Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserShield

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Gjest

Innlegg av Gjest »

Shikaru skrev:
Her om dagen når jeg skulle lage en psi ball så jeg plutselit for meg en "ball" med blågjennomsiktig strøm, og masse strøm som kom utenom. har alldri tenkt over sånt før, men bildet bare poppa opp i hodet mitt på 1 2 3.

Lurer på om jeg kan bruke noe lignende det som et slags "egg" som noen skreiv her tidligere.
Hvis du klarer å lage psi ball, da klarer du jo å både trekke ut og samle energi, samt visualisere denne (blågjennomsiktig strøm). Hvis jeg har forstått deg rett så "rant" noe av denne ballen utover hendene dine (støm som kom utenom).

Da kan du jo prøve å forestille deg at denne energien "renner eller flommer" utover til et skjold som dekker hele deg. Etterhvert kan du prøve å trekke energien som du nå samler i hendene hele veien opp gjennom hodet og la den renne ut derfra og forme et egg eller en glassklokke eller hva du nå synes best. Men du kan bli ganske ør i hodet av det. Det sto en fin henvisning til en psi side litt høyere opp, sjekk den før du prøver det.

Ellers må jeg igjen si at jeg har ikke brukt skjold i "kamp med spøkelser". Skjold kan være så mangt og brukes til så mye. Det kan være så jordnært og enkelt som at du en dag du er veldig sliten beskytter deg mot andres krav eller dårlig humør. Sånn jeg forsto deg første gang så ville du beskytte deg mot andre menneskers forsøk på inngripen. Det er nettopp det jeg har brukt skjold til. Jeg har spesielt brukt det til beskyttelse mot et annet menneske som etter min mening hadde lite hyggelige evner. Jeg har også brukt det på steder med dårlig energi der jeg har følt meg utrygg for sikkerhets skyld.

Synes det høres ut som du begynner å få taket på dette jeg!

Vilya
Antall ord: 343

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links