Det samme skjer om det er ei ny klokke, eller om det er skiftet til nytt batteri i ei klokke. Det har etterhvert både blitt mange klokker, og enda flere batteriutskiftninger hvor det samme skjer hver gang. -Dyre klokker & billige klokker, -Biltema-batterier & urmaker/klokkeforretning-batterier; Same shit.
Da må en jo bare begynne å lure etterhvert!.. Jeg selv har ingen forklaring, men kom på at det kunne jo gå an å sjekke om det skulle være noen som satt på noe kunnskap jeg ikke ante noe om her. Jeg vet jo utmerket godt at kjemien på hudoverflaten varierer, siden min er av en type som misfarger/tar bort fargen/glansen av absolutt alt som ikke er ekte [altså et grunnstoff] i løpet av få timer. Jeg er overhodet ikke allargisk for hverken nikkel eller noe annet, men det blir istedet på en måte som om disse materialene er allargisk for meg (ha ha). Derfor tenkte jeg at jeg iallefall ikke skal utelukke muligheten for at enkelte har noe energi-greier i seg som 'stjeler' strøm fra klokkebatterier, og ev andre batterier en går med inntil kroppen..(?)