Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Terra trekker kort

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Legger kort mm.

Innlegg av lullu »

Gjerne det snille du :lykkelig
Antall ord: 4
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Legger kort

Innlegg av Terra »

lullu skrev: 20 Nov 2018 14:59 Gjerne det snille du :lykkelig
Legger den inn på pm ;)
Antall ord: 16
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Legger kort mm.

Innlegg av lullu »

Terra skrev: 20 Nov 2018 18:01
lullu skrev: 20 Nov 2018 14:59 Gjerne det snille du :lykkelig
Legger den inn på pm ;)
Tusen takk for gode råd og "spark" i ræva rofl
Antall ord: 34
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Torfinn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 66
Startet: 02 Nov 2018 16:58
5
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 5 ganger
Kjønn:

Re: Spåtråden til Terra

Innlegg av Torfinn »

Ja spå meg hvem sto ved min høyre side i går.
Antall ord: 13
Paul Stanley The Starchild..... Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder..... Peter Criss The Catman....Ace Frehley Space-Ace Kiss army Norway Kiss online

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Spåtråden til Terra

Innlegg av Terra »

Torfinn skrev: 13 Des 2018 23:57 Ja spå meg hvem sto ved min høyre side i går.
Jeg bare trakk tre kort for deg Torfinn. To av dem spratt ut før jeg hadde stokket ferdig så dem får du pluss et Jesuskort som ville til deg.

Jesuskortet
"Kom til meg, alle dere som strever og bærer tunge byrder, og jeg vil gi dere hvile."
(Matteus 11:28)

Et av kortene som spratt ut av stokken forteller noe om det å være takknemlig for noe.

Og det siste kortet kan mulig beskrive det du spurte om?
Det forteller om aktivitet rundt deg. Det kan være en mann. En hjelper?

Kortet sier at det kan vær mange energier i sving rundt deg og muligens også nokså aktivt rundt deg for tiden. Det kan være du driver med mye forskjellig og studerer på hvordan ting er og at du pusler og driver med mye som du føler en iver og glede over. Kan jo være byggesett/lego osv. også det da. Men mulig det er mye annet som du synes er litt morsomt rundt deg for tiden. At du er litt ekstra aktiv nå om dagene.

Kortet råder deg til å være sammen med mennesker og gjøre ting som tjener deg på den måten at det er nyttig for deg og at du blir glad og får påfyll av energi av det.
Antall ord: 245
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Torfinn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 66
Startet: 02 Nov 2018 16:58
5
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 5 ganger
Kjønn:

Re: Spåtråden til Terra

Innlegg av Torfinn »

Terra skrev: 14 Des 2018 22:12
Torfinn skrev: 13 Des 2018 23:57 Ja spå meg hvem sto ved min høyre side i går.
Jeg bare trakk tre kort for deg Torfinn. To av dem spratt ut før jeg hadde stokket ferdig så dem får du pluss et Jesuskort som ville til deg.

Jesuskortet
"Kom til meg, alle dere som strever og bærer tunge byrder, og jeg vil gi dere hvile."
(Matteus 11:28)

Et av kortene som spratt ut av stokken forteller noe om det å være takknemlig for noe.

Og det siste kortet kan mulig beskrive det du spurte om?
Det forteller om aktivitet rundt deg. Det kan være en mann. En hjelper?

Kortet sier at det kan vær mange energier i sving rundt deg og muligens også nokså aktivt rundt deg for tiden. Det kan være du driver med mye forskjellig og studerer på hvordan ting er og at du pusler og driver med mye som du føler en iver og glede over. Kan jo være byggesett/lego osv. også det da. Men mulig det er mye annet som du synes er litt morsomt rundt deg for tiden. At du er litt ekstra aktiv nå om dagene.

Kortet råder deg til å være sammen med mennesker og gjøre ting som tjener deg på den måten at det er nyttig for deg og at du blir glad og får påfyll av energi av det.
Er mormor som er der oxo, har spurt ho å da får varme, men i går var den intens da vet ikke hva det er, men om er noe sperre att jeg ikke ser alt med samme att venner meg til det litt til da å da Tusen takk :klapper får svar med en rolig føllese noe varmt da
Antall ord: 312
Paul Stanley The Starchild..... Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder..... Peter Criss The Catman....Ace Frehley Space-Ace Kiss army Norway Kiss online

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Spåtråden til Terra

Innlegg av Terra »

Torfinn skrev: 14 Des 2018 22:46
Terra skrev: 14 Des 2018 22:12
Torfinn skrev: 13 Des 2018 23:57 Ja spå meg hvem sto ved min høyre side i går.
Jeg bare trakk tre kort for deg Torfinn. To av dem spratt ut før jeg hadde stokket ferdig så dem får du pluss et Jesuskort som ville til deg.

Jesuskortet
"Kom til meg, alle dere som strever og bærer tunge byrder, og jeg vil gi dere hvile."
(Matteus 11:28)

Et av kortene som spratt ut av stokken forteller noe om det å være takknemlig for noe.

Og det siste kortet kan mulig beskrive det du spurte om?
Det forteller om aktivitet rundt deg. Det kan være en mann. En hjelper?

Kortet sier at det kan vær mange energier i sving rundt deg og muligens også nokså aktivt rundt deg for tiden. Det kan være du driver med mye forskjellig og studerer på hvordan ting er og at du pusler og driver med mye som du føler en iver og glede over. Kan jo være byggesett/lego osv. også det da. Men mulig det er mye annet som du synes er litt morsomt rundt deg for tiden. At du er litt ekstra aktiv nå om dagene.

Kortet råder deg til å være sammen med mennesker og gjøre ting som tjener deg på den måten at det er nyttig for deg og at du blir glad og får påfyll av energi av det.
Er mormor som er der oxo, har spurt ho å da får varme, men i går var den intens da vet ikke hva det er, men om er noe sperre att jeg ikke ser alt med samme att venner meg til det litt til da å da Tusen takk :klapper får svar med en rolig føllese noe varmt da
Oida, tenkte sånn på om du hadde en bestemor rundt deg jeg skjønner du. Men turte ikke si det for var bare en følelse som kom til meg før jeg la kortene. Ja, tror du har bestemoren din rundt deg ja.

Mulig det var en yngre fyr i tillegg til din bestemor da? Trenger ikke være en yngre fyr, men kan være en som var yngre og ikke ble så gammel da. En avdød venn eller slektning som du har mistet eller noe i den duren muligens.
Antall ord: 413
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Spåtråden til Terra

Innlegg av Terra »

Får nyhetsbrev fra Lorna Byrne og deler her, litt jule og englemagi i høytiden...

I know all of you must know by now that I am always very excited about Christmas because I love Christmas time. I always remember when I lived in old Kilmainham, looking out of the window and just watching the angels drop those little balls of light upon the homes of everyone around me. This time of the year the gates of heaven opens a little bit more and that never-ending stream of light comes from those gates of heaven through that little gap. That stream of light is angels carrying in their palms a very special gift from God for each one of us. A ball of light, full of blessings and the spirit of Christmas, dropping them on every single home no matter how small or big that home may be. As the angels drop those balls of light they explode and go into every nuke and cranny and touch everyone within that home. Now, even as I sit in my office and look out the window, I see those beautiful angels everywhere I go and I just have to smile.

Christmas should not be about material things. It should be about loving and caring, being with your family and friends and making sure no one is left alone. The most precious gift you can give someone this Christmas is to tell them you love them, that you need them, and that you will always there for them. Yet this gift can be the hardest gift for us to give, it doesn’t cost materially anything you only need to give your love freely and embrace it.

I know that this time of the year can be a sad time for many of us because we remember our loved ones that have gone home to heaven. Your heart feels sad, but your loved one wants you to know they are at peace and they are happy. Your loved one wants you to enjoy Christmas, to fill your heart with love and kindness. To remember all the good times when you laughed with your loved one, all those wonderful memories. They do not want you to bother with the sad ones. Forget them. Know that your loved one will be there too with you at Christmas time, wherever you may be in the world, they will want to see you smiling and laughing and enjoying yourself. They will be reminding you that Christmas is a time of caring and sharing of love, just like the good shepherds and the three wise men that brought gifts to the baby Jesus and they want you to remember that they love you.

This time of the year is a very special time of the year and in the sense, I suppose, the symbol of a child being born, how defenseless it is and how much care and love it needs and all of the love that beams from that little child. If we can, let’s all pray and make sure that every child in the world today whether it’s a newborn or an older child has something to eat. Let’s continue to pray for peace this year, that somehow in countries where life is so horrific that there would be in least one day of peace where no child has to be in fear of dying of horror that day. Let’s continue to ask all our governments to agree on some peaceful solution. I know that is what God wants, us all to make peace with each other, and to reach out to each other in love and compassion to help each other. We all are the Good Samaritan, and we all are that person lying on the road in need of help, so I ask God to bless each one of you and keep in your heart that on this day, 2000 years ago or more, a child was born.

Happy Christmas to each one of you and all my blessings and into the New Year. May your life be full of new beginnings.
Lorna
Antall ord: 695
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Torfinn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 66
Startet: 02 Nov 2018 16:58
5
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 5 ganger
Kjønn:

Re: Spåtråden til Terra

Innlegg av Torfinn »

Terra hva er det her så en skygge med smale lange bein rund stor overkropp resta var tynt då bare skyggen. var det en død struts da men det var lenge siden da...... pluss hørte en hund i natt det var onkel var her i går da lurer jeg om du ser en rotvailer lurer på om du får opp navn amika dewt er hunden til onklen den er død oxo. sorry men tenker har jeg rett der.
Antall ord: 83
Paul Stanley The Starchild..... Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder..... Peter Criss The Catman....Ace Frehley Space-Ace Kiss army Norway Kiss online

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Spåtråden til Terra

Innlegg av Terra »

Torfinn skrev: 15 Des 2018 12:17 Terra hva er det her så en skygge med smale lange bein rund stor overkropp resta var tynt då bare skyggen. var det en død struts da men det var lenge siden da...... pluss hørte en hund i natt det var onkel var her i går da lurer jeg om du ser en rotvailer lurer på om du får opp navn amika dewt er hunden til onklen den er død oxo. sorry men tenker har jeg rett der.
Ikke godt å si hva den skyggen var da. Men om din onkel hadde en hund tenker jeg nok som deg at det er fullt mulig at det var de som kom innom på besøk hos deg. Din onkel og hunden hans.
Antall ord: 132
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Spåtråden til Terra

Innlegg av ludoburgero »

Når du har tid, kanskje du og kortene får en pekepinn på om/når lykken vil snu for meg? Verden raser jo bare mer og mer sammen. Det finnes ikke håp, og det er absurd så langt til H det skal gå og hvor lenge torturen skal være?

Vil jeg noen gang få fred i livet, vil økonomien bli bedre, vil jeg noen gang oppleve å være ønsket igjen? Hviler det en forbannelse over meg? Er det noen som helst som kan hjelpe meg, og sist men ikke minst: hvem skal være den første?
Antall ord: 101
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Spåtråden til Terra

Innlegg av Terra »

ludoburgero skrev: 16 Des 2018 00:46 Når du har tid, kanskje du og kortene får en pekepinn på om/når lykken vil snu for meg? Verden raser jo bare mer og mer sammen. Det finnes ikke håp, og det er absurd så langt til H det skal gå og hvor lenge torturen skal være?

Vil jeg noen gang få fred i livet, vil økonomien bli bedre, vil jeg noen gang oppleve å være ønsket igjen? Hviler det en forbannelse over meg? Er det noen som helst som kan hjelpe meg, og sist men ikke minst: hvem skal være den første?
Dette er helt sprøtt! Det falt ut fem kort under stokking og det var et legg på fem kort jeg tenkte på å gi deg Ludo. Så da bruker jeg disse fem kortene i den rekkefølgen de lå og la dem ut i riktig rekkefølge.

Den generelle energien i livet ditt handler om å glede deg over gode vennskap og at du ikke skal bekymre deg så mye. Gled deg over de gode menneskene du har i livet ditt, de som får deg til å le.

Når det gjelder rikdom og penger skal du gjøre valg med hjertet. Når du må gjøre valg, så følg hva hjertet sier og ikke hodet så mye. Du må kjenne etter hva som føles riktig for deg. Og tenk langsiktig, ikke kortsiktig.

Når det gjelder hjerte, hjem og kjærlighet antyder kortene at det er noe godt på vei til deg. Noe hyggelig kan skje om en måned, men mest sannsynlig er det til høsten 2019 at du kan begynne å puste ut og glede deg over noen gode forandringer slik jeg ser det i kortene nå. Ting virker å gå mer din vei fremover, fordi du har fortjent det, og det kan bli tid for å gjøre kloke beslutninger innen det som har med økonomi å gjøre. Det kan bli en ny start med noe her og det er da noe du blir veldig lykkelig og glad over. At du får situasjonen din bedret, mulig på flere områder i livet.

Men det er noen utfordringer du må møte og håndtere, ja. Det slipper du ikke unna, dessverre. Det er som om du kommer til å gi slipp på kontrollen og flyte mer med. Og at du begynner å bygge opp livet ditt igjen ved at du begynner å handle, tenke og leve på en annen måte. Slik vil du få en helt ny frihet til å starte på nytt og med en sterk plattform hvor du kan bygge opp alt det som gikk i grus for deg.

Og til slutt en beskjed til deg fra det åndelige. Tiden er nå inne for å handle, og du vil få suksess.
Antall ord: 472
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Spåtråden til Terra

Innlegg av ludoburgero »

Tusen takk, Terra, men allerede nå i dag kom det en ytterligere smell. Jeg ser ingen ende på det hele, og alt snører seg mer og mer inn og velter over meg. Jeg tar de grep jeg klarer, men har ikke overskudd lenger. Jeg har allerede møtt veggen flere ganger men blir stadig mer presset.

Fortalte kortene noe om det juridiske og om det finnes noe bistand eller noen rettigheter jeg kan ha? Jeg er allerede så godt som justismyrdet og til tross for det, fortsetter den ansvarlige å plage meg med sabotasje som vanskelig kan bevises fordi det går på noe sammensatt. Atferd motiver, intensjoner og slikt er vanskelig å bevise. Kan et nytt kort fortelle meg hvordan jeg kan gå frem?

Det hele sluker alt livsglede og spiser meg opp fra innsiden. Jeg orker ikke mer .
Antall ord: 139
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Spåtråden til Terra

Innlegg av Terra »

Livet er ikke for amatører, prøv det den som vil. Det sa en venninne en gang til meg. Bedre kan det vel ikke sies.
Men det gjelder å aldri gi opp. Selv hvor vondt og vanskelig man har det. Det er alltid håp. Alltid!

Jeg skal se i kortene for deg siden om det kan komme opp noe mer der til deg.
Antall ord: 64
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Spåtråden til Terra

Innlegg av Terra »

ludoburgero skrev: 19 Des 2018 15:13 Tusen takk, Terra, men allerede nå i dag kom det en ytterligere smell. Jeg ser ingen ende på det hele, og alt snører seg mer og mer inn og velter over meg. Jeg tar de grep jeg klarer, men har ikke overskudd lenger. Jeg har allerede møtt veggen flere ganger men blir stadig mer presset.

Fortalte kortene noe om det juridiske og om det finnes noe bistand eller noen rettigheter jeg kan ha? Jeg er allerede så godt som justismyrdet og til tross for det, fortsetter den ansvarlige å plage meg med sabotasje som vanskelig kan bevises fordi det går på noe sammensatt. Atferd motiver, intensjoner og slikt er vanskelig å bevise. Kan et nytt kort fortelle meg hvordan jeg kan gå frem?

Det hele sluker alt livsglede og spiser meg opp fra innsiden. Jeg orker ikke mer .
Du kan høre med en advokat hvilke muligheter du eventuelt kan ha i bakhånd. Søke hjelp der du kan få det. Så kan du gå inn i deg selv og tenke etter hva som er gjort hittil og prøve å se for deg veien videre hvordan du helst vil ha det. Du skal finne frem og tviholde på den gleden du har i livet ditt, om så det føles vanskelig nå. Familien og de som vil deg vel som du har rundt deg. Det kan se ut til at det er noen muligheter her for deg. Få den hjelpen du kan og prøv å tenke nøye gjennom ting, ta gjerne en "brainstorm" på tingene og prøv å være kreativ for å finne smutthull... Man kan håpe på en rettferdig løsning på tingenes tilstand.

Antagelig er det på sin verste topp nå og du står i et veiskille sier kortene. Det verste kan toppe seg enda litt før det ser ut til å roe seg ned noen hakk. Kortene råder deg til å følge ditt hjerte og gå for det.

Kanskjer liten trøst, men jeg tenker at alt håp er kanskje ikke enda ute. Noen ganger kommer sannheten frem og da blir det i din favør mener jeg.

Kan ikke annet enn å ønske deg lykke til, og å håpe på en rettferdig løsning i denne saken for deg.
Antall ord: 386
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links