Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
har utifra en video filmet med min telefon tatt noen øyeblikksbilder - dette er en liten bit av en lang historie - hvor demonisk frykt var prentet i sinnet...
om noen gidder å ta en titt og si i fra om noe synes i bildene, er jeg takknemelig for å høre fra deg.
i konfrontasjon er demonenes eneste våpen å skape frykt, da deres enorme krefter og enorme skade potensiale er bundet opp av skaperkraftens vilje - sånn at om en demon vil tilintetgjøre verden, noe den i og for seg kan være mektig nok til å gjøre, vil alltid deres ugjerning nøytraliseres av skaperen(e) sine engler? det er i allefall hva jeg har forstått, i grove trekk. Å føle på frykten en demon skaper - spesielt konfrontert og "tvunget opp i et hjørne" - er umulig å forestille seg og like umulig å forberde seg på? i motsetning til noen form for angst når denne frykten aldri en topp.
Endret: Pga billedstørrelsen har jeg endret billedtaggene fra IMG til RIMG,
du kan se bildet i større format ved å klikke på de...
Admin
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
hehe ja selvsagt ikke uvesentlig opplysning. til høyre i bildet kommer det inn en arm og hånd som peker over (på hva som kanskje er tydligest på siste bildet) et dyrehode.
på video snutten sier sjåføren sekundet etter "så du det" -"så du... elgen.. den.. stod i løse lufta" jeg svarer fra passasjer setet "nei men da har jeg den i såfall på film"
Må si meg enig med Terra, jeg ser (dessverre) heller ingenting på bildene. Regner med at det er akkurat disse bildene- av alle i filmen- du mener viser det best? Hvis det kun var sjåføren som så det når det hendte, ser du det selv på bildene?
Antall ord: 50
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
Har studert bilde en stund nå, kan på en måte se hva du sikter til, men for meg ser det mere ut som bilde har fanget det som ser ut som ett lite fjell, men ett lys og vinkel så det kan se ut som en hånd som peker:)
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her