Det som virrkelig hadde vært gøy var å alliere seg med en bonde (sånn at vi brukte et jorde han ikke dyrket noe dyrt på), lage seg en mal, utstyre seg med tau, planker etc og deretter lage en flott sirkel på et par timer en fin sommernatt.
Man må selvsagt passe på at jordet ligger sånn til at sirkelen synes, ellers er jo hele moroa borte.
Et bilde av ET som geiper, kanskje? Eller som viser fingeren?
Så en stilig poster en gang - en tydelig skeiv alien som vaklet ut av romskipet sitt, og over stod det: TAKE ME TO YOUR DEALER
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Kornsirkel.......
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2007 15:21
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Asker
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 20
- Blitt takket: 6 ganger
Hehe, det har jeg ikke tenkt til å prøve å forklare før jeg vet noe mer om dem.Skarabè skrev:Ja korleis vil BA. forklare det???Verbatim skrev:Det er også funnet "sirkler" i forskjellige ørkener og i snø. De som ble laget i snøen er jo veldig underlige? Man fant ikke noe avtrykk av spor rundt sirkelen :mozilla_wink:
Antall ord: 61
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mar 2008 12:02
- 17
- Lokalisering: Sunnmøre
- Blitt takket: 1 gang
skjøna det... :mozilla_wink:BA. skrev:Hehe, det har jeg ikke tenkt til å prøve å forklare før jeg vet noe mer om dem.Skarabè skrev:Ja korleis vil BA. forklare det???Verbatim skrev:Det er også funnet "sirkler" i forskjellige ørkener og i snø. De som ble laget i snøen er jo veldig underlige? Man fant ikke noe avtrykk av spor rundt sirkelen :mozilla_wink:
Antall ord: 68
Klem Torill =o)

"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 20
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Det er også funnet store sirkler i isen på elver og vann uten noen naturlig forklaringVerbatim skrev:Det er også funnet "sirkler" i forskjellige ørkener og i snø. De som ble laget i snøen er jo veldig underlige? Man fant ikke noe avtrykk av spor rundt sirkelen :mozilla_wink:

Hvem ville vært dum nok til å lage sirkler i en elv

Antall ord: 63
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Mar 2008 19:05
- 17
- Lokalisering: Oslo
Naturen selv lager disse is-sirklene, et helt naturlig fenomen uten noe som helst mystikk;Eaglespirit skrev:Det er også funnet store sirkler i isen på elver og vann uten noen naturlig forklaring![]()
Hvem ville vært dum nok til å lage sirkler i en elv
http://www.ufo.se/fakta/uppslagsbok/index.php?t=14&s=i
"Issnurror uppstår när ån eller älven gör en krök och vattnet får en roterande rörelse och deras form har fått många att spekulera om ”ufolandningar”. Vintertid innebär detta att under vissa väderförhållanden hindras is från att frysa till där rotationen är som störst, medan vattnet strax utanför fryser som vanligt. Sakta men säkert fryser dock också vattnet i rotationscentrum. Men, och det är nu själva snurran uppstår, till sist fryser också vattnet inne i centrum. Rotationen gör dock att snurran sliter ned isen i sina kanter och putsas till en närmast perfekt cirkel. Skulle strömhastigheten vara för låg fryser snurran fast. En stor snurra uppstod i Piteälven vintern 1986-87. Då bildades ett 50 meter stort isblock, helt runt, som snurrade runt sin egen axel med en hastighet av ett varv på två minuter för att efter hand som blocket blev tyngre minska till ett varv var tioende minut. Till slut var blocket en halv meter tjockt och det gick till och med att köra ut på blocket med skoter - om man passade på då snurrans kanter törnade emot den övriga isen. Konstigt nog finns det inget namn på detta säregna fenomen trots att det är känt över hela den kalla delen av världen. Men issnurror duger bra som alternativ."
Antall ord: 298
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ole Jonny Brænne
http://www.ufo.no/files/Bibliography.pdf
Ole Jonny Brænne
http://www.ufo.no/files/Bibliography.pdf
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Apr 2008 19:17
- 17
- Lokalisering: secret
Den skumleste kornsirkelen JEG har sett er formet som Mozilla Firefox merket

Antall ord: 12
Fugly means funny and ugly.Lolcats are made 4 u 2 lolalot
GO CHUPACABRA(jeg vet at jeg har skrevet noe dumt men hva??)
GO CHUPACABRA(jeg vet at jeg har skrevet noe dumt men hva??)
Hide post links |
Ailiens som stjeler jordiske logoer, hvor skal dette ende? 

Antall ord: 9
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 19
- Blitt takket: 4 ganger
I forhold til den utheva skrifta, vil eg påpeike at di fleste, oxo skeptikere, anser kornsirkler for å være laga av mennesker eller naturen(vind osv).Ashtar skrev:Kornsirkler er geometriske formasjoner i åkre som er dannet ved at felter av strå blir lagt flate. Slike «tegninger» i terrenget har blitt funnet i hvete-, bygg-, mais- og rapsåkre, men også i sand, is og små skogholt med trær. Forklaringene til fenomenet er sterkt omstridt. Enkelte mener mange av kornsirklene er skapt av ukjente, paranormale krefter eller ufoer, mens skeptikerne hevder alle er lagd av mennesker. I Norge er det først og fremst entusiaster knyttet til nettverket Norsk Kornsirkelgruppe som har studert og samlet opplysninger om fenomenet.
Antall ord: 120
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |