt mindre kaos, bare en sånn skuldertrekning og et "det var det jeg visste, de har holdt det skjult lenge". På den annen side vil jo spesielt amerikanere kanskje få ennå mer vann på mølla til konspiranoiaen sin og begynne å gruble på hva annet regjeringen evt. måtte ha skjult for dem :D

Galskapen har ingen ende på planeten vår. Vi har ikke kommet særlig langt mildt sagt.
Så ja, kanskje det hadde blitt mindre kaos. Det hadde ikke gjort noe det da.

Menneskeheten blir holdt nede, holdt for narr.

Nå har jeg sett så utrolig mange YouTube videoer om aliens, artefakter på himmelegemer, og konspirasjoner at jeg nesten har blitt tossete i hue, (Oki litt da). :roll: Det som hele tiden går igjen er elendig bilde/video-kvalitet. Så dårlig at det er umulig å se hva det er. Det er påfallende.

Så ressonerer jeg. Kan disse FAKE videoene som lages være produsert i regi av de som VIL skjule sannheten? At "vi" skal se at de er faket, og dermed igjen latterligjøre det hele slik at massene ler av det? Latterliggjøring er jo et kjent triks.

Men, tilbake til utgangspunktet. Når jeg igjen ser på de bildene du hadde i start på tråden din.
Om disse var ekte, at de ligner utrolig mye på figurer/statue/maske, hadde ikke NASA tatt
høyde for at public ville oppdage og zoome inn på dette og se det ved selvsyn ?? :?
Antall ord: 401
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - - Rare ting på Mars

Innlegg av jeditrond »

ufo skrev:
Galskapen har ingen ende på planeten vår. Vi har ikke kommet særlig langt mildt sagt.
Så ja, kanskje det hadde blitt mindre kaos. Det hadde ikke gjort noe det da.

Menneskeheten blir holdt nede, holdt for narr.

Nå har jeg sett så utrolig mange YouTube videoer om aliens, artefakter på himmelegemer, og konspirasjoner at jeg nesten har blitt tossete i hue, (Oki litt da). :roll: Det som hele tiden går igjen er elendig bilde/video-kvalitet. Så dårlig at det er umulig å se hva det er. Det er påfallende.

Så ressonerer jeg. Kan disse FAKE videoene som lages være produsert i regi av de som VIL skjule sannheten? At "vi" skal se at de er faket, og dermed igjen latterligjøre det hele slik at massene ler av det? Latterliggjøring er jo et kjent triks.

Men, tilbake til utgangspunktet. Når jeg igjen ser på de bildene du hadde i start på tråden din.
Om disse var ekte, at de ligner utrolig mye på figurer/statue/maske, hadde ikke NASA tatt
høyde for at public ville oppdage og zoome inn på dette og se det ved selvsyn ?? :?
Det er jo selvsagt en teori, at mange fake ufo-videoer m.m. er laget med tanke på latterliggjøring av de som "tror" :)

Tror NASA har litt mindre kontroll på bildene sine nå, om jeg ikke husker feil blir bildene i råformat publisert direkte til web i tillegg til NASA sine maskiner. Men skal jeg ta på meg tinnfoliehatten en liten stund, kan man jo si at bildet var manipulert på forhånd av NASA for å gi folk noe å snakke om :D
Antall ord: 280
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - - - - Rare ting på Mars

Innlegg av UFO »

jeditrond skrev:
ufo skrev:
Galskapen har ingen ende på planeten vår. Vi har ikke kommet særlig langt mildt sagt.
Så ja, kanskje det hadde blitt mindre kaos. Det hadde ikke gjort noe det da.

Menneskeheten blir holdt nede, holdt for narr.

Nå har jeg sett så utrolig mange YouTube videoer om aliens, artefakter på himmelegemer, og konspirasjoner at jeg nesten har blitt tossete i hue, (Oki litt da). :roll: Det som hele tiden går igjen er elendig bilde/video-kvalitet. Så dårlig at det er umulig å se hva det er. Det er påfallende.

Så ressonerer jeg. Kan disse FAKE videoene som lages være produsert i regi av de som VIL skjule sannheten? At "vi" skal se at de er faket, og dermed igjen latterligjøre det hele slik at massene ler av det? Latterliggjøring er jo et kjent triks.

Men, tilbake til utgangspunktet. Når jeg igjen ser på de bildene du hadde i start på tråden din.
Om disse var ekte, at de ligner utrolig mye på figurer/statue/maske, hadde ikke NASA tatt
høyde for at public ville oppdage og zoome inn på dette og se det ved selvsyn ?? :?
Det er jo selvsagt en teori, at mange fake ufo-videoer m.m. er laget med tanke på latterliggjøring av de som "tror" :)

Tror NASA har litt mindre kontroll på bildene sine nå, om jeg ikke husker feil blir bildene i råformat publisert direkte til web i tillegg til NASA sine maskiner. Men skal jeg ta på meg tinnfoliehatten en liten stund, kan man jo si at bildet var manipulert på forhånd av NASA for å gi folk noe å snakke om :D

Tja, nei, jeg tror NASA har alt for god kontroll på bildene sine faktisk. De gransker de med alle midler før de "slipper de" public. Og om det er raw format eller ei. Vanskelig å si. De skriver hi-res det ser jeg, mulig de også skriver at det er raw format uten at jeg kan huske det. Men vi vet jo ikke hvor stor oppløsning de har orginalt egentlig. Skeptisk skeptisk 8)

Jeg tror ikke NASA generelt farer med løgn om oppdagelser, men det er sikkert ikke hvem som helst som får sjekke de første bildene av nye områder som tikker inn. Finner de noe som virkelig hadde vekket oppsikt, så kommer det neppe ut.

Nå har ikke jeg noen slik tinnfolihatt "jeditrond", så det du beskriver kan jeg ikke svare på :D
Få sjekke på ebay eller lage en sjøl kanskje.
Antall ord: 429
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Rare ting på Mars

Innlegg av jeditrond »

Lager du tinnfoliehatten selv er du jo i det minste ikke overvåket av NSA, de saumfarer sikkert kjøpene som gjøres på ebay :D

Jo, NASA sjekker kanskje nøye bildene før de slippes. Men om det er så ille at de holder igjen "store" oppdagelser som kan rokke ved etablissementet, aner jeg ikke. Det blir ren spekulasjon :mrgreen: Jeg vet jo at Ancient Aliens-gjengen sånn halvveis hevder at Vikingsonden faktisk fant bevis for liv, men at labprøve nr to ikke ga utslag. Visstnok fordi labtest nr to krevde ganske stor mengde mikrober pr prøve for å gi utslag :) Dermed blir "bevis for liv på Mars" holdt tilbake, mener enkelte :mrgreen:
Antall ord: 114
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

- Rare ting på Mars

Innlegg av camillah »

lenge siden jeg har skrevet på dette forumet nå, men denne tråden var intressant :-)

Det jeg tenker da, om det som evt blir skjult på forhånd før de sender det ut, er et eget hemmelig panel innenfor NASA som er de første som får se bildene for og så gi dem ut videre til andre i NASA, når de har sett at det ikke er noe ¨unaturlig¨på dem, for og gi dem ut og si; ferske bilder fra Mars/månen etc.. :roll:

En eller annen gang så må det jo komme ut noen bilder som avslører eller avdekker dette..
Om det er om noen år eller 1000 år, så vil de jo bli avslørt en gang for alle om det har vært noe eller er strukturer på månen eller mars..
Jeg tror det bare er et tidspørsmål på hvor lenge de kan klare å skjule dette med all den teknologien vanlige folk kan skaffe seg..

Et lite rotete svar, men håper dere skjønner hva jeg prøver å få frem :type ;)
Antall ord: 183
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - Rare ting på Mars

Innlegg av UFO »

jeditrond skrev:Lager du tinnfoliehatten selv er du jo i det minste ikke overvåket av NSA, de saumfarer sikkert kjøpene som gjøres på ebay :D

Jo, NASA sjekker kanskje nøye bildene før de slippes. Men om det er så ille at de holder igjen "store" oppdagelser som kan rokke ved etablissementet, aner jeg ikke. Det blir ren spekulasjon :mrgreen: Jeg vet jo at Ancient Aliens-gjengen sånn halvveis hevder at Vikingsonden faktisk fant bevis for liv, men at labprøve nr to ikke ga utslag. Visstnok fordi labtest nr to krevde ganske stor mengde mikrober pr prøve for å gi utslag :) Dermed blir "bevis for liv på Mars" holdt tilbake, mener enkelte :mrgreen:
Spørs nok hvilke oppdagelser det dreier seg om. Om de finner spor av liv, mikrober etc så er dette jo interessant nok i seg sjøl, men neppe noe som får folk til å måpe.

Hadde NASA derimot gått ut med bilder av statuer el.lign som på bildene fra mars, ja da hadde det nok blitt litt mere liv i norsk presse også, (for en gang skyld). Derfor tror jeg at disse bildene må være en fake, skjønt mange steinformasjoner kan se ut som ansikter masker etc.

Nei, skal ikke kjøpe tinnfoiliehatt på ebay "jeditrond" Stoler ikke på nsa og resten av "Kostebinderiet" av overvåkning. Man får lage en sjøl. Hva tror du om en hatt som er drysset innvendig med quarts-krystall(støv). ? Krystaller ble jo mye benyttet i blant annet radioutstyr i hine dager, de er rimlig bra til å ressonere på div. frekvenser. Kanskje også med hjernebølger :D
Antall ord: 277
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - Rare ting på Mars

Innlegg av UFO »

camillah skrev:lenge siden jeg har skrevet på dette forumet nå, men denne tråden var intressant :-)

Det jeg tenker da, om det som evt blir skjult på forhånd før de sender det ut, er et eget hemmelig panel innenfor NASA som er de første som får se bildene for og så gi dem ut videre til andre i NASA, når de har sett at det ikke er noe ¨unaturlig¨på dem, for og gi dem ut og si; ferske bilder fra Mars/månen etc.. :roll:

En eller annen gang så må det jo komme ut noen bilder som avslører eller avdekker dette..
Om det er om noen år eller 1000 år, så vil de jo bli avslørt en gang for alle om det har vært noe eller er strukturer på månen eller mars..
Jeg tror det bare er et tidspørsmål på hvor lenge de kan klare å skjule dette med all den teknologien vanlige folk kan skaffe seg..

Et lite rotete svar, men håper dere skjønner hva jeg prøver å få frem :type ;)
Slutter meg til den "Camillah". Det er nok et bitte lite panel. Veldig få innvidde topp-sikkerhetsklartere personer som ser de første bildene som komme ned fra sondene. Derfor er det veldig usannsynelig at det glipper, at de publiserer bilder av event. statuer på mars, halveis nedgravd i sanden. Ja, det skulle tatt seg ut :mrgreen:


Flere land har nå "rotet" i bane rundt månen med sonder de siste årene, Og det med hight tech kamera-utstyr. Kina har jo også klart å myklande på Månen. Men neida, vi hører ikke noe særlig, bortsett fra den samme gamle "melodien" da. "No breaking news". Jeg tror ikke deres agenda er å fotografer Månen i alle bauer og kanter. Det er mest sannsynelig noe annet.

Er det en sammesvergelse alt i hop ?? :rasende
Antall ord: 318
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !