Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Her er en annen artikkel: http://www.skepdic.com/bermuda.htmlraVn skrev:Artikkelen fant jeg her CarambaCaramba skrev:Hvor fant du denne artikkelen?
Finnes den på nett?
Det er høyst interresant
http://www.innsyn.com/innsyn/3-02/ufo.htm
The number of wrecks in this area is not extraordinary, given its size, location and the amount of traffic it receives. Many of the ships and planes that have been identified as having disappeared mysteriously in the Bermuda Triangle were not in the Bermuda Triangle at all. Investigations to date have not produced scientific evidence of any unusual phenomena involved in the disappearances. Thus, any explanation, including so-called scientific ones in terms of methane gas being released from the ocean floor, magnetic disturbances, etc., are not needed. The real mystery is how the Bermuda Triangle became a mystery at all.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Så et program om hvordan vulkansk aktivitet kunne danne veldig "luftig" vann. Altså at det var veldig mye luft/gassbobler i vannet. Dette hadde forskere altså simulert i en bølgetank, med modellbåter. De sank for ett godt ord faktisk. Dette av den grunn at ved mye luft/gass i vannet så vil jo vekten av skipet bli gjeldende istedet for dens flyteevne....har hørt at det er noe med strømninger i sjøen som gjør at båter etc. rett og slett blir "vektløse" klarer ikke å holde seg flytende synker rett i bånn som en stein.
Hide post links |
Hide post links |
Bare fordi noe har en naturlig forklaring betyr ikke at det bortforklarer det!Løvetann skrev:Tror ikke det er noe Mystisk ved den triangelen jeg........Alt har en naturlig forklaring........vi har bare ikke skjønnt den enda![]()
Hide post links |
Ved å sjekke antall skip og fly som har blitt borte i dette området (Hva som egentlig hører til området er litt diffust), mener forskere at det ikke er uvanlig stort tap her. Man må tenke på at dette er et usedvanlig værhardt strøk, og at Veritas hadde hatt en god jobb foran seg på mange av de skip og fly som trafikkerer området.Zima skrev:Bare fordi noe har en naturlig forklaring betyr ikke at det bortforklarer det!Løvetann skrev:Tror ikke det er noe Mystisk ved den triangelen jeg........Alt har en naturlig forklaring........vi har bare ikke skjønnt den enda![]()
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Klart du kan blande deg inn.Dragonheart skrev:unskyld at jeg blander meg inn i samtalen deres her men jeg må le over alle usagnene deres om Bermudatriangelet de er langt vekk en eller annen vei.
Disse bevisene må du dokumentere.Det som er blitt bevist av paranormale forskere er at skip og fly som forsvinner der ikke er mulig og finne igjen, hele bermuda triangelet er en slags port til en annen dimensjon som kun er åpen på spesielle tider og datoer. Noe som gjør at mye reiser gjennom der og mye ikke forsvinner jeg har lest og sett bilder som er tatt av de tingene som har forsvinni.
Hvilke kaianlegg uten mannskap eller passasjerer har skip krasjet inn i?Noen skip krasjer in i kaianlegg uten manskap eller passasjerer fly styrter uten pasasjerer eller manskap fly og båter forsvinner.
Dokumenter dette er du snill.Fakta er at kun en man har kommet vek fra skipet før det forsvant og han kunne se land når han gikk i liv båten han brukte ca to til tre timer fra båten til land men når han kom frem hadde det gått 10 år siden båten hans forsvant og han hadde ikke blitt en dag eldere
Hide post links |
Hide post links |
(det va jo sikkert bare juks og fanteri)
Hide post links |