UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Merkelige lys over Stavanger-igjen..
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2008 20:39
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Cosmos
Hvis det var "kinalykter" så var det definitivt endel av skyggeregjeringens plan for å dekke over aktivitet i området.
Antall ord: 19
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2008 21:07
- 16
Dagens regjering, som alle andre regjeringer siden tidenes morgen, MÅ nekte for all kjennskap til Ufoer. Det er den eneste måten de kan gradvis "dytte" evolusjonen (både den mekaniske og den biologiske) i den retning de selv ønsker. Vi vil ende opp som slaver, uten å vite hvem vi slaver for.ufoboy2003 skrev:Hvis det var "kinalykter" så var det definitivt endel av skyggeregjeringens plan for å dekke over aktivitet i området.
Antall ord: 73
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Sep 2008 20:27
- 16
- Lokalisering: Vikhammer
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
Kinesiske LYKTER :-D
sånne laga jeg også før
sånne laga jeg også før

Antall ord: 10
Hi, I'am Fox Mulder!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Aug 2008 19:45
- 16
- Kjønn (valgfri): Ung mann
- Lokalisering: Earth
Jeg forstår deg, men andre folk som leser dette uten spesiell erfaring innen ufo fenomenet vil se på det som oppspinn/vill fantasi. Prøv å gå litt dypere og forklar sitasjonen
Har du lest om CE-5 Protokollen?

Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Sep 2008 20:27
- 16
- Lokalisering: Vikhammer
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
jepp har lest, har gjort d, har utført d:).RHA skrev:Jeg forstår deg, men andre folk som leser dette uten spesiell erfaring innen ufo fenomenet vil se på det som oppspinn/vill fantasi. Prøv å gå litt dypere og forklar sitasjonen![]()
var faktisk litt artig opplevelse

Antall ord: 56
Hi, I'am Fox Mulder!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Har såklart lest om CE-5 protokollen, jeg har (uvitende) hatt kontakt med ETI siden jeg var omtrent 10 år og papa lærte meg å meditere.
Angående det andre så synes jeg ikke vi "ufohoder" skal sensurere oss selv fordi "massene" ikke tror på oss. Det er jo trossalt vi som har "rett"!!
Angående det andre så synes jeg ikke vi "ufohoder" skal sensurere oss selv fordi "massene" ikke tror på oss. Det er jo trossalt vi som har "rett"!!
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Veldig interessant, har du fått diskutert eller hørt noe fra ET? Eller er de like kjedelige med deg som meg å bare viser seg som lys på himmelen? heheufoboy2003 skrev:Har såklart lest om CE-5 protokollen, jeg har (uvitende) hatt kontakt med ETI siden jeg var omtrent 10 år og papa lærte meg å meditere.
Fikk du observasjon?Mr.Mulder skrev:jepp har lest, har gjort d, har utført d:).
var faktisk litt artig opplevelse
Antall ord: 108
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Jeg må sette spørsmålstegn (?!) ved effektev av meditasjon når det kommer til å oppdage ufoer. At romvesener har utviklet andre måter å bruke hjernen på er det liten tvil om, da deres sivilisasjon kan være millioner av år gammel. Men mennesker tror jeg ennå er på et slikt nivå at vi ikke har utviklet oss i takt med teknologien og evolusjonen lenge nok til å ha fått en hjerne som både kan manipulere atomer og brukes til normal overlevelse.
Jeg er ganske sikker på at en koordinert utvikling av menneskeheten der vi gradvis lar maskiner ta over de mer grunnleggende funksjonene til hjernen, dermed frir vi opp plass til å utvikle meditasjon og framsyn.
Jeg er ganske sikker på at en koordinert utvikling av menneskeheten der vi gradvis lar maskiner ta over de mer grunnleggende funksjonene til hjernen, dermed frir vi opp plass til å utvikle meditasjon og framsyn.
Antall ord: 117
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2008 21:32
- 16
- Lokalisering: Hadde jeg sagt det måtte jeg drepe deg...
Hva tror du skjer når folk får "illebefinnende"? Sinnet deres åpnes for ting vi ennå ikke vet om, som rett og slett er for mye for dem!!
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Jeg er uenig med Xenu her, du husker vel kanskje ikke at vi kun bruker 10%! 10%!! av hjernekraften vår (selv om du kanskje bruker mindre hehe
). Som jeg nevnte tidligere har jeg selv oppnådd kontakt med ET flere ganger i løpet av mitt liv, noen ganger som barn, men de fleste som voksn.
RHA: for å si det sånt de viste meg mer enn bare lys

RHA: for å si det sånt de viste meg mer enn bare lys

Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Trenger jeg påpeke de åpenbare feilene i 10% utregningen din? Lær deg matte er det eneste jeg sier!!!
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Stilig ufoboy2003, men har du noe som beviser dette? bilde?
Jeg tror ikke menneskeheten er klar for at dem viser seg enda, men det burde ikke være lenge til siden ufo observasjonene øker så betydelig for tiden. De begynner som lys på himmelen, deretter gjør noen supre manøvrer og evt lander?
Jeg tror ikke menneskeheten er klar for at dem viser seg enda, men det burde ikke være lenge til siden ufo observasjonene øker så betydelig for tiden. De begynner som lys på himmelen, deretter gjør noen supre manøvrer og evt lander?
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Har dessverre ikke noen beviser, men jeg synes ikke jeg trenger å bevise dette for noen siden alle kommer til å oppleve det før eller siden det er bare et spørsmål om tid. Om det er interesse kan jeg dra opp på loftet og se om jeg finner de gamle dagbøkene mine der jeg har loggført all ET-kontakt (faren min oppfordret meg til å loggføre alt første gang jeg fortalte han om det). Jeg forstår at folk som prøver å være "vitenskapelege" og sånt gjerne vil ha beviser for det vi ser osv men jeg synes dette ikke er vitenskap dette er noe annet, sorry. Neste gang skal jeg ta bilde!RHA skrev:Stilig ufoboy2003, men har du noe som beviser dette? bilde?
Antall ord: 131
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
HA! Du har ikke bevvis fordi du ikke kan bevvise noe!!! Skal du liksom ta bilde av tankene i hodet ditt liksom eller?
Antall ord: 23
Hide post links |
Ufoboy:
Så du det folk kaller bioroboter? Eller var det organiske vesner?
telepati tipper jeg?
Så du det folk kaller bioroboter? Eller var det organiske vesner?
telepati tipper jeg?
Sist redigert av GJest på 30 Sep 2008 22:21, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 15
Hide post links |