Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Mannen i mitt liv
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 17
-
- Standard bruker
- 17
-
- Standard bruker
- 17
-
- Standard bruker
- 17
pipe??ikke nå lenger...willy wonka..sjokolade mannen himself
Antall ord: 9
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
jeg ble paranoid og venter på at du skal komme inn igjen og ta vekk navnet mitt jeg,så kan jeg avsløre deg og ta deg på fersken..damn
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 18
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Re: Mannen i mitt liv
Det meste finnes her på forumet om du leter. Se denne du.Mille27 skrev:Hei! Jeg heter Mille og er helt ny her
Jeg søker etter noen som kan hjelpe meg slik at jeg får klarhet og innsikt i en del ting jeg undres over.
Jeg mistet min kjære for ca seks uker siden, vi hadde akkurat forlovet oss og var så lykkelige begge to. Det var og er enda den store og sikkert den største kjærligheten jeg noen sinne har opplevd og kommer til å oppleve, sorgen er så tung å bære og det eneste jeg vil og ønsker, er å få ham tilbake i sin fysiske form. Det jeg nå lurer litt på, er om han fortsatt er rundt meg på en eller annen måte, er han her for å passe på meg, guide meg, eller bare veilede meg, eller er det bare tankene mine som spiller et lite puss? Hvordan kan jeg evt finne ut om han fortsatt er med meg og om jeg klarer å kommunisere med ham?
Takker for alle seriøse svar
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... ummitarzan
Antall ord: 188
Hide post links |
Ho ho, du er ikke her nå, hi hi hi.open_palm skrev:jeg ble paranoid og venter på at du skal komme inn igjen og ta vekk navnet mitt jeg,så kan jeg avsløre deg og ta deg på fersken..damn
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
er jeg vel!!ser hva du driver med :mozilla_surprised:Sol@ngelica skrev:Ho ho, du er ikke her nå, hi hi hi.open_palm skrev:jeg ble paranoid og venter på at du skal komme inn igjen og ta vekk navnet mitt jeg,så kan jeg avsløre deg og ta deg på fersken..damn
Antall ord: 56
Hide post links |
*slettet*
Sist redigert av Konto avsluttet på 11 Feb 2008 12:53, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 1
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
skjærp deg a..ser jeg vel..du er jo blitt helt vill her
Antall ord: 14