Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.
Moderatorer:Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Jeg tror neppe det virker, men man kan jo alltid forsøke.
Sånne Kontaktlinser med farge for "ikke brille trengende" koster vel omtrent 200 tror jeg.. Ganske dyrt egentlig... Hadde vært kult med Helt knall isblå øyne da?
tintin skrev:Det trenger man ikke spell`s for.... Mine gjør det av seg selv! :mozilla_cool:
har hørt om det der.
skjer det når du er orntlig hissig eller glad?
har ei veninna som bytter ferge på augene om hu blir onrtlig hissige.
så når man ser at augene har bytta ferge så et man at man skal være minst 10m bak for at man ikke skal bli tatt i kryssilden. hehe
Ja, dem skifter farge når jeg skifter humør, men dem forandrer seg også ettersom hvor åpen og i kontakt med meg selv jeg er, eller om jeg er helt lukka og innsnevra
Mine er ikke så drastiske som fra grønt til brunt. Men mer fra knall blå til grønt.
Slik er egentlig mine øyner og... til vanlig er dem litt mørke blå med en veldig mørk blå ring rundt, mens i midten har dem noen grønne flekker som i enkelte lys gjør øynene grønne...
Har det blå fra pappa og det grønne fra mamma Jeg liker øynene mine Må være de jeg er mest fornøyd med på hele kroppen...
Øynene mine har også forandret farge av seg selv. Jeg har grønne øyne, og i perioder hvor jeg har vært syk har de blitt lysere og mer gule. Det er mamma som har påpekt forandringer i øyenfarge gjennom tidene.
Det spørs om det ikke skjer litt gradvis.. mamma og jeg hadde helt lik øyenfarge for en 5-10 år tilbake, men i dag er det stor forskjell. Montro hvorfor det skjer... ?
Antall ord: 75
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Bruker linser med farge. En gang prøvde jeg noen som het "Ever green". Og folk fikk nesten ikke prata med meg pga øynene mine var nesten selvlysende grønne. He he..