Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Magi og Okkult PraksisEr det mulig å kaste forbannelser på andre?

Wicca, Cabala, gamle svartebøker, kjærlighets magi, Hermetisme, hvordan lage et rituale og så videre.
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Er det mulig å kaste forbannelser på andre?

Innlegg av g.r.y »

Dette føles litt små-kleint å spørre om, men spør man ikke, får man ikke noe svar, heller, så da får det bare stå sin prøve (he, he).
Greia er den at jeg i lengre tid har vært nysgjerrig på om det virkelig går an for en person med rett kunnskap å kaste en forbannelse over en annen. Dette skal jo være mulig i følge det jeg har lest i Necronomicon etc. Men på den annen side, må jo en slik handling avstedkomme med en bedriten karma, om en legger til grunn at dette er en realitet. -Spesielt da om dette er en livslang forbannelse, alternativt at følgene av denne vil vare livet ut, -og om handlingen har et rent egoistisk motiv, som sjalusi/misunnelse, etc?
Tror dere at det finnes folk med evnen til å gjøre noe slikt? Ev. hvor vanlig anser dere det er å inneha slike evner/kunnskap? For det er jo noe innmari gufne greier, da!..
Antall ord: 168
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Er det mulig å kaste forbannelser på andre?

Innlegg av Terra »

Ja, dessverre er det mulig, men det slår tilbake på en selv... Det en sender ut kommer tilbake til en så det er best å velsigne andre heller enn å forbanne dem...
Antall ord: 31
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Er det mulig å kaste forbannelser på andre?

Innlegg av g.r.y »

Herregud, det er skremmende å tenke på egentlig! Man vet jo ikke hvem som innehar slike evner/kunnskaper, mener jeg, og det er vel ikke alltid bare-bare å slå fast at en har fått kastet en forbannelse på seg heller! Så om man så skulle kunne slå fast at en har fått en forbannelse, må det jo være ends vanskligere a finne synderen, mener jeg..
- Er det noen mulughet for å bli kvitt dette her, da?..
Antall ord: 77
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Er det mulig å kaste forbannelser på andre?

Innlegg av Terra »

Hørte om en som hadde fått en forbannelse kastet mot seg og vedkommende greide å jobbe seg ut av det, med masse kraft og energi som ble brukt på å jobbe med seg selv. Tok vel tid før vedkommende fikk vite hvor forbannelsen kom fra og hvem som hadde kastet den. Var en historie som gjaldt et sjalusidrama. En stygg historie som heldigvis endte godt til slutt. Men var visst fryktelig slitsomt for personen det gjaldt mens det sto på og til forbannelsen ble brutt ved at vedkommende fikk sin egen kraft slått på for å beskytte seg mot dette.
Antall ord: 101
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Er det mulig å kaste forbannelser på andre?

Innlegg av g.r.y »

Terra skrev:Hørte om en som hadde fått en forbannelse kastet mot seg og vedkommende greide å jobbe seg ut av det, med masse kraft og energi som ble brukt på å jobbe med seg selv. Tok vel tid før vedkommende fikk vite hvor forbannelsen kom fra og hvem som hadde kastet den. Var en historie som gjaldt et sjalusidrama. En stygg historie som heldigvis endte godt til slutt. Men var visst fryktelig slitsomt for personen det gjaldt mens det sto på og til forbannelsen ble brutt ved at vedkommende fikk sin egen kraft slått på for å beskytte seg mot dette.
Som hell i uhellet, var jo dette åpenbart en fyr som var åpen for at han var blitt rammet av noe paranormalt, for å si det sånn..
Når det gjelder sånt som dette her, blir jo det paranormales manglende aksept innen det offisielle samfunnets styre og stell et slags 'carte blank' til å ødelegge liv, sånt juridisk sett..
Antall ord: 163
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Er det mulig å kaste forbannelser på andre?

Innlegg av Terra »

g.r.y skrev:Som hell i uhellet, var jo dette åpenbart en fyr som var åpen for at han var blitt rammet av noe paranormalt, for å si det sånn..
Når det gjelder sånt som dette her, blir jo det paranormales manglende aksept innen det offisielle samfunnets styre og stell et slags 'carte blank' til å ødelegge liv, sånt juridisk sett..
Ja, en meget synsk person, en sjaman ;)
Du sier noe der... ikke bare "barnemat" akkurat dette nei...
Sist redigert av Terra på 27 Mai 2015 12:05, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 81
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Irrlys
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 14 Okt 2014 18:47
9
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Trøndelag
Har takket: 29 ganger
Blitt takket: 24 ganger

Re: Er det mulig å kaste forbannelser på andre?

Innlegg av Irrlys »

Nå kan vel de antennene være det som gjør folk sårbare i utgangspunktet? Avhengig av personlige talenter, kontakter på den 'andre siden' i form av guider og kraftdyr, etc. er jo alle forskjellige.
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Er det mulig å kaste forbannelser på andre?

Innlegg av g.r.y »

Irrlys skrev:Nå kan vel de antennene være det som gjør folk sårbare i utgangspunktet? Avhengig av personlige talenter, kontakter på den 'andre siden' i form av guider og kraftdyr, etc. er jo alle forskjellige.
Ja, en kan så si.. Det er jo klart at om man åpner en dør, så åpner man ikke nødvendigvis bare for den/de/hvilken vei en ønsker, så om man ikke har lært seg å sile ut hva en tar i mot, er en vel så absolutt sårbar for slike ting..
Antall ord: 93
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: Er det mulig å kaste forbannelser på andre?

Innlegg av lightwave »

Hvis det virkelig skjer noe med den personen man sender "forbannelsen" sin til kan man jo overbevise seg selv om at dette fungerte selvom personen kanskje bare var uheldig.

Jeg vet ikke helt hva disse "forbannelsene" består av, hvordan blir de såret?
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Er det mulig å kaste forbannelser på andre?

Innlegg av g.r.y »

lightwave skrev:Hvis det virkelig skjer noe med den personen man sender "forbannelsen" sin til kan man jo overbevise seg selv om at dette fungerte selvom personen kanskje bare var uheldig.

Jeg vet ikke helt hva disse "forbannelsene" består av, hvordan blir de såret?
Jeg har ikke all verdens kunnskap innen dette emnet, men driver og leser meg opp, da jeg syntes det er veldig interessant. -Det er derfor plenty av folk her som kan gi langt mer spesifike svar enn jeg kan..
Never the less.. Slik jeg har forstått det, er vel det du nevner en medvirkende faktor til at det er vanskelig å fastsette at en er rammet av en forbannelse, selv om man er åpen for at slike ting faktisk kan skje. Men mistanken, og siden erkjennelsen av at det er en forbannelse på gang, og ikke bare en serie uhell, vil jeg vel tro at vanligvis avstedkommer fra en erkjennelse om at det som skjer er såpass bemerkelsesverdig at en liksom ikke lenger kan skylde på tilfeldigheter..
Om en f.eks skulle bli rammet av lungebetennelse i sommerferien for 6 året på rad, uten at man hverken har vært uforsiktig på noen som helsty måte, og ikke engang har vært forkjølet i året forøvrig, kan man jo begynne å lure, liksom.. -Og spesielt dersom man påfølgende år utsetter ferien til september, bare for å bli rammet da istedet!.. Da hadde iallefall jeg gått amokk for å finne ut av hvordan en blir kvitt forbannelser (he, he)..
Antall ord: 258
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
tvilerlitt
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 27 Jan 2010 09:19
14
Kjønn (valgfri): Gubbe.
Lokalisering: Østlandet
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 68 ganger

Re: Er det mulig å kaste forbannelser på andre?

Innlegg av tvilerlitt »

Kaste forbannelse, ja hva er vel det?

Mange mennesker gjør det dagli, da man kan jo si at å snakke stykt om andre, er på en måte å kaste forbannelse på dem....

Mange urbefolkninger, også vår, har folk som kan drive med ganning (ganding) det er ikke å spøke med, det funker (tror nå jeg), det kan du jo også kalle å kaste forbannelser på andre....?

Man kan gjerne si at de som er blandt de mest sensitive blandt oss, eller har jobba hardt med å åpne det tredje øye osv osv er lettere motagli... Det kan jeg ved selvsyn bekrefte! De har også lettere for å få klebeånder og anna dritt hengende på seg. PLease: Jording og beskyttelse - OFTE, gjerne hver dag, kan hjelpe mange...

Så har vi de som TROR PÅ GANNING og slikt, ja de er selvsagt meget utsatt for de er lettest å ganne og få kontroll, sies det. Sykdom gjør jo også folk mer forsvarsløse.

På Haiti drives dette I stor stil, man forsøker å skade hverandre om det er gjort urett, og det er egne woodo memmesker som kan leies til å gjøre det for en, huff og huff. Sjekk feks Youtube.

Jeg har selv vært I ett hus for å forsøke å hjelpe til..... det var utrolig vannskelig nesten umulig, eierinnen av huset var det kastet forbannelse over av ett meget sterkt "klarsynt medium" her på Østlandet, og det funka, livet hennes var blitt ett rent helvete. Energien fra vedkommende var utrolig sterk og sto som en "påle" midt I huset, denne ga også en meget klar besjed så det runget, jaja selvsagt vannskelig å tro om ikke har vært der å opplevd dette.... Igjen så er det jording å beskyttelse som gjelder og kansje holde seg unna allverdens spirituell aktivitet en god stund for å prøve å bli litt mindre motakelighet. Finnes det åpne portaler i huset eller på tomta, så må disse for all del STENGES.

Så hva ville jeg gjort om jeg hadde blitt kastet forbannelse over? Jeg hadde sporens oppsøkt en dyktig sjaman for å få hjelp, veit de kan hjelpe.
Antall ord: 350

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Myrdin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 20 Mai 2015 14:05
8
Kjønn (valgfri): Manneting
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 1 gang

Re: Er det mulig å kaste forbannelser på andre?

Innlegg av Myrdin »

Er og en forskjell på hvordan noe kan 'påvirke' andre. enten om en person ganner eller på andre måter 'forbanner' med hensikt, men er og de som har 'medfødte evner' av typer som kan påvirke andre. eller at de har lært hvordan å påvirke men ikke er klar over at de faktisk bruker en evne som normalt trenes opp. (energi, aura charisma vist en vil å videre)

Tilbake til de som har medfødte evner. noen kan være så gode på selve evnen som er medfødt. og selv om de ikke nødvendigvis er klar over at de har en evne som er aktiv å påvirker folk. så kan effekten være sterk og vanskelig for de fleste å oppdage, selv om de er innen alternative ting selv.

Har møtt ei som har en 'compelling' evne (påvirke/tvinge) lignende greie. som gikk på personene blir forelsket å ganske hodestups etter hu. og kraftig å.
En av grunnene til at jeg skjønte at det ikke var helt naturlig var at kjærlighet å forelskelse påvirker ikke meg så kraftig på de måtene de gjorde å videre.
Har å en del viten om en god del av 'påvirknings metoder' (healing er jo å en påvirknings metode)
Fikk bryti den på meg, men er fortsatt en jobb å gjøre på å hjelpe hu med å få kontroll på den evnen, og å kunne bryte den hos andre hu har påvirket. (samme metode kan ikke brukes på andre )
Antall ord: 248
Myrdin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Er det mulig å kaste forbannelser på andre?

Innlegg av g.r.y »

tvilerlitt skrev:Jeg har selv vært I ett hus for å forsøke å hjelpe til..... det var utrolig vannskelig nesten umulig, eierinnen av huset var det kastet forbannelse over av ett meget sterkt "klarsynt medium" her på Østlandet, og det funka, livet hennes var blitt ett rent helvete. .
Herregud! Det er utrolig provoserende at praktiserende klarsynte/medium kan gjøre sånt!!
Finnes det forresten noen instans eller noe sånt som kan ta tak i slike ting som det her? For det er jo helt klart å misskjøtte sitt yrke. -Det blir jo som om en lege skulle brukt kunnskapen sin til å gjøre folk syke!..
Antall ord: 107
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BranStark
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 29 Des 2014 01:58
9
Blitt takket: 1 gang

Re: Er det mulig å kaste forbannelser på andre?

Innlegg av BranStark »

I fjor ble jeg såpass sur på en person at jeg søkte opp noen forbannelser på nettet og gjentok formlene mens personen var i samme rom som meg. Noen dager senere hadde et vindkast blåst ned personens lett-MC, noe som påførte den en del skade. Kort tid etter ble livet mitt en del dårligere og jeg slet med ting jeg aldri hadde gjort før. Dette var helt sikkert kun en Placeboeffekt, men kjekt å dele uansett.
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Er det mulig å kaste forbannelser på andre?

Innlegg av g.r.y »

BranStark skrev:I fjor ble jeg såpass sur på en person at jeg søkte opp noen forbannelser på nettet og gjentok formlene mens personen var i samme rom som meg. Noen dager senere hadde et vindkast blåst ned personens lett-MC, noe som påførte den en del skade. Kort tid etter ble livet mitt en del dårligere og jeg slet med ting jeg aldri hadde gjort før. Dette var helt sikkert kun en Placeboeffekt, men kjekt å dele uansett.
Det må iallefall ha vært noe innmari skremmende!..
Antall ord: 94
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !