Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

AstrologiPredictions for 2015: Year of the Ram

Forum for snakk om astrologi i generelle vendinger.
Dette er ikke et forum hvor man kan bli "spådd", men mer om hva astrologi er, og hvordan man setter opp astrologikart, og generelle tolkninger.

Moderatorer: Lilja, mod univers

Forum regler
Dette er ikke et forum hvor man kan bli "spådd", men mer om hva astrologi er, og hvordan man setter opp astrologikart, og generelle tolkninger.
Forøvrig gjelder de vanlige regler også her.
Moderatorer erLilja.
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Predictions for 2015: Year of the Ram

Innlegg av Terra »

Publisert 20. des. 2014
ShantiUniverse's predictions for 2015, year of the Ram. Based on Chinese Astrology, Greek Astronomy, and The Holy Bible.

aEteI8xWVTc
Antall ord: 24
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: Predictions for 2015: Year of the Ram

Innlegg av Isan »

Based on Chinese Astrology, Greek Astronomy, and The Holy Bible.
Det var litt av en blanding, du :mozilla_sealed: Vel vel, sier nå jeg.
Antall ord: 22
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Predictions for 2015: Year of the Ram

Innlegg av Terra »

Isan skrev:
Based on Chinese Astrology, Greek Astronomy, and The Holy Bible.
Det var litt av en blanding, du :mozilla_sealed: Vel vel, sier nå jeg.
Vel, vel, kan vel jeg også si etter å ha sett hele... har ikke fått sett hele før nå, men synes ikke det var særlig imponerende jeg heller. Trodde det skulle være spennende med litt "krydret blanding..." Personlig tror jeg ikke på noen ny storkrig i 2015. Men bare at urolighetene som er fortsetter og det blir nok litt av hvert som skjer, men ikke så ille som videoen hentyder til vil jeg tro. :-P
Antall ord: 101
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: Predictions for 2015: Year of the Ram

Innlegg av Isan »

Nei, noen ny storkrig tror ikke jeg heller på.

Forøvrig er krigene som pågår allerede, ille nok, og flyktningestrømmene, som følger av dem, så forferdelige at jeg ikke kommer på noe godt ord å uttrykke det med akkurat nå.
Antall ord: 43
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Predictions for 2015: Year of the Ram

Innlegg av UFO »

Tittet på videoen. Ja, får vel også si vel vel. Synes det har vært slike predicitons i alle år jeg da.
Dommedag hvert år. Men, det er mye som skjer nå, og det ser dessverre ikke ut til å bli noe bedre med årene, snarere tvert i mot.
Antall ord: 49
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Predictions for 2015: Year of the Ram

Innlegg av Svartepus »

Det var da fælt til utenomsnakk og skravling om planeter og stjernetegn. Hvorfor må alt forklares? Kunne ikke denne synske/klarsynte/fantasifulle personen bare ha ramset opp sine teorier og syner for 2015, da hadde vi jo spart masse tid også.
Såeh 2015 er i utgangspunktet et sabbatsår, et hvileår på en måte, men samtidig et år for uroligheter, provokasjon og kanskje til og med starten på krig? Nå er jeg kanskje veldig negativ men noe sånt kunne jeg greit ha kokt i sammen selv.

Tror jeg må ta frem kortene mine og lage mine egne (generelle) spådommer for dette var skuffende greier.
Antall ord: 110
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Predictions for 2015: Year of the Ram

Innlegg av UFO »

Jeg husker godt min gamle utenlandske tante spådde oss i kaffegrut :coffe2
Det var jo moro for oss ungene da. I dag er det vel ikke så vanlig å spå på den måten.

Kan det komme av for mye traktekaffe og lite grut? :mrgreen:

Verden overlever nok også i 2015. Syntes også som svartepus, at det ble mye
planeter, måner, ditt og datt i den videoen. Nå må vi først få ridd av denne stormen som rir oss
i dag. Hold på hattene.
Antall ord: 84
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Predictions for 2015: Year of the Ram

Innlegg av Terra »

Ta frem kortene dine du Svartepus, sikkert like greit som de andre som spår året som kommer. Legg det gjerne ut her også så kan vi alle komme med våre egne spådommer. Også kan vi oppsummere når året er omme hehe... :-)

Au, ja, Ufo, den blåsten har knekt et gammelt tre her og kjenner jeg sørger litt. :-(
Hadde hengt opp et fuglenek i det treet også. Men det vil ikke fuglene ha likevel enda det ikke har vært pakket inn i plast...

En video jeg ikke har sett enda som ble lagt ut på et annet nettsted, legger ut den også. Skikkelig langtekkelig det lille jeg så og jeg falt ut underveis er jeg redd. Men skal se hele.
2015 World Predictions From Psychic Joseph Tittel Part 1 of 2
Psst... spol til 45 et eller annet da begynner det. Før det er det bare masse bla.. bla... ;-)
[youtube]XkVjWFf_wYQ&feature=youtu.be[/youtube]

Legger til denne også etter å ha sett hele først... 2015 Psychic World Predictions Part 2
På denne begynner det å komme seg, synes det var en del interessant her ;-)
cf_J-IL3KHM
Sist redigert av Terra på 11 Jan 2015 01:32, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 195
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Predictions for 2015: Year of the Ram

Innlegg av Svartepus »

Jepp, jeg planlegger å ta frem kortene i kveld faktisk, bare på gøy :) Tenkte jeg skulle skrive i Ludos tråd om 2015, men nå finner jeg den ikke. Enten er den slettet eller så har jeg ikke letet godt nok.
Antall ord: 41
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Predictions for 2015: Year of the Ram

Innlegg av Terra »

Svartepus skrev:Jepp, jeg planlegger å ta frem kortene i kveld faktisk, bare på gøy :) Tenkte jeg skulle skrive i Ludos tråd om 2015, men nå finner jeg den ikke. Enten er den slettet eller så har jeg ikke letet godt nok.
Moro det, link dit herfra om du finner tråden og legger ut spådommen din da. :-)
Fikk nesten lyst til å prøve på det selv men har aldri gjort noe sånt før så tror jeg lar være å prøve på det... :-P
Antall ord: 88
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Predictions for 2015: Year of the Ram

Innlegg av Svartepus »

Jeg er nok ingen dreven spåkone jeg heller så det blir bare på moro og sikkert omtrent like generelt som den første filmen i tråden her :D
Antall ord: 29
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Predictions for 2015: Year of the Ram

Innlegg av Terra »

Au, ja, tipper på vi kunne gjøre det like godt her inne. :wx
Antall ord: 13
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Predictions for 2015: Year of the Ram

Innlegg av Svartepus »

Jeg fant ikke Ludos spådomstråd for 2015 så da tar jeg meg den frihet og legger ut spådommene mine her i denne tråden. Dette er 2015 sett gjennom Wild Wood Tarotkortene. Den som intet våger... osv. Here it goes (langt som et helt år):

Januar: Sjamanen representerer januar måned og snakker om det som burde være en selvfølge for oss men som ikke alltid er det; respekt og empati. Han sier vi må starte i oss selv og tenke gjennom hva vi sår rundt oss gjennom det vi tenker og gjør. Januar er måneden for ettertanke og revurderinger av hvordan vi behandler hverandre.
Kanskje noen av dere føler en ekstra trang til å fordype dere i mystiske temaer og lære mer om esoterisk kunnskap og/eller filosofi. Januar er en fin måned å starte på og ting ligger til rette for at vi kan klare dette sammen hvis vi jobber for det. Om ikke vi kan redde verden og få slutt på krigen, kan vi kanskje starte noe. Mange bekker små kan fort bli til en stor Å. En elv med nye og positive strømmer inn i 2015. Høres det ikke vakkert ut? ;)

Februar er preget av kreativitet. Kreativitet på den måten at man tør å virkelig lytte og se det som er rundt oss og bruke det til å skape noe positivt. Ikke nødvendigvis noe alle liker, men er tanken bak god, er kunsten god. Aner jeg en slags frigjørende fortsettelse på striden rundt muhammedtegningene i januar? Klarer vi kanskje å kommunisere ved hjelp av kunst istedet for våpen og gjøre store fremskritt i februar?

Mars er tiden for forandringer, avgjørelser og det å gjøre viktige prioriteringer. Dette innebærer også at selv om vi tror vi er forberedt er vi kanskje ikke det. Det er nødvendige men smertefulle endringer. Smerte gir ofte endringer og endringer gir ofte smerte. Vi må gjennom smertefulle erfaringer for å finne nye løsninger, og nå er det på tide å si farvel til det gamle, utslitte og ønske det nye velkommen. Kan det være endringer i politikk vi ser? Omveltninger i form av at noen kjente gamle ledere må vike plassen for den yngre garde og dens nye ideer? Enten dør en viktig person i politikken eller så vil det skje andre typer omveltninger. Det er i hvert fall noe som ikke ønskes velkommen av alle, og noe som vil bli lagt godt merke til i verdenspolitikken. For noen vil det føles som en lettelse og også de mest negative og skeptiske vil etterhvert se de positive fordelene etterhvert.

April fortsetter på den vanskelige nye veien som vi startet på i mars. Det vil bli hindringer og utfordringer, og mange vil føle det som urettferdig. Viljen til overlevelse og det å reise seg når man faller er viktig. Vi må bare fortsette trøstig videre og vite at selv i den mørkeste tiden er det håp om at solen snart vil lyse på vår vei og gi nytt håp. Humor er også viktig for å overkomme problemene, så for å se ting litt i perspektiv kan vi jo tenke oss at vi er små edderkopper som trøstig spinner sitt nett. Hver gang nettet blåses i stykker eller revner av andre grunner, starter vi på nytt. Gi aldri opp, for hellet vil snu og vi vil få nye muligheter.

Mai er tiden for mer ro til å bygge opp det som trengs å bygges opp. Det er mye som tyder på at et land som trenger økonomisk hjelp får det, og kortene taler om god helse. Kanskje er det også det nye statsoverhodet som omtales her? I såfall er vedkommende (en mann tror jeg) en lovende leder for sitt folk. Han kan nok virke både frembusende og litt grådig, men han er også en trygg og pålitelig leder. Han har god teft for økonomi og holder det han lover.
Generelt sett må vi tenke over hvem vi stoler på og hvor vi trenger å gi støtte. Men det ser ut som at ting har roet seg og begynt å falle litt på plass i mai.

I juni blir kanskje en annen person fremtredende i media. En yngre person som ikke sitter på toppen. Kanskje en litt lengre ned i politikken men som fremdeles har medbestemmelsesrett. Kjønn vet jeg ikke da jeg får en følelse av både noe feminint og noe maskulint. Uansett er det snakk om en temmelig impulsiv og uforutsigbar person. Vedkommende tør der andre kvier seg for å hoppe i ting og blir beundret av mange både for sitt mot og for sin stil. Litt utagerende og show-off, og vil nok derfor irritere en del, men er ingen trussel.
Det jobbes fremdeles med å rydde i det gamle for å få plass til det nødvendige nye, og en del konflikter vil skapes. Det vil være en del improvisering og til tider går det litt over styr fordi man ikke har tenkt nøye nok i gjennom ting. Noen planer blusser opp men dør like fort ut igjen. Det reises iherdig mellom nasjonene og mange er utålmodige i sin iver etter å gjøre nødvendige endringer. I verste fall vil man se opptøyer og to sider som braser sammen, omtrent som kampen mellom to gategjenger. Hvilken side tar vi og hvilke muligheter griper vi? Er det noe vi har oversett?

Juli er måneden for beskyttelse og trygghet. Det er nytt håp for de som er rammet av motgang og utfordringer. De trenger hjelp fra de heldigere stilte og vi er alle ansvarlig for å gi denne hjelpen. Ikke alle er fysisk såret, vi må også ta oss av dem som er sårbare på andre måter. Vi må finne felles forståelse for etikk og tro, og tørre å dele kunnskapene våre. Alle har noe å bidra med og håpet står sterkt i juli. Her kommer karma inn; gi hjelp der du kan så får du kanskje hjelp tilbake dersom du skulle trenge det. Positive tanker og handlinger bygger fellesskap.

August er måneden for å ta ansvar. Tid for å ta i mot det ansvar man blir gitt og all den motgang det gir. Vi må være standhaftige og selvsikre og fortsette fremover med stor entusiasme. Vi kommer til å få en bratt læringskurve men det er verdt det. Vil vi kanskje klare å ta noen riktige avgjørelser og på den måten vinne respekten fra flere andre land? Mye tyder på at vi bærer ansvaret og klarer å komme oss gjennom det med både selvtilliten og selvrespekten i behold.

September kommer med en ny livsgnist. I denne måneden starter vi prosessen med den skapende kraften vi trenger. Vi vil finpusse metodene, tenke nytt og lære av hverandre og på den måten komme nærmere en måte å blåse liv i det nye. Vi er på vei mot et mål og trenger å lytte både til hverandre og naturen/miljøet rundt oss. Vi må bruke ressursene riktig for å skape det vi trenger, og vi må også være klar for å lære mye nytt og være villig til å tilpasse oss det nye. Skapes det nye allianser? Vi er i hvert fall på vei mot målet.

Oktober ser ut til å bli en merkelig men viktig måned. Her kommer plutselig det litt mystiske og skjulte inn. Det er vinter og mørkt, og månen er lyspunktet i livet. Det vi har båret i oss begynner å komme til overflaten, og nye ideer blir uttrykt. Vi står på en måte i vannkanten i månelyset og ser veien tydelig fremfor oss men vet ikke helt hvordan vi skal komme oss til andre siden. Vi vet ikke hva som skjuler seg i vannet. Vi avventer litt og kjenner litt på redselen for det ukjente. Antakelig helt irrasjonell frykt men den ligger dypt i oss. Dette er nok måneden for å tenke og planlegge. Og også kvitte oss med frykten for det vi ikke ser. Vi knytter bånd og kjenner at vi alle er en del av noe større, men vi blir nok «stående i vannkanten» i oktober.

November bringer med seg dårlige nyheter om misbruk av naturressurser. Mye egoisme og dårlige avgjørelser har gjort at vi må begynne å innse at vi ikke lenger kan fortsette i samme spor. Vi tror vi har rett til å ta fra og bruke naturen som vi vil, men det er på tide å innse at det ikke fungerer sånn. Naturen er preget av vår egoisme og vi må snu. Dette er ikke lenger bare et problem for miljøet og klimaet. Vi vil se stadig større problemer innen både matproduksjon, verdensøkonomien og folkets helse. Mange mister troen på dem som styrer. Når vil de stoppe og begynne å snu? Tenker de på generasjonene etter oss? Dette vil bli mye debattert.

Desember og avrunding av året 2015. Denne måneden blir kanskje faktisk en positiv avrunding av året da kortene viser til forsoning og det å finne tilbake til gamle venner. Kanskje kan dårlige valg bli tilgitt og glemt, og nye muligheter sees. Kanskje viser dette til fred eller forsoning mellom tidligere fiender som innser at de er sterkere sammen? Det føles i hvert fall veldig positivt og kortene snakker om medfølelse og sterke vennskap. La oss håpe at dette blir en skikkelig happy ending på året :)

Jeg trakk til slutt et kort som skal beskrive og oppsummere hele året, og da fikk jeg Speilet. Det sier at viktige stikkord for 2015 er tålmodighet, fornuft, tillit og det å tørre å overgi seg eller skifte mening. Å lytte til både seg selv og samtidig tørre å stole på andre. Det kan nok bli et år med en god del utfordringer men det kan virke som at vi ikke akkurat møter tredje verdenskrig. Jobben vår i 2015 blir å endre kurs på flere områder for å unngå å gå i den retningen. Som sagt; det er mye smerte i endringer men det er også mye endring i smerte. Sånn er naturen og vi er en del av den.
Antall ord: 1734
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Predictions for 2015: Year of the Ram

Innlegg av Terra »

Her har du jammen stått på og gjort kjempemasse arbeid, Svartepus! Spennende! :-)


Tenkte jeg skulle prøve meg på noe jeg aldri før har gjort, så det blir for moro skyld da ;-)

Mine spådommer for 2015 er at det vil bli mer fokus på familie og familielivet generelt sett. Det vil bli snakket mye om hvor viktig familien er og det å ta vare på hverandre. Miljøet vil også bli et viktig diskusjonsemne, at vi må bli flinkere til å ta vare på naturen, planeten vår og naturressursene og planter og dyr slik at det ikke dør ut og forringes.

Det vil være mye uro, angst og søvnløse netter for en hel verden. Mørket vil tre frem og virke truende, men vi står det over og det vil ikke knekke oss. Vi reiser oss og lar oss ikke skremme.

Ting har blitt så ille at vi er nødt til å stoppe opp, tenke over hva det er vi er i ferd med å gjøre og hva det er vi driver med. Det er mye vi er nødt til å tenke alvorlig og grundig over. Det kommer også frem ting som gjør at vi begynner å tenke over hvor vi kommer fra og hvem vi egentlig er og alle løgnene vi har blitt servert gjennom tusenvis av år. Vi kommer til å begynne å nøste opp noen tråder og antagelig finne noen sannheter som vil få oss til å begynne å våkne og bli mer voksne, mer modne. Ting kan aldri bli slik det en gang var. Vi er på vei mot lyset og utviklingen i kosmos i en samhørighet med våre søsken der ute… Vi er ikke alene, vi er ikke forlatt. Vi er alt med alt som er, vi er en del av et hele. Vi er og vi er fler… ;-)

Jadda, det var sannelig min spådom for 2015 :-P
Antall ord: 323
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Predictions for 2015: Year of the Ram

Innlegg av Terra »

Kan jo like greit legge ut denne også med det samme vi er inne på spådommer for 2015
Doreen Virtue's 2015 Annual Angel Messages and Card Reading
WhL6G6PC9vs
Antall ord: 30
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links