you prove my point...skeptikeren skrev:Både mikrofon og kamera virket inne i sirkelen gitt, wow.
Og han som hadde forsket i 20 år, måtte ta med i betraktningen at han kunne være gal.
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Kornsirkler på nrk
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Antall ord: 37
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 17
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Jeg også. Dumme barnedåp 
Men nett-tv, er jo bra =)

Men nett-tv, er jo bra =)
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Æsj, baaarnedåp!! Har hatt det kjekt jeg
Nett tv er bra ja, hvis det vises der i morgen også, rekker det ikke nå.

Nett tv er bra ja, hvis det vises der i morgen også, rekker det ikke nå.
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 17
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Det vises vel når du vil, hvis de har lagt det inn i arkivet =)
Hatt det kjekt? Barnedåp er også kjekt! Stå i kirka og lyve og sovne på første rad under tidenes lengste preken. Det er kjekt, det! Hva i all verden kan være bedre?
Hatt det kjekt? Barnedåp er også kjekt! Stå i kirka og lyve og sovne på første rad under tidenes lengste preken. Det er kjekt, det! Hva i all verden kan være bedre?
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
Vel, reportasjen begynte som ventet.
Altså...
Programlederen med et litt skjevt smil om munnen da hun presenterte temaet.
Dette hadde jeg egentlig ventet, så det kom ikke som en overraskelse.
(Dette er jo latterlig komisk ikke sant :-( )
Men, det kunne faktisk vært verre. Bare det at NRK gadd å ta det med, OM enn helt til slutt er jo bra. De fortalte tilogmed at kornsirkler var over 300 meter i diameter. Bare det vil nok gjøre sitt til at folk flest undrer seg over hvordan dette kan være mulig for mennesker å lage. Ikke minst på noen få timer.
Altså...
Programlederen med et litt skjevt smil om munnen da hun presenterte temaet.
Dette hadde jeg egentlig ventet, så det kom ikke som en overraskelse.
(Dette er jo latterlig komisk ikke sant :-( )
Men, det kunne faktisk vært verre. Bare det at NRK gadd å ta det med, OM enn helt til slutt er jo bra. De fortalte tilogmed at kornsirkler var over 300 meter i diameter. Bare det vil nok gjøre sitt til at folk flest undrer seg over hvordan dette kan være mulig for mennesker å lage. Ikke minst på noen få timer.
Antall ord: 100
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! 

Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Mai 2008 14:14
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Jeg så, ikke så mye egentlig
Pappa er sikker på at de har gjort det selv men hvordan på en natt og så stor, og akkuratt sånn bøyd, umulig spørr du meg..
Men jeg tror ikke det er ufoer
Men jeg syntes synd på han som hadde viet så mye av livet sitt på det, når det kanskje var bonden, jeg tror det er folka som eier det, de gjør detfor oppmerksomheten
x]

Pappa er sikker på at de har gjort det selv men hvordan på en natt og så stor, og akkuratt sånn bøyd, umulig spørr du meg..

Men jeg tror ikke det er ufoer

Men jeg syntes synd på han som hadde viet så mye av livet sitt på det, når det kanskje var bonden, jeg tror det er folka som eier det, de gjør detfor oppmerksomheten

x]
Antall ord: 78
Elisabeth\\ 

Hide post links |
jeg tror på ufo. ettersom jeg både har sett selv, og vet det finnes offentlige dokumenter på at fenomenet er ekte.Bethsen skrev:Jeg så, ikke så mye egentlig![]()
Pappa er sikker på at de har gjort det selv men hvordan på en natt og så stor, og akkuratt sånn bøyd, umulig spørr du meg..![]()
Men jeg tror ikke det er ufoer![]()
Men jeg syntes synd på han som hadde viet så mye av livet sitt på det, når det kanskje var bonden, jeg tror det er folka som eier det, de gjør detfor oppmerksomheten![]()
x]
men jeg synes ikke kornsirkler funkerer som noe bevis. Heller observasjoner og CE-5 f.eks.
Bøndene gjør det ikke for oppmerksomhet. - Mange blir forbanna over alt kaoset knyttet til dem. så noen går vakt om kveldene, setter opp overvåknings kamera osv. Og visker dem fort ut igjen.
Antall ord: 154
Hide post links |