Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Terra trekker kort

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Spådom

Innlegg av lullu »

Terra skrev:
lullu skrev:Gjerne:) Ta de kortene eller hjelpemidlet du føler for der og da :)
Jeg trakk først et Jesuskort for deg. Jeg tror det handler om å ta imot det gode en tilbys, og å si ja, takk.
Helbred de syke der og si: ‘Guds rike er kommet nær til dere!’
Lukas 10,9

Så trakk jeg et Mary Queen of Angels kort. Det handler om å ha tillit til at det skal gå bra.
Jeg har tillit til at Gud vil heale denne situasjonen.

Et budskap fra dine Engler skal du også få med.
Sonya
"Jeg overbringer deg et budskap fra din avdøde elskede: "Jeg er lykkelig og har funnet fred, og jeg elsker deg meget høyt. Ikke vær bekymret for meg."

Så skulle jeg til å stokke Tarotkortene, men da falt stavenes ess ut, og da får det bli budskapet til deg. Det lover deg både styrke og energi, og full rulle på tanker og intuisjon. Det kan også stå for graviditet og fødsel. Kortet kan bety at et guttebarn blir født.
Takk takk for de fine kortene:)
De gav mening :notworthy:
Antall ord: 191
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Terra skrev:Hei, noen ganger kan det være fint å få litt input enten en ønsker et generelt kort eller har et spesifikt spørsmål en lurer på. Derfor tenkte jeg å trekke et kort for dem av dere som føler for litt drahjelp enten i en spesiell situasjon eller bare for å få litt glede inn i livet der og da. Som hjelpemiddel bruker jeg forskjellige typer kort, alt fra vanlige spillkort til tarot og englekort, orakelkort, pendel og av og til også runer. For å hjelpe deg på best mulig måte bruker jeg det jeg føler for der og da.

Mvh. Terra :klemme
Hei, jeg trekker litt i denne ;-)
Mine nye kort, Everyday Witch Tarot, er på vei til meg i disse tider så jeg tenkte at om noen ønsker seg et kort så kan jeg trekke for den som vil :-)
Antall ord: 143
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av lullu »

Gjerne gjerne
Antall ord: 2
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Asbjørn »

Skriver meg på lista, har 3 ting jeg ønsker svar på, hvilke får korta si ;)
A
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Artemis »

Jaaa, det vil jeg veldig gjerne! L'amore (kjærligheten ...) :gitar
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Magos
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 08 Jun 2010 14:21
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 211 ganger
Blitt takket: 32 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Magos »

Ja gjerne generelt. :mozilla_smile:
Antall ord: 5
"Ikke vann i min whisky!"
- kaptein Haddock

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Artemis »

Artemis skrev:Jaaa, det vil jeg veldig gjerne! L'amore (kjærligheten ...) :gitar
Generelt er fint for meg også :)
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

lullu skrev:Gjerne gjerne
Et ønske går i oppfyllelse. Dette er et godt tegn og forteller at du enten har fått det du håpet på eller er på god vei til å få det. Ta deg tid til å feire det du mottar langs veien. Reisen fortsetter, og du vil holde et øye åpent for fremtidige ønsker også.
Antall ord: 59
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Asbjørn skrev:Skriver meg på lista, har 3 ting jeg ønsker svar på, hvilke får korta si ;)
A
Trakk 3 kort og håper det kan gi deg svar på noe av det du lurer på.

Det kommer opp bevegelse, noe er mer produktivt enn det andre. Ting har blitt satt i bevegelse. Dette kan bety nye begynnelser eller en tid hvor ting skjer som ser ut til å være ute av kontroll. Trikset her er å ri vinden og snu det i bevegelse fremover til noe som tjener deg.

Du er klar for det som kommer og er forberedt på å forsvare deg selv helt til siste slutt, uansett hva som måtte komme. Det er som om du sier «bare kom igjen.» Du er på vakt og klar til å handle, men du er ikke redd. Men spørsmålet er om det fortsatt er noe å forsvare seg mot? Noen ganger når en har kjempet i lang tid, kan den vanskeligste delen være å vite når det endelig er ok å slutte å kjempe og slappe av.

Hjerte og lidenskap. En person som er der når du trenger hjelp, råd, eller en varm klem, og personen vil oppmuntre deg i det du har lidenskap for. Denne personen er sjenerøs, intuitiv og snill, og en du kan stole på for veiledning, spesielt når du er altfor overveldet av dine egne følelser til å kunne ta fornuftige bestemmelser. Dette kan være en mor, en beskytter, eller en venn. Denne personen kan også være deg.
Antall ord: 259
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Artemis skrev:
Artemis skrev:Jaaa, det vil jeg veldig gjerne! L'amore (kjærligheten ...) :gitar
Generelt er fint for meg også :)
Først et kort for kjærlighet.

En romantisk sjel. Denne personen kan ha en tendens til å vikle seg inn i sine egne drømmer og visjoner, og følge dem uten tanke på den praktiske verden. Uansett hva denne personen for tiden forfølger, så gjør den det med hele sitt hjerte. Men i morgen kan personens hjerte snu seg mot noe nytt, og personen vil være akkurat like lidenskapelig mot det. Personen er ikke grunn – så langt der ifra. Personen følger bare sin lykksalighet. Forhåpentligvis vil det ikke lede personen i å falle utfor en klippe.

Så et kort generelt.

Du kan tenke at «åh, jeg er fanget og kan ikke se veien ut.» Men hvis du ser nærmere etter, kan du se at du ikke egentlig sitter fast. Alt du trenger å gjøre er å gi slipp på båndene som binder deg, ta vekk sløret fra øynene, og se nærmere etter på hva det er du ikke egentlig ønsker å se. Du trenger bare å roe ned og begynne å tenke klart. Du har allerede alle svarene du trenger. Og det er håp.
Antall ord: 210
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Magos skrev:Ja gjerne generelt. :mozilla_smile:
Det hellige er overalt. Du skaper din åndelige vei hver gang du tar et skritt. Lytt til de som var der før deg, men gjør det til ditt eget. Å manifestere det hellige. En som lærer bort, som viser vei, som viser oss hvordan vi kan manifestere det åndelige i våre egne liv. Noen ganger er det vår egen indre visdom som guider oss til det neste steg på veien. Denne læreren kan representere virkelig formell læring (kurs, skolegang, eller til og med en universitetsgrad) eller kanskje noe mer sinn/kroppsrelatert som yoga blir praktisert. Det handler om å skape en bro mellom det dagligdagse livet vi alle fører, og troen som former våre personlige sannheter. Spør deg selv om det er en spesiell person som kan ha visdom å dele med deg, eller er det deg selv og din indre stemme du skal lytte til. Lever du som du lærer?
Antall ord: 166
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Artemis »

Terra skrev:
Artemis skrev:
Artemis skrev:Jaaa, det vil jeg veldig gjerne! L'amore (kjærligheten ...) :gitar
Generelt er fint for meg også :)
Først et kort for kjærlighet.

En romantisk sjel. Denne personen kan ha en tendens til å vikle seg inn i sine egne drømmer og visjoner, og følge dem uten tanke på den praktiske verden. Uansett hva denne personen for tiden forfølger, så gjør den det med hele sitt hjerte. Men i morgen kan personens hjerte snu seg mot noe nytt, og personen vil være akkurat like lidenskapelig mot det. Personen er ikke grunn – så langt der ifra. Personen følger bare sin lykksalighet. Forhåpentligvis vil det ikke lede personen i å falle utfor en klippe.

Så et kort generelt.

Du kan tenke at «åh, jeg er fanget og kan ikke se veien ut.» Men hvis du ser nærmere etter, kan du se at du ikke egentlig sitter fast. Alt du trenger å gjøre er å gi slipp på båndene som binder deg, ta vekk sløret fra øynene, og se nærmere etter på hva det er du ikke egentlig ønsker å se. Du trenger bare å roe ned og begynne å tenke klart. Du har allerede alle svarene du trenger. Og det er håp.
Tusen takk Terra :flower
Antall ord: 215

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Asbjørn »

Terra skrev:
Asbjørn skrev:Skriver meg på lista, har 3 ting jeg ønsker svar på, hvilke får korta si ;)
A
Trakk 3 kort og håper det kan gi deg svar på noe av det du lurer på.

Det kommer opp bevegelse, noe er mer produktivt enn det andre. Ting har blitt satt i bevegelse. Dette kan bety nye begynnelser eller en tid hvor ting skjer som ser ut til å være ute av kontroll. Trikset her er å ri vinden og snu det i bevegelse fremover til noe som tjener deg.

Du er klar for det som kommer og er forberedt på å forsvare deg selv helt til siste slutt, uansett hva som måtte komme. Det er som om du sier «bare kom igjen.» Du er på vakt og klar til å handle, men du er ikke redd. Men spørsmålet er om det fortsatt er noe å forsvare seg mot? Noen ganger når en har kjempet i lang tid, kan den vanskeligste delen være å vite når det endelig er ok å slutte å kjempe og slappe av.

Hjerte og lidenskap. En person som er der når du trenger hjelp, råd, eller en varm klem, og personen vil oppmuntre deg i det du har lidenskap for. Denne personen er sjenerøs, intuitiv og snill, og en du kan stole på for veiledning, spesielt når du er altfor overveldet av dine egne følelser til å kunne ta fornuftige bestemmelser. Dette kan være en mor, en beskytter, eller en venn. Denne personen kan også være deg.
Takk!
Da er det bare å se hvordan det henger sammen :)
A
Antall ord: 272

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av lullu »

Terra skrev:
lullu skrev:Gjerne gjerne
Et ønske går i oppfyllelse. Dette er et godt tegn og forteller at du enten har fått det du håpet på eller er på god vei til å få det. Ta deg tid til å feire det du mottar langs veien. Reisen fortsetter, og du vil holde et øye åpent for fremtidige ønsker også.
Fine kortet :lykkelig

Du er Spot on der.
Antall ord: 68
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Magos
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 08 Jun 2010 14:21
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 211 ganger
Blitt takket: 32 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Magos »

Terra skrev:
Magos skrev:Ja gjerne generelt. :mozilla_smile:
Det hellige er overalt. Du skaper din åndelige vei hver gang du tar et skritt. Lytt til de som var der før deg, men gjør det til ditt eget. Å manifestere det hellige. En som lærer bort, som viser vei, som viser oss hvordan vi kan manifestere det åndelige i våre egne liv. Noen ganger er det vår egen indre visdom som guider oss til det neste steg på veien. Denne læreren kan representere virkelig formell læring (kurs, skolegang, eller til og med en universitetsgrad) eller kanskje noe mer sinn/kroppsrelatert som yoga blir praktisert. Det handler om å skape en bro mellom det dagligdagse livet vi alle fører, og troen som former våre personlige sannheter. Spør deg selv om det er en spesiell person som kan ha visdom å dele med deg, eller er det deg selv og din indre stemme du skal lytte til. Lever du som du lærer?
Tusen takk for kortet Terra! :mozilla_smile:
Antall ord: 175
"Ikke vann i min whisky!"
- kaptein Haddock

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links