jeg har ikke noe imot religiøse mennesker i det hele tatt og misty gutt kan få lov til å snakke så mye om det han tror på for min del, he he :mozilla_wink:
Men logikken til jente 27 om at gode ting skjer i land hvor det er mange kristne skurrer litt for meg ja....
For som noen sa så er det ikke så heftige mange har JEG inntrykket av er kristne i Norge...Og jeg kjenner en del afrikanere og mange av dem er kristne-...Så da skulle jo mange av de afrikanske landene stå til litt bedre enn det de gjør nå...Og tenk på i USA da det var slaver der....de slavene ble jo veldig kristne og mange afroamerikanere har fortsatt med sin sterke kristne tro og dette har kanskje hjulpet på noen på det personlige planet vil jeg tro...men det er jo fortsatt en del diskriminering imot dem,ghettoer,fattigdom osv....
Så tror ikke det er så enkelt nei...På samme måte tror jeg ikke ting er så svart og hvit som enkelte påstår her inne at enten er det slik eller slik...Finnes det ikke gråsoner?Og har dere hørt om sannheten er hva ens egen forståelse av den er...altså det finnes ikke EN sannhet...Og det er sannheten min