Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Schnugaf skrev:Og da er det gått 7 år og de fleste personer er fortsatt like idiotiske og skjønner ikke hva som skjer. Nå holder vell presidenten en seremoni for alle mord offerene hans.
Håper en del av dere faktisk går og leser om Illuminati, det er sterkt anbefalt.
Folket må våkne opp og se hva som skjer.
Og på vegne av Illuminati sin store suksess vil jeg si "Happy 911!"
Å kalle galskapen Illuminati er du ikke alene om.
Det har vel jeg også gjort. Men husk at det er en distraksjon i seg selv å skylde det på en gruppe mennesker man aldri har sett samlet. De er mange, og de opererer med langt vanligere navn. Hele verden er jo på sett og vis satt sammen av konspirasjoner. Det er jo så enkelt at noen forener seg og kjemper for en sak, og saboterer for noen andre.
Men det finnes virkelig kyniske krefter bak maktapparatet i USA.
Antall ord: 162
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Mr.Mulder skrev:Håper OBAMA får makten, for han vill iallefall ha sannheten fram i lyset
Trodde du virkelig at de som blir presidentkandidater faktisk har noe for seg?
Det ville ikke betydd spesielt mye uansett hvem som ble president der.
Dessuten er jo alt forhåndsbestemt.
Demokratiet i USA forsvant for lenge siden.
Antall ord: 56
? skrev:ja, svaret har vi om et knapt døgn.........
og videre om det ikke skjer noe i morgen, så kan vi jo vente til 14. oktober, og om ikke da, så kan vi jo finne en ny dato...
i dsag skriver vi 12. septembe, og verden består, intet nytt under solen, og atter en gang har fryktens mestere vunnet, men vi kan jo si at 10/10 er en skummel dato, og da kommer det til å vise seg en ufo og beame opp alle sammen til tiende dimensjon, som er klare med åpent hjerte og funklende lys i sin bevisthet og som har bevisthetsåpning nok til å gi sitt tiende.....
Antall ord: 112
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...
? skrev:i dsag skriver vi 12. septembe, og verden består, intet nytt under solen, og atter en gang har fryktens mestere vunnet, men vi kan jo si at 10/10 er en skummel dato, og da kommer det til å vise seg en ufo og beame opp alle sammen til tiende dimensjon, som er klare med åpent hjerte og funklende lys i sin bevisthet og som har bevisthetsåpning nok til å gi sitt tiende.....
? skrev:i dsag skriver vi 12. septembe, og verden består, intet nytt under solen, og atter en gang har fryktens mestere vunnet, men vi kan jo si at 10/10 er en skummel dato, og da kommer det til å vise seg en ufo og beame opp alle sammen til tiende dimensjon, som er klare med åpent hjerte og funklende lys i sin bevisthet og som har bevisthetsåpning nok til å gi sitt tiende.....
Kilde?
? er en evig visdomskilde i seg selv.
Antall ord: 84
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Svartepus skrev:? er en evig visdomskilde i seg selv.
Jeg klarer ikke helt å føle denne evige visdomskilden som også er et spørsmålstegn, det blir litt for spørsmålstegnaktig?
Det er jo nettopp det som er visdom, å alltid stille spørsmål ved ting og undre seg over livets twists and turns... Et spørsmålstegn er selve essensen av visdom.
Antall ord: 66
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Svartepus skrev:Det er jo nettopp det som er visdom, å alltid stille spørsmål ved ting og undre seg over livets twists and turns... Et spørsmålstegn er selve essensen av visdom.
Vet ikke om jeg er hundre prosent enig, men fornuftig høres det ut ihvertfall
Antall ord: 49
Svartepus skrev:Det er jo nettopp det som er visdom, å alltid stille spørsmål ved ting og undre seg over livets twists and turns... Et spørsmålstegn er selve essensen av visdom.
Vet ikke om jeg er hundre prosent enig, men fornuftig høres det ut ihvertfall
Hadde du vært hundre prosent enig, hadde jeg faktisk blitt litt skremt...
Antall ord: 64
Alikevell kan jeg ikke la ? overbevise meg så lett.
Visdommens begynnelse er tvil. Tvilen stiller spørsmål. Når vi leter etter svaret, kommer vi nærmere sannheten og dermed visdom.
Er det ikke mange mennesker som går i feil spor/retning og bruker sin ville fantasi istedenfor visdom?
Visdommens begynnelse er tvil. Tvilen stiller spørsmål. Når vi leter etter svaret, kommer vi nærmere sannheten og dermed visdom.
Er det ikke mange mennesker som går i feil spor/retning og bruker sin ville fantasi istedenfor visdom?
Joda. Jeg gjør det hele tiden.
Antall ord: 94
Riktig.
Men er det ikke mange mennesker som går i det riktige sporet så lenge,
at de glemmer å lære av feilene sine også?
Antall ord: 112