Altså, for å hoppe til en innbydende konklusjon som definitivt er bygd på interessante teorier.
Sett i lys av Operation Paperclip, som er beviselig sann konspirasjon - etter andre verdenskrig, hvor det dreier seg om nazi-forskere som ble brakt inn til USA i sikkerhet for å videreutvikle forskning.
Lyssky forskning. Så er det kanskje legitimt å foreslå at det såkalte
Project Bluebeam allerede har startet..?
Jeg er stygt redd for, til tross for hvor søkt deler av teoriene som verserer rundt det, at dette kan ha noe veldig reelt for seg. Nettopp fordi at det er mange helt "alminnelig kjente ting som skjer" som er sammenfallende og passer inn i det store bildet, uten at jeg helt orker å begynne å ta eksempler nå - som vil ta for lang tid å forklare. Jeg ville uansett lest meg litt opp på emnet.
Det ser ikke helt lovende ut for menneskeheten, og med en liten neve paranoia for å strø utover, så sier jeg det, da. Men mest for informasjonens skyld, og ikke for saklighetens skyld.
For det jeg synes er spennende trenger det ikke være noe hold i. Men vi liker å gå på kino og teater, så hvorfor ikke, spør jeg da? Ingen trenger å være gale fordi om de nevner HAARP.
Ingen trenger å være gale fordi om de har fordypet seg i konspirasjonsteorier.
Jeg er kanskje ikke akkurat den personen som er mest i vater når det kommer til enkelte ting, men jeg har det da ganske så greit sånn generelt sett, og jeg har lest ufattelig mye om dette fordi jeg rett og slett synes det er spennende. Det går an å være både kritisk og åpen.
Så, det var bare det jeg ville si
Ha en fin søndag!