Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Terra trekker kort

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra spår deg

Innlegg av Terra »

Minsinn skrev:Hei Terra :)
Om du fortsatt er aktiv i denne tråden, så ønsker Minsinn seg et kort, og noe forteller meg at Minsinn ikke trenger å fortelle hvilket området hun tenker på <3
Heisann Minsinn :-)
Neida, trenger du ikke vettu ;-)
Trakk kortet som heter ti av høst. Det viser en golden retriever med sin famile rundt seg og masse glede og kjærlighet rundt dette. Det kan symbolisere at dine drømmer blir sanne. Det sier at du tar de riktige valgene når det kommer til helse, glede, familie og venner. Et godt familieliv, god styring på det økonomiske og materielle, og det å ha det bra og være glad. Så her ser det da virkelig strålende ut!
Antall ord: 122
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Re: Terra spår deg

Innlegg av Minsinn »

Terra skrev:
Minsinn skrev:Hei Terra :)
Om du fortsatt er aktiv i denne tråden, så ønsker Minsinn seg et kort, og noe forteller meg at Minsinn ikke trenger å fortelle hvilket området hun tenker på <3
Heisann Minsinn :-)
Neida, trenger du ikke vettu ;-)
Trakk kortet som heter ti av høst. Det viser en golden retriever med sin famile rundt seg og masse glede og kjærlighet rundt dette. Det kan symbolisere at dine drømmer blir sanne. Det sier at du tar de riktige valgene når det kommer til helse, glede, familie og venner. Et godt familieliv, god styring på det økonomiske og materielle, og det å ha det bra og være glad. Så her ser det da virkelig strålende ut!
Tusen takk, det var et godt budskap å starte det nye året på, og sannelig er det på tide å bytte ut den crappy og strevsomme energien fra 2017 med noe langt bedre og lettere :lykkelig :whee
Antall ord: 157
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Re: Terra spår deg

Innlegg av Minsinn »

Øhh - du skal seff få vite etterhvert om det kan se ut som det slår til ;)
Antall ord: 17
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Terra spår deg

Innlegg av Svartepus »

Hei igjen! Din faste kunde Svartepus legger inn et nytt ønske, denne gangen en liten generell greie for de neste ukene i 2018! Hvordan ser det ut fremover?
På forhånd tusen hjertelig! :)
Antall ord: 33
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra spår deg

Innlegg av Terra »

Svartepus skrev:Hei igjen! Din faste kunde Svartepus legger inn et nytt ønske, denne gangen en liten generell greie for de neste ukene i 2018! Hvordan ser det ut fremover?
På forhånd tusen hjertelig! :)
Hei på deg Svartepus! :-)
Joda, det ser virkelig lovende ut for deg nå fremover. Du fikk selveste froskeprinsen, og det er ikke noe dårlig kort! Noe som for deg går dypt følelsesmessig, vil gi deg en opplevelse av at du kan føle det som om bena blir slått bort under deg og ting kan skje raskt og kanskje litt overraskende også. Så du får holde balansen så godt du kan og om du skal ta noen bestemmelser så ta dem med både hjerte og hode. Litt romantikk kan det også bli, det skal du ikke se bort ifra. Noe i livet ditt kan være fruktbart og følelser kan transformeres. Det kan hende at du kan komme til å føle deg litt som askepott... (Ikke la noen ta glass-skoen din fra deg jente! :-D :wink: ) Både åndelig og følelsesmessig vekst ligger her for deg. Om det kommer noen "voksesmerter" er du absolutt kapabel til å hanskes med dem.
Antall ord: 202
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Terra spår deg

Innlegg av Artemis »

Hei igjen kjære Terra, da tar jeg gjerne et nytt legg om du har lyst!
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra spår deg

Innlegg av Terra »

Artemis skrev:Hei igjen kjære Terra, da tar jeg gjerne et nytt legg om du har lyst!
Hei Artemis, sender det på pm. Det blir litt personlig det som kommer i kortene føler jeg ;-)
Antall ord: 36
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
usikker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 08 Jan 2018 11:23
6
Blitt takket: 2 ganger

Re: Terra spår deg

Innlegg av usikker »

Hei! Har du mulighet til å trekke et kort for meg? Er litt nysgjerrig på hva som er det riktige å gjøre for meg framover...
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra spår deg

Innlegg av Terra »

usikker skrev:Hei! Har du mulighet til å trekke et kort for meg? Er litt nysgjerrig på hva som er det riktige å gjøre for meg framover...
Hei og velkommen hit! :-)
Du fikk et rådyr. En riktig rådyrprinsesse! Det kjennetegner en person som er sensitiv, snill, åpenhjertig og mulig litt uerfaren enda på et eller annet vis. En slags skjør uskyld kommer opp her i alle fall. Et nytt romantisk forhold eller et nært platonisk forhold kan vise seg her i dette kortet. Du kan plutselig få en følelsesmessig beskjed fra noen eller bli invitert til noe sosialt, en sosial begivenhet som sikkert kan bli hyggelig for deg. Alt i alt ser det fint ut her for deg. Så får du ha lykke til med å finne ut av hva som er det riktige for deg å gjøre i det du lurer på. Kjenn etter og tenk nøye igjennom hva det er du egentlig vil før du bestemmer deg eller tar avgjørelser rundt det.
Antall ord: 171
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
usikker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 08 Jan 2018 11:23
6
Blitt takket: 2 ganger

Re: Terra spår deg

Innlegg av usikker »

Terra skrev:
usikker skrev:Hei! Har du mulighet til å trekke et kort for meg? Er litt nysgjerrig på hva som er det riktige å gjøre for meg framover...
Hei og velkommen hit! :-)
Du fikk et rådyr. En riktig rådyrprinsesse! Det kjennetegner en person som er sensitiv, snill, åpenhjertig og mulig litt uerfaren enda på et eller annet vis. En slags skjør uskyld kommer opp her i alle fall. Et nytt romantisk forhold eller et nært platonisk forhold kan vise seg her i dette kortet. Du kan plutselig få en følelsesmessig beskjed fra noen eller bli invitert til noe sosialt, en sosial begivenhet som sikkert kan bli hyggelig for deg. Alt i alt ser det fint ut her for deg. Så får du ha lykke til med å finne ut av hva som er det riktige for deg å gjøre i det du lurer på. Kjenn etter og tenk nøye igjennom hva det er du egentlig vil før du bestemmer deg eller tar avgjørelser rundt det.
Morsomt at det ble rådyr! Vi ser rådyr her hver dag om vinteren - i år har vi sett 8-9 på det meste. De kjennetegnene kan nok stemme, er også godtroende og tror det beste om folk - kan kanskje ha noe å si i forhold til det uerfarne. Den beskjeden du snakker om tror jeg kan ha kommet allerede, det er noe sosialt og det kommer nok til å være mye følelser i forhold til det for meg.
Har tenkt lenge og tror jeg endelig har landet på riktig beslutning - må bare få noen til å hjelpe meg med å gjennomføre det.
Antall ord: 276

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
murof
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 11 Jan 2018 19:54
6
Blitt takket: 1 gang

Terra trekker et kort for deg

Innlegg av murof »

Hei! Hadde blitt veldig glad om du ville trekke et kort for meg også :-) Ha en fin kveld!
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

murof skrev:Hei! Hadde blitt veldig glad om du ville trekke et kort for meg også :-) Ha en fin kveld!
Hei Murof, velkommen til para' n! :-)
Det kom frem to kort som ville til deg i dag. Du fikk kua som kan fortelle deg at planlegging, ressurser og anstrengelser du har lagt i noen drømmer du har snart gir frukter. I mellomtiden får du være tålmodig og bruke tiden til å tenke ut de neste steg du skal ta. Du synes nok at ting går litt tregt... Du får også et kort med to fugler på en gren. Det ser ut som den ene trøster den andre. Sorg er en del av livet det også, men du trenger ikke å ende opp alene. Det kan være at du kommer til å trenge litt tid for at sårene skal leges, men så fort du har jobbet deg igjennom følelsene, kan du bli sterkere enn det du var før.
Antall ord: 165
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
murof
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 11 Jan 2018 19:54
6
Blitt takket: 1 gang

Terra trekker et kort for deg

Innlegg av murof »

Oi, dette traff meg virkelig. Jeg står overfor et veiskille akkurat nå; skal jeg fortsette i jobben jeg har, som er en prestisjefylt og trygg jobb, eller skal jeg følge drømmen min (som jeg allerede har lagt veldig mye ressurser og anstrengelser i) og satse for meg selv. Det lar seg ikke kombinere, så jeg må ta et valg. Jeg kjenner jeg holder mest mot å følge drømmen min, selv om jeg da ofrer det "trygge". Jeg har også mistet fire ufødte barn på 2 år, og er fortsatt barnløs, så det med fuglene traff meg også veldig. Tusen takk, Terra <3
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Magos
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 08 Jun 2010 14:21
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 211 ganger
Blitt takket: 32 ganger

Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Magos »

Hei Terra! Litt nede her. Kan jeg få et kort? :-)
Antall ord: 10
"Ikke vann i min whisky!"
- kaptein Haddock

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Magos skrev:Hei Terra! Litt nede her. Kan jeg få et kort? :-)
Hei Magos, det kommer en trøstende katt til deg. Den har matskålen full av god mat og det regner penger rundt den :-)
Det kan være at du kan forvente et plutselig hell av overflod, som penger, hjelp til rett tid, et heldig møte eller et givende råd du kan få fra noen. Du kan bli tilbudt en fabelaktig ny jobb eller forfremmelse, eller utsiktene til en lønnsom forretningsvirksomhet eller investering. Jeg tror du vil få høre om noe gledelig om ikke så lenge ;-)
Antall ord: 102
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links