FandenTa skrev: ↑12 Mar 2008 05:30
Hei, jeg er helt ny her inne. Jeg er veldig nysgjerrig på Ouija brett, hvordan man lager dette selv, så det blir helt korrekt. Evt hvor får jeg kjøpt dette ?
Hvor kan jeg finne "regler" som man børr holde, og "regler" over ting man ikke børr snakke om.
Hvordan få tak i de jeg vil snakke med ? Eller er det umulig å velge dette selv ?
Har lest mye, og noen plasser står det at det er lurt å ikke være helt alene når man bruker et Ouija brett, mens andre sier det er helt i orden å gjøre det alene.
Hva mener folk flest ?
Finnes det noe "klubber" eller plasser man kan se på at noen driver med dette ? Da i Oslo.
Evt delta selv også.
Jeg er av den troende typen, jeg tror det finnes noe både før og etter livet som Jordboer, men jeg vil ha bevis. Jeg føler dette er måten å få et bevis på dette.
Takker for alle tips, nettsider, evt andre tips og alt jeg kan få med meg herfra!
Er det noen som har faste kvelder med ting jeg har nevnt her, og dere har plass til en nysgjerrig person, så si gjerne ifra =)
PS : Serien "Supernatural" er å anbefale til alle som liker spiritisme, demoner, og annet.
Det er film, men likevel meget bra underholdning for oss overtroiske =)
FandenTa håper han blir vel tatt i mot på denne nettsiden jeg fant i natt =)