Anja\Third eye skrev:Har nylig laget meg youtube accunt ,, ,, viss jeg skal lage slike filmer ,,trenger jeg en finlandshette først,, slik folk ikke ser hvem jeg er,, men probleme med disse videoene er de stygge tilbakemeldingene du får,, slik som fake få deg ett liv retard osv,,,,,,, men jeg er villig til og gi det et forsøk,,, men først må jeg få meg kamera,,,,Noen tips til hvordan jeg kan lage en video som folk ikke vil tro er fake ,,,,for telekinese eksisterer det er det ingen tvil om ,,, og har erfart så mye med det,,, så ingen kan si noe annent,,,, men probleme er og bevise dette over video,,, det går vel nesten ikke an ,,,men kan vel legge utt videoer når jeg får kamera for det,,, har bevisst telekineses eksistens til noen kamerater,,,, de ble ganske sjokka,,,og sa det ikke burde være mulig,,, men det er det,,, og for alle dere,, der ute telekinese er ikke bare noen få kan men noe alle kan med tro, dyp konsentrasjon og tålmodighet,,, men ikke glem det viktigste meditere,, som øker energien din før du setter i gang,,,Prøve og åpne 3 øye (6 chakraen) men dette kan ta år for noen,,månder og i beste tilfelle dager,,,,Dette er som alt annent noen er bedre til og løpe en andre ,, dette gjelder også telekinese,,pyrokinese,, osv
Hvis folk tror det er fake og du vil vite hvordan man ikke får det til å bli fake? det eneste du må gjøre er og bruke telekinesis foran personen som ikke tror deg alltså face to face