Stoltenberg?, tar ikke med sosialister

Moderatorer: Asbjørn, mod univers
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Jooda, han liker en skikkelig diskusjon.skeptikeren skrev:Mye snadder i arsenalet, som jeg selvsaagt ikke kan røpe
Stoltenberg?, tar ikke med sosialister
Hide post links |
Hide post links |
Har du vurdert muligheten for at den er et resultat både av menneskelig teknologi og naturlige variasjoner som f.eks. solaktivitet?Hexagram skrev:Jeg har ingen tro på at denne globale oppvarmingen er menneske skapt, som mange hevder.
Jeg tror at det vi nå ser rundt om i verden med forskjellige katastrofer, flom, jordskjelv og volsomme orkaner er en innvirkning fra universet, altså denne planeten Eris/Nibiru.
Her er en intresang link om temaet:
http://www.detailshere.com/niburu.htm
Er det noen av dere som har studert disse begivenhetene i 2012/2013 ?
Hva mener du forskerne har funnet ut?Hexagram skrev:Denne planeten Eris/Nibiru fårorsaker disse tingene, når den drar forbi i 2012/2013
Jorden vil slutte og rotere for ca 3 dager og vidre så tilter jorden med ca 90 grader, da begyner det og stemme det forskerne har funnet ut.
Og det regjeringen sier er nok riktig, men du fortegner bildet litt, for de utelukker ikke at også andre faktorer spiller inn, men disse faktorene kan vi ikke påvirke. Det kan vi med den menneskelige påvirkningen.Hva sier regjeringen i Norge til denne globale oppvarmingen? Jo, det er vi mennesker som forurenser og ødelegger osonlaget slik et mer skadelig stråling fra solen og universet slipper gjennom, hva gjør regjeringen i landet vårt, joda de lager en masse avgifter, div miljøavgifter som de tjener enorme beløp på.
Dette er ren løgn, og jeg vet ikke hvor du har det fra, men du bør slutte å spre denne løgnen.... utviklingslæren den tror jeg ikke på i det heletatt, Darvin som utarbeidet og la grunnlaget for denne læren forkastet sin egen lære, de som kjenner Darvins historie vet dette, utviklingslæren står for fall!!
Hide post links |
Desse som påstår di er synske kan sikkert svare deg, di har kanskje studert framtida, dvs 2012/2013.Hexagram skrev:Jeg har ingen tro på at denne globale oppvarmingen er menneske skapt, som mange hevder.
Jeg tror at det vi nå ser rundt om i verden med forskjellige katastrofer, flom, jordskjelv og volsomme orkaner er en innvirkning fra universet, altså denne planeten Eris/Nibiru.
Hide post links |
madjava skrev:Desse som påstår di er synske kan sikkert svare deg, di har kanskje studert framtida, dvs 2012/2013.Hexagram skrev:Jeg har ingen tro på at denne globale oppvarmingen er menneske skapt, som mange hevder.
For min egen del lyt eg vente til 2012/2013 før eg kan studere begivenhetene.
Hide post links |
NEI, jeg tror ikke på utviklingslæren, jeg tror ikke jorden er flere milioner år heller, og ja jeg kan dokumentere mine påstender.BA. skrev:Har du vurdert muligheten for at den er et resultat både av menneskelig teknologi og naturlige variasjoner som f.eks. solaktivitet?Hexagram skrev:Jeg har ingen tro på at denne globale oppvarmingen er menneske skapt, som mange hevder.
Andre planeter har ingenting med dette å gjøre, det er sikkert, men solen kan nok ha en viss betydning.
Hva mener du forskerne har funnet ut?Hexagram skrev:Denne planeten Eris/Nibiru fårorsaker disse tingene, når den drar forbi i 2012/2013
Jorden vil slutte og rotere for ca 3 dager og vidre så tilter jorden med ca 90 grader, da begyner det og stemme det forskerne har funnet ut.
Har du noen anelse om hvike krefter som skulle til for å stoppe jordens rotasjon? Og hvilke krefter dette ville utløse ved ekvator?
Eris har en diameter på 3000km, 500km mindre enn månen, og har en middelmasse på ca 2g/cm^3 mot månens 3,5g/cm^3.
Dette betyr at dersom Eris skule komme like nærme jorden som månen, så har fortsatt månen mye større påvirkning på jorden enn Eris. Så har Eris en bane som går langt utenfor Pluto, noe som betyr at den ikke har noen som helst påvirkning på jorden i det hele tatt.
Alle spekulasjoner rundt denne dvergplanetens betydning for jorden er kun svada og ingenting annet.
Og det regjeringen sier er nok riktig, men du fortegner bildet litt, for de utelukker ikke at også andre faktorer spiller inn, men disse faktorene kan vi ikke påvirke. Det kan vi med den menneskelige påvirkningen.Hva sier regjeringen i Norge til denne globale oppvarmingen? Jo, det er vi mennesker som forurenser og ødelegger osonlaget slik et mer skadelig stråling fra solen og universet slipper gjennom, hva gjør regjeringen i landet vårt, joda de lager en masse avgifter, div miljøavgifter som de tjener enorme beløp på.
Dette er ren løgn, og jeg vet ikke hvor du har det fra, men du bør slutte å spre denne løgnen.... utviklingslæren den tror jeg ikke på i det heletatt, Darvin som utarbeidet og la grunnlaget for denne læren forkastet sin egen lære, de som kjenner Darvins historie vet dette, utviklingslæren står for fall!!
Darwin var like sikker som tidligere på at hans teori var riktig helt til sin død.
Alle som kjenner evolusjonsteorien vet også at den er bunnsolid, og bekreftes nærmest daglig ved nye funn.
Hvis du ikke vil diskutere temaet, bør du ikke ta det opp heller.
Hide post links |
Hexagram skrev:NEI, jeg tror ikke på utviklingslæren, jeg tror ikke jorden er flere milioner år heller, og ja jeg kan dokumentere mine påstender.
Ja dette skal jeg diskutere med deg, men jeg sitter ikke inne på paranormal hele døgnet, nå er påsken over, så da er det jobb for min del, du har kanskje bedre tid enn jeg har?
Da bør du finne dokumentasjon for dine påstander!!
Hide post links |
Hide post links |
Flott...lykke til!Hexagram skrev:madjava skrev:Desse som påstår di er synske kan sikkert svare deg, di har kanskje studert framtida, dvs 2012/2013.Hexagram skrev:Jeg har ingen tro på at denne globale oppvarmingen er menneske skapt, som mange hevder.
For min egen del lyt eg vente til 2012/2013 før eg kan studere begivenhetene.
Jeg har det jeg trenger
Hide post links |
Kimbara skrev:Hexagram: Vis gjerne hvordan C14-metoden er feil, og hvordan du mener evolusjonen ikke finner sted.
Hvis du har belegg for dette så tar det ikke så lang tid å skrive. For du har vel bevisene klare, siden du har kommet til denne konklusjonen?
Hide post links |
Det var kun en påstand jeg kom med, og det var at din påstand var en løgn. Det er herved dokumentert.Hexagram skrev:NEI, jeg tror ikke på utviklingslæren, jeg tror ikke jorden er flere milioner år heller, og ja jeg kan dokumentere mine påstender.
Ja dette skal jeg diskutere med deg, men jeg sitter ikke inne på paranormal hele døgnet, nå er påsken over, så da er det jobb for min del, du har kanskje bedre tid enn jeg har?
Hide post links |
Fosilene er ikke falske, dinosaurene er ekte, men de er ikke flere millioner år.doaivu skrev:Hexagram skrev:NEI, jeg tror ikke på utviklingslæren, jeg tror ikke jorden er flere milioner år heller, og ja jeg kan dokumentere mine påstender.
hva med dinosaurene? er fossilene deres falske da?
det at jorda ikke er flere millioner år gammel vil jeg gjerne at du utdyper nærmere...
er du kreasjonist??
Hide post links |
TØVBA. skrev:Det var kun en påstand jeg kom med, og det var at din påstand var en løgn. Det er herved dokumentert.Hexagram skrev:NEI, jeg tror ikke på utviklingslæren, jeg tror ikke jorden er flere milioner år heller, og ja jeg kan dokumentere mine påstender.
http://www.answersingenesis.org/creatio ... recant.asp
Hide post links |
Hide post links |