Jeg er enig med flere av de over her, - det paranormale er ikke noe en kan dele med hvemsomhelst.
Det er også en av hovedgrunnene til at jeg ønsker å ha denne websida oppe å gå.
Nettopp fordi det er mange som opplever ting vi ikke kan forklare med logikk.
Jeg var selv veldig skeptisk i mange år, på tross av at vi hadde visse tegn hjemme på at - jo det var noe mer... Flere i familien opplevde og opplever enda saker og ting som vi ikke kan forklare på andre måter en "noe paranormalt"...
Likevel var jeg skeptisk, mest kansje spesielt til at jeg selv "kunne noe" den veien....

Det å finne noen å dele erfaringer med, - er viktig, fordi de som opplever dette ofte blir plassert i båser de ikke hører hjemme i.
Rett og slett fordi leger, vitenskap, osv ikke forstår hva vi opplever, men istedet setter mentale diagnoser på dette.
Joda, - det å "balansere energier" i et hus, kan kansje være en mental sak, - og man kan påvirke andre mennesker til å tro at "dette hjelper".
Så langt så godt, - men det er et lite men her : Dyr og barn under 1-2 år forandrer ikke oppførsel bare fordi jeg eller andre kommer på besøk, og sier noen ord...
Jeg har selv opplevet at en hund søkte tilflukt hos meg ved en "husrens" - og glefset etter eieren...
og etter en rask "balansering" - var hunden normal igjen. Og siden har den ikke hatt de bygene med å løpe å gjemme seg rundt i huset...
Hvordan vil en lege forklare den situasjonen ? - Jo, han finner sikkert på en "fornuftig forklaring" - iallfall i egne øyne...
Jeg sier ikke at alle som hører stemmer, eller ser rare ting- ikke har noen diagnoser.
For desverre finnes det de som faktisk er mentalt syke, - som opplever lignende saker - i egne øyne.. Og disse trenger kansje legehjelp.
Men - det er mye feildiagnostisering der ute, det hjelper lite med salve og plaster om foten er knekt...
Hvorfor sier jeg dette ? Jo ; fordi det er slike saker - diagnoser - mange som ikke forstår hva vi snakker om, kommer drassende med.
Fordi de ikke vet bedre, - de har ikke opplevet det samme, og kan derfor ikke forstå.
Derfor er det viktig for meg at dette forumet eksisterer, og at det skal være gratis å være medlem.
Det med gratis medfører desverre at jeg må legge inn litt annonser osv, - som er med å betale driften av forumet. Men heller noen annonser, enn å stenge ute de som har opplevelser de vil prate om, uten å måtte betale telefoner til 829 numre, eller måtte betale for å skrive her...
Nettopp fordi det er mange rundt oss som opplever disse tingene, kan ta og føle på ting, andre ikke registrerer i det heletatt.
Vi vet det er her, det paranormale. Vi har erfart det.
Og nei, jeg opplever ikke dette hver dag, eller hver time.
Det kan gå mange dager, uker, mellom hver gang noe skjer.
Men når det skjer, da vet jeg etterhvert hva det går i, fordi jeg har lest hva andre har skrevet om opplevelser, og kjenner igjen egne erfaringer i hva andre har opplevet.
Men - ikke alt er paranormalt. Ikke alt er spøkelser.
Det er også mye juks og fanteri der ute, og disse er somregel ute etter å tjene penger.
Derfor skal det være gratis å ha paranormal.no som sitt sted å lære...
A
Ps; Velkommen som ny bruker...
A