Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Terra trekker kort

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Magos
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 08 Jun 2010 14:21
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 211 ganger
Blitt takket: 32 ganger

Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Magos »

Terra skrev:
Magos skrev:Hei Terra! Litt nede her. Kan jeg få et kort? :-)
Hei Magos, det kommer en trøstende katt til deg. Den har matskålen full av god mat og det regner penger rundt den :-)
Det kan være at du kan forvente et plutselig hell av overflod, som penger, hjelp til rett tid, et heldig møte eller et givende råd du kan få fra noen. Du kan bli tilbudt en fabelaktig ny jobb eller forfremmelse, eller utsiktene til en lønnsom forretningsvirksomhet eller investering. Jeg tror du vil få høre om noe gledelig om ikke så lenge ;-)
Tusen takk for oppmuntrende ord! :-)
Antall ord: 109
"Ikke vann i min whisky!"
- kaptein Haddock

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Terra trekker et kort for deg

Innlegg av lullu »

Tar gjerne et kort om du fortsatt trekker :)
Antall ord: 8
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

lullu skrev:Tar gjerne et kort om du fortsatt trekker :)
Av en eller annen merkelig grunn følte jeg at jeg skulle legge vanlige kort for deg.

Det kan være at du for tiden føler litt på en form for tristhet, sorg eller skuffelse. Det kan være en slags indre konflikt i deg eller en utfordring av noe slag. Men du skal slutte å bekymre deg for det er ikke så ille som du tror eller går og tenker på.

Trakk også et dyretarotkort og du fikk sigøynerhesten. Den sier deg at alt kommer til å gå bra! Prosjekter vil ende med suksess og nye muligheter kan være mulig. Penger og ressurser som kommer din vei vil bli investert klokt. Og det er en mann rundt deg som er godt jordet med begge bena på jorden og han er trofast, snill og skøyeraktig men også medfølende med deg. Han sørger vel for deg og har gitt deg sitt hjerte. Solen skinner i bakgrunnen og det er fruktbart rundt dere. Grøde og velstand. :blomst
Antall ord: 180
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Terra trekker et kort for deg

Innlegg av lullu »

Terra skrev:
lullu skrev:Tar gjerne et kort om du fortsatt trekker :)
Av en eller annen merkelig grunn følte jeg at jeg skulle legge vanlige kort for deg.

Det kan være at du for tiden føler litt på en form for tristhet, sorg eller skuffelse. Det kan være en slags indre konflikt i deg eller en utfordring av noe slag. Men du skal slutte å bekymre deg for det er ikke så ille som du tror eller går og tenker på.

Trakk også et dyretarotkort og du fikk sigøynerhesten. Den sier deg at alt kommer til å gå bra! Prosjekter vil ende med suksess og nye muligheter kan være mulig. Penger og ressurser som kommer din vei vil bli investert klokt. Og det er en mann rundt deg som er godt jordet med begge bena på jorden og han er trofast, snill og skøyeraktig men også medfølende med deg. Han sørger vel for deg og har gitt deg sitt hjerte. Solen skinner i bakgrunnen og det er fruktbart rundt dere. Grøde og velstand. :blomst
Tusen tusen takk :kosepus

Du er nok inne på noe om hvor hodet er om dagen ja.

:lykkelig
Antall ord: 198
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Svartepus »

Hallo i tråden, jeg lurer på om du orker å plukke litt på kortene dine? Jeg har nå endelig fomlet meg til å bestille legetime for diverse greier. Jeg fikk da utlevert to adskilte legetimer, så nå blir det dobbelt opp med gruing på meg (jeg hater legetimer).
Kan du se om du får noe opp om timene, hva legen kommer til å si?
På forhånd tusenhjerteligtakk!
Antall ord: 67
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aviator
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 07 Feb 2018 00:35
6
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Aviator »

Tar også gjerne et legg om du orker :)
Har ikke noen spesielle spørsmål. La det som kommer komme :)
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Svartepus skrev:Hallo i tråden, jeg lurer på om du orker å plukke litt på kortene dine? Jeg har nå endelig fomlet meg til å bestille legetime for diverse greier. Jeg fikk da utlevert to adskilte legetimer, så nå blir det dobbelt opp med gruing på meg (jeg hater legetimer).
Kan du se om du får noe opp om timene, hva legen kommer til å si?
På forhånd tusenhjerteligtakk!
Hallo på seg i spåluken, jeg tok frem bordkortene og trakk et kort for den første legetimen og det ser ut til å gå bra. Det som kommer opp der er stabilitet på helse, et godt tegn for deg slik jeg tolker kortet. Så var det legetime nr. 2, der ser det også ut til å gå bra og noe som kan virke litt "kranglete" til å begynne med kan vise seg å være stabilt når alt kommer til alt slik jeg tolker det. Så i det hele og store går det nok bra, og om noe/noen skulle være litt "kranglete" ved første øyekast (enten legen eller noe legen måler osv.) så ser det da ut til å gå rett vei til slutt og stabilisere seg. Du får nå ha lykke til!
Antall ord: 206
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Aviator skrev:Tar også gjerne et legg om du orker :)
Har ikke noen spesielle spørsmål. La det som kommer komme :)
Jeg får opp at du kan ha gitt opp noe og at det ligger en del skuffelse rundt dette. Så har det vært en stille periode med en slags hvile med noe i livet ditt, men så ser det ut til å skje noe på den fronten for du virker fornøyd og det er som om et ønske du har går i oppfyllelse.
Antall ord: 88
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aviator
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 07 Feb 2018 00:35
6
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Aviator »

Tusen takk Terra. Jeg tror dette stemmer veldig bra. Dette ligger på jobbfronten. Så dette her gir perfekt mening. Igjen, tusen takk :)
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Artemis »

Hei igjen Terra. Kunne du tenke deg å trekke et kort for meg om en tur jeg planlegger å ta? ;)
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Artemis skrev:Hei igjen Terra. Kunne du tenke deg å trekke et kort for meg om en tur jeg planlegger å ta? ;)
Hei Artemis, jeg følte at det ble litt personlig så sender på pm. :-)
Antall ord: 34
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Svartepus »

Terra skrev:
Svartepus skrev:Hallo i tråden, jeg lurer på om du orker å plukke litt på kortene dine? Jeg har nå endelig fomlet meg til å bestille legetime for diverse greier. Jeg fikk da utlevert to adskilte legetimer, så nå blir det dobbelt opp med gruing på meg (jeg hater legetimer).
Kan du se om du får noe opp om timene, hva legen kommer til å si?
På forhånd tusenhjerteligtakk!
Hallo på seg i spåluken, jeg tok frem bordkortene og trakk et kort for den første legetimen og det ser ut til å gå bra. Det som kommer opp der er stabilitet på helse, et godt tegn for deg slik jeg tolker kortet. Så var det legetime nr. 2, der ser det også ut til å gå bra og noe som kan virke litt "kranglete" til å begynne med kan vise seg å være stabilt når alt kommer til alt slik jeg tolker det. Så i det hele og store går det nok bra, og om noe/noen skulle være litt "kranglete" ved første øyekast (enten legen eller noe legen måler osv.) så ser det da ut til å gå rett vei til slutt og stabilisere seg. Du får nå ha lykke til!
Tusen takk!
Dette høres jo lovende ut! Jeg krysser fingrene for at du har rett, men du skal uansett få tilbakemelding når jeg har vært på begge timene :)
Interessant det du skriver om time nr 2, da det er en time der jeg skal få fjernet en føflekk jeg lenge har tenkt å få fjernet. Den ser litt "kranglete" ut så jeg tviler ikke på at legen blir mistenksom og tror det er noe i den bare ved å se på den. Vi får se hvordan det går :)
Antall ord: 300
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sommerfuglen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 12 Mar 2018 20:55
6

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Sommerfuglen »

Kunne jeg fått svar på om jeg og min eks kommer tilbake til hverandre ? Eventuelt når?
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Sommerfuglen skrev:Kunne jeg fått svar på om jeg og min eks kommer tilbake til hverandre ? Eventuelt når?
Vel, noen ganger får en det en skal ha i kortene og ikke alltid det en ønsker seg. Men kortenes budskap er aldri hugget i stein, så ting kan forandre seg underveis og kortene er jo bare et sett med papirlapper. Det som kom opp til deg nå er at du kan være slave av noe eller noen: en idé, et forhold, en livsstil, en utilfredsstillende jobb, en dårlig vane eller en selvdestruktiv holdning. Dette representerer en felle for deg, men du har selv gitt opphav til den, og selv om du muligens tror at det ikke finnes noen utvei, gjøre det det hvis du bare klarer å få øye på den.

Svært ofte innebærer dette at du bør slutte å klandre andre for din egen ulykke og heller granske din egen rolle i hva det enn er som har gått galt. Det er verken lett eller behagelig, men du vil forbli slavebundet til den vanskelige situasjonen til du bryter de psykologiske eller emosjonelle lenkene som binder deg. Enkelte ganger kan kortet antyde at noen skaper vansker bak din rygg. I så fall bør du følge samvittigheten og unngå å handle på en måte som kan føre til ytterligere problemer. Til sist forutsier kortet at du snart kan komme til å oppleve et lidenskapelig og heftig forhold.
Antall ord: 245
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av lullu »

Jeg vil gjerne ha noen visdomsord om du fortsatt legger ::=
Antall ord: 10
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links