Jeg drømte ganske ofte om romskip som lå helt stille over himmelen, der jeg bodde da.. De så ikke ut som disse flygende tallerkener som vi er vant med å se avbildet på foto, eller tegninger! De så veldig avanserte ut i form og fasong, fly-lignende, men med mye mere kanter, og duppeditter.. har vel ikke sett noe lignende i virkeligheten, hitill.. De hadde forskjellig form, og forskjellig størrelser. Noen kunne muligens tilsvare fly i størrelse, mens noen få var digre! Fargen så for meg, gråaktig ut. Og de hadde en del lys på seg.
Jeg var veldig ung da jeg begynte å drømme dette, kanskje i 5-års alderen. Og det gjenntok seg veldig ofte noen år. Men trur ikke jeg har drømt dette etter ca. 10-års alderen, eller før det da! Drømmen var utrolig klar,, alltså så virkelig i forhold til andre drømmer, at de plaget meg en del. For det var så virkelig at det føltes ikke som andre drømmer!
Har spekulert mye på disse drømmene senere i livet.. Skjønner ikke hvorfor jeg drømte dette, da jeg vokste opp de første årene med svart/hvitt tv, og det var lite annet å få se for et barn da, enn barne-tv kl. 6 på eneste kanalen, som var nrk! Hadde vel neppe hørt om ufoer på den tiden heller da! Var vel sikkert 8-9 år da jeg fikk høre om sånnt! Og iallefall, så lignet ikke disse farkostene slik ufoer ble framstillt heller!
Dette har forundret meg mye.. og jeg klarer ikke å finne noen mening, eller logikk i noe som skulle ha påvirket meg til å drømme så merkelig, og samme drøm om, og om igjen, så klart å tydelig!
Sånn,, da har jeg delt den! Har vurdert veeeldig lenge om jeg skulle gjøre det.. Som oftest så sliter jeg med å fortelle ting som har gjort dypest inntrykk på meg, så det kan sitte langt inne, før jeg klarer å få det ut av munnen.