Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømmer du at du dør så dør du i virkligheten også.

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Jan 2005 22:17
20
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Drømmer du at du dør så dør du i virkligheten også.

Innlegg av Bearchild »

Jeg har "dødd" ganske mange ganger..
Ved mer enn èn anledning har jeg våknet av at jeg "kjemper meg til live" igjen. Hiver etter pusten og fekter med armene mens hjertet dundrer i hundreogsnørrogførti. Det kjennes skremmende virkelig,- som om jeg faktisk holder på å dø.

Jeg sliter med pustestans om nettene. Merker i grunn ikke så mye til dette selv (utenom at jeg er veldig sliten og uopplagt til tider og aldri får "nok" søvn), men har nok vært inne på tanken at jeg faktisk har litt "nær-døden-opplevelse" på ordentlig ifb med pustestans.
En tidligere samboer fikk skikkelig søvnproblemer selv,- han ble liggende våken om nettene og "passe på" meg. Dyttet til meg når jeg hadde holdt pusten "for lenge". Han påsto også at pulsen min ble nesten borte, at hjertet dunket svakt og med laaaange mellomrom. Kanskje disse drømmene er underbevisstheten som varsler om at nå er det på tide å våkne og puste normalt? ;)

Aner virkelig ikke..
Antall ord: 175
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.

http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nayami
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Des 2010 12:31
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: Drømmer du at du dør så dør du i virkligheten også.

Innlegg av Nayami »

Da hadde jeg vært overkilled nå.
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links