Det begynte meg at jeg stod i ett helt hvitt rom, alle vegger, tak og gulv var hvite. Rommet var omtrent like stort som en fotballbane, men rundt i rommet spratt det hele tiden en liten rød ball. Hver gang denne ballen traff en av veggene, gikk veggene litt mer sammen, og nærmere meg. Jeg prøvde å komme ut, og kunne kjenne panikken i meg, for bak veggene kunne jeg høre alle familiemedlemmer og venner rope på meg. Men jeg kom meg ikke ut, så drømmen endte alltid med at veggene klemte meg flat, og alt ble svart, før jeg våknet..
Jeg fikk ett råd av min mor ang. denne drømmen, om at jeg skulle prøve å gå igjennom veggene, til de som stod og ropte på meg...Etter en stund klarte jeg dette, og drømmen forsvant..
Den var borte i mange år, helt til for ett års tid siden da den kom tilbake til meg mens jeg sov, men kun i ett lite glimt..Som for å minne meg på noe...
Tenkte bare jeg skulle fortelle om denne drømmen, ettersom den var ganske spesiell for meg, og det hadde vært gøy og finne ut hva den betydde..