Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsynthetovertar min kropp

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

overtar min kropp

Innlegg av Gunn71 »

Hei og hjeeelp... Jeg lurer på om en sjel kan overta en annen levende kropp, og kan den personen få sykdommer som vedkommende sjel har hatt???? Grunn til jeg spørr om dette er for at min samboer fikk urinsyre gikt rett og slett over natten etter at vi flyttet inn her. Og her er det aktiviteter uten sidestykke for og si det mildt. Men ikke bare han har oppført seg merkerlig, men min datter blir også syk i form av slapphet hodepine og hun tror hun har fått diabetes. når hun er hos kjæresten sin så har hun ingen av de plagene.- Alle her blir lett agresive også. men i bunn og grunn så er det spørsmålet jeg egentlig lurer mest på er da om man kan få sykdommer som vedkommendes sjel har hatt. håper inderlig på ett kjappt svar.

GOD sommer
hilsen Gunn
Antall ord: 152

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: overtar min kropp

Innlegg av Terra »

Gunn71 skrev:Hei og hjeeelp... Jeg lurer på om en sjel kan overta en annen levende kropp, og kan den personen få sykdommer som vedkommende sjel har hatt???? Grunn til jeg spørr om dette er for at min samboer fikk urinsyre gikt rett og slett over natten etter at vi flyttet inn her. Og her er det aktiviteter uten sidestykke for og si det mildt. Men ikke bare han har oppført seg merkerlig, men min datter blir også syk i form av slapphet hodepine og hun tror hun har fått diabetes. når hun er hos kjæresten sin så har hun ingen av de plagene.- Alle her blir lett agresive også. men i bunn og grunn så er det spørsmålet jeg egentlig lurer mest på er da om man kan få sykdommer som vedkommendes sjel har hatt. håper inderlig på ett kjappt svar.

GOD sommer
hilsen Gunn
Hei Gunn71

Det høres kanskje rart ut, men jeg tror du kan ha rett i det du tror her. Jeg har den egenskapen at jeg plutselig kan ta inn andres smerter og symptomer, og derfor tenker jeg at du nok ikke er helt ute på bærtur i dine antagelser siden det er der dere oppholder dere nå dere opplever disse problemene og ikke når dere bor andre steder.

Vil anbefale dere å få renset ut boligen av noen som kan husrens.

Lykke til og god sommer!

Hilsen Terra
Antall ord: 244
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: overtar min kropp

Innlegg av Gunn71 »

Hei og god sommer Terra og tusen takk for svaret. det er bestillt husrens hit allerede mandag IGJEN. for ente gang. så håper det er bedre resultat denne gangen.
hilsen gunn
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: overtar min kropp

Innlegg av Terra »

Tusen takk Gunn!

Så bra, da håper jeg det ordner seg for dere :-)

Klem
Antall ord: 15
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: overtar min kropp

Innlegg av Paradise_Lost »

Gunn71 skrev:Hei og god sommer Terra og tusen takk for svaret. det er bestillt husrens hit allerede mandag IGJEN. for ente gang. så håper det er bedre resultat denne gangen.
hilsen gunn
Bruker ting å roe seg noen måneder før det begynner på nytt igjen og da skikkelig ille?
Antall ord: 52
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: overtar min kropp

Innlegg av Asbjørn »

Paradise_Lost skrev:
Gunn71 skrev:Hei og god sommer Terra og tusen takk for svaret. det er bestillt husrens hit allerede mandag IGJEN. for ente gang. så håper det er bedre resultat denne gangen.
hilsen gunn
Bruker ting å roe seg noen måneder før det begynner på nytt igjen og da skikkelig ille?
Når en vasker gulvet, så får en vekk sporene etter skitne støvler.
Men om en fortsetter å gå inn med skitne støvler, så blir det skittent igjen.
Sånn er det med husrens og, dersom man ikke stenger ute åndelig aktivitet, så kan den komme igjen.

Derfor er det viktig å sette opp en sperre for uønsket åndelig aktivitet når en tar en husrens...
Mange som får slike problemer, er allerede åpne for det åndelige, og dette kan noen ånder føle, og deretter følge med inn i huset.....

Det gjelder å ha de skitne støvlene utenfor, om en skal ha gulvet rent :)
Antall ord: 164

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: overtar min kropp

Innlegg av Paradise_Lost »

Asbjørn skrev:
Paradise_Lost skrev:
Gunn71 skrev:Hei og god sommer Terra og tusen takk for svaret. det er bestillt husrens hit allerede mandag IGJEN. for ente gang. så håper det er bedre resultat denne gangen.
hilsen gunn
Bruker ting å roe seg noen måneder før det begynner på nytt igjen og da skikkelig ille?
Når en vasker gulvet, så får en vekk sporene etter skitne støvler.
Men om en fortsetter å gå inn med skitne støvler, så blir det skittent igjen.
Sånn er det med husrens og, dersom man ikke stenger ute åndelig aktivitet, så kan den komme igjen.

Derfor er det viktig å sette opp en sperre for uønsket åndelig aktivitet når en tar en husrens...
Mange som får slike problemer, er allerede åpne for det åndelige, og dette kan noen ånder føle, og deretter følge med inn i huset.....

Det gjelder å ha de skitne støvlene utenfor, om en skal ha gulvet rent :)
Jeg bodde i et hjemsøkt hus en gang.
Vi hadde en husrens. Ikke fordi de var onde (men de var VELDIG aktive).
Vi ville bare ha dem til å krysse over.

Det ble stille en stund så startet aktiviteten igjen.
Og den var intens.
Ikke så at man ble gal, men mere intens enn før.

Jeg har hørt at dette fenomenet har skjedd andre og at en teori er at du sender dem midlertidig en plass
i den spirituelle sfære eller knebler dem på en måte og det kan gjøre dem forbannet så når de "slipper fri"
er de mere aktive enn før fordi de er sure.
Antall ord: 281
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: overtar min kropp

Innlegg av Asbjørn »

For enkelhelts skyld, kan vi si at begrepet "den andre siden" - kan bety to steder,
det ene er den parallell-verdenen hvor vi finner "spøkelser" - altså en åndelig verden uten fysiske egenskaper,
og
"Lyset" / "Himmelen" / "Nirvana" osv, hvor vi alle skal etter livet her.

Hvis man sender noen "til den andre siden", og ikke har full forståelse av hva man gjør,
kan man forflytte en ånd fra ett sted til et annet i den åndelige mellomverden mellom det fysiske og lyset.

Med andre ord, ånder skal videre inn i "lyset", som er etter vår definisjon den verden hvor skylapper, og begrensninger forsvinner, og vi skjønner hele sammenhengen, og planlegger neste inkarnasjon.

Når det gjelder husrens, kan man og ha "flere lag" - eller kansje vi skal si flere personligheter (ånder).
Somregel er det alltid en som "stjeler showet", altså som får fokuset på seg, enten på grunn av personlighet, væremåte, og ikke minst hvordan denne ånden er ovenfor andre ånder.
Det vi kan kalle et hierarki.
Så "renser man huset" - og sender den mest fremtredende inn i lyset.
Så vil da en annen ånd, som så langt har vært mindre fremme, nettopp på grunn av den vi allerede har sendt avgårde, nå bli bevisst på at han/hun nå faktisk kan vise seg frem uten å bli "overkjørt" av en annen ånd. ( på dette stadiet er vi slik vi var i det siste livet , kjønn, sykdommer, humør osv)
Denne ånden har brent inne med sine eskapader, da h*n ikke har sluppet til, men nå er det fri bane... Og så har vi det gående.

Derfor er det viktig at den som "renser" hjelper ikke bare den mest fremtredende videre inn i lyset, men også andre som er mer i bakgrunnen.
Så bør en legge en beskyttelse, slik at ikke nye kommer inn....

A
Antall ord: 318

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: overtar min kropp

Innlegg av g.r.y »

Asbjørn skrev:
Paradise_Lost skrev:
Gunn71 skrev:Hei og god sommer Terra og tusen takk for svaret. det er bestillt husrens hit allerede mandag IGJEN. for ente gang. så håper det er bedre resultat denne gangen.
hilsen gunn
Bruker ting å roe seg noen måneder før det begynner på nytt igjen og da skikkelig ille?
Når en vasker gulvet, så får en vekk sporene etter skitne støvler.
Men om en fortsetter å gå inn med skitne støvler, så blir det skittent igjen.
Sånn er det med husrens og, dersom man ikke stenger ute åndelig aktivitet, så kan den komme igjen.

Derfor er det viktig å sette opp en sperre for uønsket åndelig aktivitet når en tar en husrens...
Mange som får slike problemer, er allerede åpne for det åndelige, og dette kan noen ånder føle, og deretter følge med inn i huset.....

Det gjelder å ha de skitne støvlene utenfor, om en skal ha gulvet rent :)

Er denne sperren noe beboerne må gjøre selv, eller er dette noe den som foretar husrensen bør ha med i 'pakken', for å si det sånn?
- Og dersom en må sørge for å sperre for fremtidig åndelig aktivitet selv, -hvordan gjør man så det?
Antall ord: 214
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: overtar min kropp

Innlegg av Asbjørn »

g.r.y skrev:Er denne sperren noe beboerne må gjøre selv, eller er dette noe den som foretar husrensen bør ha med i 'pakken', for å si det sånn?
- Og dersom en må sørge for å sperre for fremtidig åndelig aktivitet selv, -hvordan gjør man så det?
Først bør vel den som hjelper ånder videre og balanserer energiene ( husrens) også sette opp slik sperre.

Men en skal huske på at hvert menneske har fri vilje, og kan ta med seg ting inn i hus, noe som gjør at en kan ta med seg energier ( bruktsalg, antikviteter osv).

Men en slik sperre er ikke så vanskelig å sette opp, den/de som er i huset må bestemme seg for at "den åndelige døra er låst", slik at ikke ubudne ånder kan komme inn.

Jeg tenker her at en "ånd" i denne forstand er en som enda ikke har vært inne i lyset,
slik at Hjelpere osv, som har vært i lyset passerer uhindret.

Personlig har jeg satt mentalt opp en stjerne, ( ca 5 cm i diameter) 5-10 meter over huset. Denne sender ut hvite laserlignende stråler som fungerer som et gitter som ånder uten fysisk kropp ikke kommer igjennom. Strålene danner en pyramideform som dekker huset.
Når denne startes opp, sender den først en enkel stråle rett ned, igjennom hele huset, og noen få meter under bakken under huset.
Deretter utvider den seg, slik at den får en pyramideform som dekker hele huset.
Dermed vil eventuelle ånder som er innendørs, bli skjøvet vekk av denne strålen.
Denne lyspyramiden blir stående inntil den fjernes. Enten av den som har satt den opp, eller av andre som har eiendomsrett til boligen.
(naboen din kan ikke fjerne den, -som følge av nabokrangel f.ex.)

Andre ser for seg en boble, aluminiumsfolie, osv, hva man bruker betyr mindre, det er hensikten med det man gjør mentalt som betyr noe.

A
Antall ord: 338

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: overtar min kropp

Innlegg av Gunn71 »

tusen tusen takk for svar alle sammen og beklager at jeg ikke har lest meldingene. men er desverre helt slutt på energien. vi renser med salvie og lys flere ganger i uken. og senest i natt var det pån igjen. men ikke noe ondt i denne som bare vil legge seg på soverommet og slappe av.- men bare er litt frustrert over at de er tilbake gang på gang og dette har resultert at min datter nå har flyttet ut. takk og lov på godt og ondt. men det er henne de tapper hun så til slutt helt gåen ut. lik blek uten energi brun rundt øynene og hun se de. snakker med de osv. de plaget ikke henne. men huff bare så lei for at ting har gått ut over hele livet vårt og sier vi noe til noen så annser de oss som gale. men det bryr jeg meg fint lite om. jeg tror det jeg tror så får andre ta sine egene valg. de skulle nok ikke likt og gått i våre sko. har til og med opplevd at folk har løpt ut herfra. hihi beklager at jeg drar på smilebåndet. men det var nesten helt komisk. hehe. ha en strålende vinter alle sammen. kommer nok innom snart igjen.

klemmer på alle sammen
Antall ord: 226

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Aviator
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 07 Feb 2018 00:35
6
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: overtar min kropp

Innlegg av Aviator »

Salvie renser ingenting som helst. Energi må renses med energi. Å ta bort ånder som er i et hus gjøres best ved å kommunisere med dem. Jeg kan tenke meg at de åndene som er der mest sannsynligvis lurer fælt på hva det er du driver på med når du går rundt med rykende salvie og lys :D
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: overtar min kropp

Innlegg av Gunn71 »

hei i natten og godt nytt år. vi har hatt ytterligere 2 til her. Dette vesenet eller vesenene gikk direkte inn på oss. vi skjønnte også raskt at røkelse og bønn hvite lys og kors ikke hjalp. men så redde som man blir så sier man at : jeg prøver alt koste hva det koste vil. men alle gode rådene er ikke så ille gode har vi nå funnet ut. totalt nå¨på kort tid har vi blitt anngrepet i sinnet samt kropslig. fra og være super glad og fornøyde til og rett og slett nesten slå hverandre i hjel i raseri. til slutt kontaktet vi ett mer kjent medium som vi har meget stor tro på. Allerede ved første kontakt via mail startet hans prosess med og få de ut herfra. vi ble stadig dårligere og dårligere i form av kvalme, svimmel, vondt i hode, hofter og min sambo har fått urinsyre gikt noe jeg egentlig setter mine tvil på.- han føler han har puter under beina. ( jeg tenker artertitt ) ellers så er det det som er her som påvirker igjen.,

Vedkommende ånd eller energi som er her har hatt mange annsikt, og mange måter og snike seg inn i deg på. Jeg skal være så ærlig og si at jeg har ikke noen døds ønske og i hvertfal ikke og henge meg i stuen mens min datter er hjemme. Hun ble jo sterkt preget av dette og har nå flyttet ut. ( hun er 20 når ) jeg har vist gjort slik ved flere annledninger. og det min sambo reagerte sterkt på var at dette her var over hode ikke meg (Gunn) Hele livet vårt de siste 3 årene har rett og slett vært ett helvete. Jeg personlig kan ikke huske noen av episodene,. Heldigvis må jeg si. Det som skjer når vedkommende kom var at han ble møtt i døren av en mindre hyggerlig karl. Denne mannen snudde og gikk inn på soverommet vårt. ( det er der vi har merket han mest. ) vedkommende medium forteller om hva han ser. og han forteller endel som også er fra oss, hvordan vi har hatt det. blant annet har begge hatt vondt i brystet doven venstre arm vært ustødige samt hodepine. dette eller de eller dem som var her påvirket oss i stor grad med og stadig få depresjoner ( gråt ) til og bli utrolig glade i hverandre for så som skrevet tidligere få ett raseri utbrudd uten sidestykke. Tak laper har slått seg på, ikke varmt vann i dusjen, det har ristet i hele grunnen her på natten. lysrør har stadig tatt kvelden samt sikringer går i ett, kalde gulv på bad med varmekabler, telefonene har mistet lyden. de som ringer hører ikke hva vi sier, oppvaskmaskin ryker og T lys blir slått på med flammer. samt komfyren knuste i kjeramikk platen. vi har også hatt besøk her hvor det har blitt kastet glass og gjenstander på vedkommende, Han sier at det ble frykterlig kaldt og følte ett sterkt ubehag.,

Hadde ikke vår kjærlighet vært så sterk som den er og om vi ikke hadde fått denne hjelpen så raskt denne gangen så hadde nok en av oss kansje endt opp som kald. Dette vesenet viste seg mer og mer og det ble fler og fler med forskjellige annsikt. ( jeg skal poste bilder som er tatt med ute kamera som gikk på bevegelses sensorer ) Vesenet har også etter hva vi kan fornemme blitt med i bilen og opp til min samboers mors leilighet. Jeg nektet plent og reise herfra da jeg mente at da har det der vunnet og det er helt uaktuellt, jeg og min samboer valgte så og gå ut mens mediumet renset huset samt endel gjenstander som jeg har hatt med meg fra en eldre gård.

Han forteller videre hvilke symptomer vi kunne få, og dette skulle avta fra alt fra en dag til 8-10 dager noen ganger lenger. vi fikk alle symptomer på alt vi har vært glade. hatt energi for og så bli trett lei deppa og har nesten fått liggesår. vedkommende oppholdt seg iflg mediet mest på sengen. han satt bare og ristet oppgitt på hode. og når jeg har stått opp på natten. så har min samboer følt at noen legger seg tett inntill han. det har nå i de siste 2 dagene merket betyderlig forbedring her. men igjen i dag så min samboer han igjen. hvor lang tid tar dette til man ikke føler seg rett og slett utbrendt?

Jeg har også ett annet spm. vi er begge ufør, og leier ett hus for 12 000 i mnd. noe som i og forseg er en stram økonomi. men pga mitt handicap så hadde vi ikke annet valg enn og leie denne boligen. og vi har selv påkostet endel på dette de siste mnd.- det mediummet forteller er at HUSeiger har vist om aktiviteten her. samt at vi har funnet en shamal tromme i ett av kottene her. videre har nabohusene rundt denne boligen stadig skifet eigere og skillsmisser nesten hver år.- hva skjer om vi holder tilbake husleien pga dette her. men aller mest lurer vi på hvor lang tid vil dette ta. og mediummet satte nok en sperre her. krysser fingrene for at dette er rett. om ikke så send gjerne svar og tips.

Ha en strålende natt videre.
Antall ord: 935

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: overtar min kropp

Innlegg av Gunn71 »

her er bilder om jeg får de opp. tar screenshoot og håper det fungerer. http://prntscr.com/ic5r64 http://prntscr.com/ic5rtn http://prntscr.com/ic5s62
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Aviator
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 07 Feb 2018 00:35
6
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: overtar min kropp

Innlegg av Aviator »

Det jeg lurer på er hva mediumet kunnet fortelle om hvem som var i huset ditt? Og evt. hvorfor? Hva slags avtale ble inngått for å få slutt på ufreden? Har dere ikke fått noen som helst informasjon om hvem denne/disse ånden(e) er? Og hva dem gjør i huset deres?

Ang. siste spørsmålet så tror jeg neppe dere har noen grunn til å tilbakeholde husleien desverre. Normalt sett skal det ikke ta mer en noen få dager før alt er tilbake til normalt. Veldig ofte så er det helt spontant. I spesielle tilfeller kan det ta noen dager.
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !