Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Hehe, da er det vel bevist at Johannes var araber siden tegnet hans ikke finnes i gangsta-samlingen.
Hvor har du kommet over dette da? Spennende! :mozilla_smile:
I DDR hvor alle spionerte på hverandre hadde alle agentene en felles tegn-kodeks, noen som kan noe om dette? ikke så veldig paranormalt akkurat, men rimelig aliens likevel!
Antall ord: 57
Livet er et sykehus der hver pasient er besatt av ønsket om å bytte seng.
Charles Baudelaire
Ja jeg må si meg meget skuffet over at ingen romskip viste seg, alt Blossom sa hvar jo bare løgn og fanteri.
Jeg som gledet meg sånn til og vinke febrilsk til romskipet og gi det yo tegnet i ny og ne. Sånn kan det gå når man er god troende, da blir man fort skuffet når ingen ting er sant.
"We are here; most of you can feel this in your being. It was proposed that we remain unseen due to the upheaval we would cause on your plane. There was much distrust from those who have been deeply influenced by those who remain in the dark on your planet and the decision was made to abort the actual appearance for the safety of your race." - Adieu/Blossom ?